Aihe: Nummirock..
1
bse
21.06.2004 04:46:00
Ketä menossa?
Ja tärkein, ketään menossa stadista, jotta sais kahdelle tytölle kyydin.
-Se mikä ei tapa, sattuu ihan vitusti.
inkognito
21.06.2004 14:35:18
Sinnehän sitä ollaan suuntaamassa. Morbid Angel oli se sinetti lähtöpäätökselle.
basistivol666
21.06.2004 14:36:49
Enno menossa mutta kyytiin pääsette,
Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan
Väinämöinen
21.06.2004 20:20:35
Olen menossa, Anjalankosken Liikkalasta lähden. Ironista kyllä, menen katsomaan kouvolalaista Viikatetta sekä lappeenrantalaisia Mokomaa ja Kotiteollisuutta yli 350 kilometrin päähän. Toki Nummirockissa on tänä vuonna nähtävää ja kuultavaa vaikka kuinka - nähtävistä mainittakoon Lordi.
Mykkä kissa on mauton.
migi666
21.06.2004 23:11:11

Vituttaa kun en voi lähteä, kun on muita suunnitelmia.... Katatoniaahan sinne tietenkin olisin mennyt katsomaan!!
Se on sitä mitä tekee!!
Slipknotisti
21.06.2004 23:12:43
Ollaa menossa... pääsee elämään kunnon korpielämää =)
Miksi seistä kun voi istua? Miksi istua kun voi maata?
Saami
22.06.2004 18:26:56
Menossa...autoa säädetään kuin viimeistä päivää :)

turisas / Battle metal
Terok
22.06.2004 19:52:15

Huomenna lähetään ja torstaina perillä. Tornioon päin takasin varmaan mahtuis jokunen bensaamaksava kyytiinkin.
kimmokel
25.06.2004 00:06:45

Kyllähän sitä menossa ollaan. Huomen aamulla tarkotus mennä.
Necare
25.06.2004 01:32:56
Jep. Oon tässä menossa nukkumaan, jotta jaksaa huomenna sitten pistää riehumiseksi. Porukan kanssa nukutaan mukavasti autossa, jos yleensä tulee nukuttua. Perinteistä Nummi-meininkiä vuosien ajalta. Rokatkaa!
Saami
27.06.2004 13:34:53
Ärh, karseet krapulapaskat tuli (kolmen päivän tavarat). Hauskaa oli, Mokoma ja Ensiferum etunenässä nostattivat nyrkkiä.

Saunan jälkeen uni saa tulla...
JoPa
27.06.2004 19:37:08
Ärh, karseet krapulapaskat tuli (kolmen päivän tavarat). Hauskaa oli, Mokoma ja Ensiferum etunenässä nostattivat nyrkkiä.

Saunan jälkeen uni saa tulla...

Olikos enskan laulajana northerin pete vai???
"Tosta poikki", sano Isildur..
Väinämöinen
27.06.2004 21:58:18
Olikos enskan laulajana northerin pete vai???

En tunne Ensiferumia kovin hyvin, mutta ymärtääkseni aluksi oli. Mäenpää tuli mukaan kuvioihin myöhemmin, _jos_ nyt ymmärsin kuvion oikein.

Sitten oma mielipiteeni festarista. En nähnyt kaikkia bändejä, mutta ne, jotka näin/kuulin, suoriutuivat enimmäkseen hyvin. Mainitsemisen arvoisia live-esiintyjiä olivat mielestäni Charon, Viikate, Mokoma, Entwine ja Machine Men, jolta Aces High lämmitti mieltä mukavasti. Jos nyt kuulin oikein, Suburban Tribe vaati itse yleisöä huutamaan bändin lavalle encoreen. Tämä oli - ja on vastedes - mielestäni typerää. Jos bändiä ei haluta lavalle, se vaietkoon. Encore on bändille edelleenkin poikkeuksellinen suosionosoitus.
Mykkä kissa on mauton.
Saami
27.06.2004 23:25:01
En muista paljon mitään, mutta Morbid Angel oli kova.

Minulla oli kamera mukana, ja tuli pieniä yllätyksiä kun jälkeen päin kuvia katseli, "jaa, siellä oli tuokin bändi."
simperi
29.06.2004 15:23:56
Siis niinhän se meni että Pete oli aluksi laulaja-kitaristina kuten ennenkin, mutta siinä ehkä neljän biisin jälkeen hän kutsui lavalle "vieraan", joka oli Jari. Jarin piti tulla laulamaan vain yksi balladi mutta se sitten venyi ja mies lauloi melkein kaikki loput kappaleet keikalla. Hauskaahan pojilla näytti olevan, Jari ainakin oli ilmeisen humalassa.. :)
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle
Henko
30.06.2004 13:15:10

Kun siitä niin paljon oli puhetta, ni mitenkäs se Stratovariuksen keikka sit meni? Tappelivatko ja mokailivatko lavalla?
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
kimmokel
30.06.2004 16:04:35

Mun mielestä ne veti hyvän keikan, eikä ollu mitään taisteluita kyllä.
Lappis
30.06.2004 18:23:14

Morbid Angel ja Diablo...olihan kovat keikat. Niskat on vieläkin kipeenä kyseisistä rutistuksista.
Strato veti yllättävänki hyvän keikan. Ammattimaista soittamista, Kotipelto otti yleisön ja ei tapahtunut lavalla mitään katastrofaalista.
Settilista yllätti Episoden biisillä. Eli tämä Uncertain...blaablaajotain. Kotipellon tekemä biisi ja mielestäni aina ollut Stratoa parhaimmillaan. Todella positiivinen yllätys.

Mahtavat festarit kaikenkaikkiaan, kuten aina. Tuntuvat vaan paranevan joka vuosi. Sade ei haitannut hetkeäkään menoa. Jätesäkit vaan päälle ja homma toimii taas.
ensi vuotta jälleen odotellessa
MrFunk
30.08.2004 18:31:20
Tuo Morbid Angelin keikka jäi vieläkin kalvamaan kun en sinne mennyt... Voisitteko vielä kertoa vähän settiä ja tunnelmaa? Oliko mitään ex tempore juttuja?
Kielet hauiksen mukaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)