Aihe: Fender Mustang GT40
1
opel99
08.04.2020 09:41:23
mulla on ollu suht pitkään fender mustang 4 v2 mallintava vahvain ja on kyllä paras mallintava vahvain mitä olen kuunnellu,bossin katanakin lähti multa tän takia ja eikös toi gt sarja ole hyvin samaa puuta tän kanssa
ei se ikä vaan asenne
PJKuona
09.04.2020 16:41:48
opel99: mulla on ollu suht pitkään fender mustang 4 v2 mallintava vahvain ja on kyllä paras mallintava vahvain mitä olen kuunnellu,bossin katanakin lähti multa tän takia ja eikös toi gt sarja ole hyvin samaa puuta tän kanssa

Minullakin oli lainassa mallintava Fender Mustang V1 ennen kuin tämän ostin ja tykäistyin siihen. Tämä GT 40 on karkeasti ottaen samanlainen laite. Soundeja vain on enemmän, lisänä on bluetooth sekä wifi. Suurin ero on kuitenkin tuossa käyttöliittymässä joka on GT40 vahvistimessa minun mielestäni huomattavasti parempi ja selkeämpi. Tuossa V1:ssä piti aina vähän "arpoa" niitä soundeja potikoita pyörittelemällä. Tässä GT40:ssä on ihan selkeä graafinen näyttö josta näkee helposti mikä "Vahvistin" ja mitkä "efektit" on käytössä. Kännykällä voi sitten selailla ja vaihdella noita asetuksia vieläkin vaivattomammin. V1:ssä on vain niitä vilkkuvia led -valoja jotka ei ainakaan meikäläiselle aina kertonut että mikä asetus on milloinkin päällä. Ehkä tuon olisi oppinut, mutta pienellä lisäsijoituksella sai mielestäni rahalle vastinetta. Kummatkin käyttöliittymät ovat toki ihan toimivia, mutta itse tykästyin tähän graafiseen ja sen vuoksi tuo budjettikin sitten kasvoi. Tuon Mustang V2:n olisi saanut jollain 120-130€, GT 40 piti maksaa pari sataa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)