aivokuolio 18.12.2018 18:35:05 | |
---|
antnis: Ei kyllä tuon perusteella. Ero vaikka Ultra Brahan on valovuosia. Mitä tekemistä tällä on Ulta Bran kanssa? Naislaulu ja kieli? |
Hannubal 19.12.2018 01:04:13 | |
---|
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Kefiiri 19.12.2018 09:08:32 | |
---|
Joo onhan se sikäli, että musa on kevyen oloista, naisäänellä laulettua ja teksteissä on ajatusta. En ole musiikin asiantuntija. |
rheinone 02.05.2019 21:21:01 | |
---|
El pueblo, unido! Yhtenäistä kansaa ei voi koskaan voittaa. |
elon arska 02.05.2019 21:41:47 | |
---|
no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
rheinone 02.05.2019 21:44:07 | |
---|
elon arska: Toi basisti on älytön soitto ukko Sitä samaa totesin vaimolle, ku kuunneltiin äijjän vetoa. El pueblo, unido! Yhtenäistä kansaa ei voi koskaan voittaa. |
Wyman 04.05.2019 08:03:10 | |
---|
Jääkuningatar oli eka biisi, jonka tältä kuulin. Ensimmäinen reaktioni oli, että tämähän on ihan kuin Taiska laulamassa Kasevan tms. tekemän taustan päälle. Hyvää vanhan ajan mollimelankoliaa 70-luvun hengessä. |
Akiman 20.08.2019 10:51:38 (muokattu 20.08.2019 10:52:14) | |
---|
|
Epämuusikko 20.08.2019 15:22:01 | |
---|
So smooth you can hear the beard. |
Akiman 03.09.2019 14:54:40 | |
---|
|
Epämuusikko 04.09.2019 11:59:06 | |
---|
Akiman: Uusi musiikkivideo kappaleesta Keijukaisvalssi https://youtu.be/E9i3oYmPo2U Olin jotenkin helpottunut kun nyt olikin resoluutiota ja "tietyllä lailla edelleen sopivan teennäistä tekemistä mutta ainakin päälle päin isommalla budjetilla". Ei sillä että kaikkien musiikkivideoiden pitäisi näyttää samalta, koin vaan Jyväskylä-Tampere-akselin VHS-kämäkulttuurin tulleen tiensä päähän. Ei (ainoastaan) Litkun, vaan useamman saman estetiikan toimijan tuotannosta johtuen. Tämä siis pelkästään oma fiilikseni. 5/5, koska olivat edelleen omia itsiään. So smooth you can hear the beard. |
Hannubal 04.09.2019 21:43:40 | |
---|
Epämuusikko: Olin jotenkin helpottunut kun nyt olikin resoluutiota ja "tietyllä lailla edelleen sopivan teennäistä tekemistä mutta ainakin päälle päin isommalla budjetilla". Ei sillä että kaikkien musiikkivideoiden pitäisi näyttää samalta, koin vaan Jyväskylä-Tampere-akselin VHS-kämäkulttuurin tulleen tiensä päähän. Ei (ainoastaan) Litkun, vaan useamman saman estetiikan toimijan tuotannosta johtuen. Tämä siis pelkästään oma fiilikseni. 5/5, koska olivat edelleen omia itsiään. Samaa mieltä, ja kaiken lisäksi helvetin hieno biisi. Sävellys jälleen huippuluokkaa, ja kertosäkeistö on ehkä tarttuvin mitä tänä vuonna olen kuullut keneltäkään. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Akiman 13.09.2019 12:24:19 | |
---|
|
juici 13.09.2019 15:53:45 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Hannubal 13.09.2019 21:10:32 | |
---|
juici: Tässä on samanlainen hyvä havina kuin Juna Kainuuseen -levyssä oli. Taika Tapahtuu oli enemmän sitä progempaa menoa mutta tässä on enemmän Finnhitsiä. Kyllä. Hieno yhdistelmä vanhaa Finnhitsiä, maanläheisyyttä, leikkisyyttä ja omalaatuista sekoilua. Hulluus on puettu hyvällä tavalla musiikin muotoon. "Hän on aikuinen lapsi, eikä leiki ees salaa." Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
sub zero 04.03.2020 22:50:41 | |
---|
Miten tulkitsette tämän kappaleen sanoituksia? Nämä ovat aika arvoitukselliset. Mistä on kyse? (kuunneltavissa luovarecords.com -sivuilla) Kertosäe: Kyllä mun kassit vielä laskeutuu, Minä olen varma siitä Kyllä mun kassit vielä laskeutuu, Sinä pidät huolta siitä Minä olin nuori nainen vain Yhden katseen kerran sulta sain Elämä ei ollutkaan rokkikeikka Mikset kertonut sitä mulle mamma? Kertosäe Minä olin tosi vihainen Se kuului ikään sellaiseen Rakastin mystiikkaa Eikä ollut lainaa kuin pari tonnia Kertosäe muistan että joskus rakastin, ehkä saan sen vielä takaisin |
Humanoid 05.03.2020 07:48:02 | |
---|
sub zero: Miten tulkitsette tämän kappaleen sanoituksia? Nämä ovat aika arvoitukselliset. Mistä on kyse? (kuunneltavissa luovarecords.com -sivuilla) Aikuistumisesta. |
sub zero 18.03.2020 16:36:59 (muokattu 18.03.2020 16:39:30) | |
---|
Ootteko löytäny paljon biisejä/kohtia, joissa tuntuu tulevan Zappa-vaikutteet esille? Jotain, mihin olen kiinnittänyt huomiota: "Kaikki peittyy kyyneliin" -Kappaleen aloittava riffi on kuin suoraan Zappalta etenkin sitten, kun siihen tulee ne hieman mölisevät vokaalit mukaan. Itse asiassa koko Ding Ding Dong -levyn tematiikassa on selkeitä yhtäläisyyksiä Zappan hippi-levyyn ("We're only in it for the money"). Fokuksessa ei kuitenkaan ole vieraantunut suhde vanhempiin vaan myös ikätovereihin. Myöskään Sanna ei ole "friikki" vaan "hullu". "Hullu rakkauden morsian" -Äkilliset vaihdokset voi viitata tietysti laajemmin progeen, mutta minulle tuo kyllä mieleen jotkut Zappan hippi-levyn käänteet. Toki myös vähän tuo puhe kesken kappaleen. "Miksi en lähtisi kaupunkiin" -Ironinen minä-muodossa oleva spiikkaus tuo mieleen Zappan kappaleet, kuten "Who Needs the Peace Corps?" tai vaikka "Dancin' Fool" muistan että joskus rakastin, ehkä saan sen vielä takaisin |
Jaa-a, eipä tule montaa yhtä kovaa levyä viime vuosilta mieleen kuin tämä Ding ding dong. Ei ainuttakaan keskinkertaista hetkeä, vaan pelkkää mielenkiemuraista ilotulitusta koko puolituntisen ajan. Litku joraa omassa luokassaan, kun muut pänttää etäopetuksessa himassaan. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
juici 05.06.2020 10:00:22 | |
---|
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |