Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5328 329 330 331 332444 445 446 447 448
kojones
26.03.2020 16:02:02
Metalkallo: Nyt kannattaa pistää kaikki kaupat seis vähäksi aikaa vaikka kuinka kaasuttais. En tiedä olisko jopa oikein muusikoiden.netin pistää Tori kiinni kokonaan viikoksi tai pariksi ettei tauti pääsisi leviämään gasin takia? :)

Postilla pakettiautomaatista pakettiautomaattiin niin välttyy niiltä ihmiskontakteilta.
Pauli Lappalainen
26.03.2020 16:09:16
kojones: Postilla pakettiautomaatista pakettiautomaattiin niin välttyy niiltä ihmiskontakteilta.

Posti suosittelee, että pakettiautomaatteja ei käytettäisi
kojones
26.03.2020 16:11:04
Pauli Lappalainen: Posti suosittelee, että pakettiautomaatteja ei käytettäisi

Ilmankos olikin täynnä ja ohjattiin postiin.
Shredator
26.03.2020 16:31:11

Se automaatin näyttö on varmaan melkoinen tautilinko. Oli pakko käyttää niin käytin kertakäyttöhanskoilla.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Metalkallo
26.03.2020 17:20:11

Varmastikaan eivät halua niitä käytettävän koska niiden "kosketteluruutuun" pitää koskea, mutta ei se sormistä hyppää suhun ellet laita käsiä naamaas tai lähelle, joten kyllä automaatteja voi ihan hyvin käyttää mun mielestä, muistaa vaan kotona pestä kädet. Kannattaa myös vaikka antaa olla paketin 24 tuntia rauhassa ennen kuin siihen koskee, tai voihan sen aukaista mutta tuotteeseen koskea vasta 24h jälkeen.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
Guitarfreak
28.03.2020 10:55:12
... toisaalta luulis että jengillä on liikaa vapaa-aikaa pyöriä netissä katselemassa toria

Ai että ku vaan osais rauhottua siihen soittamiseen. Eikä kaasuttais turhaan joka puolella. Taloja on rakennettu aika kauan ilman tän hetken uusimpia työkaluja ja silti ne kestää vielä aikaa...
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
mettän peikko
28.03.2020 11:57:03
Metalkallo: Varmastikaan eivät halua niitä käytettävän koska niiden "kosketteluruutuun" pitää koskea, mutta ei se sormistä hyppää suhun ellet laita käsiä naamaas tai lähelle, joten kyllä automaatteja voi ihan hyvin käyttää mun mielestä, muistaa vaan kotona pestä kädet. Kannattaa myös vaikka antaa olla paketin 24 tuntia rauhassa ennen kuin siihen koskee, tai voihan sen aukaista mutta tuotteeseen koskea vasta 24h jälkeen.

Uudemmissa pakettitomaateissa on joka lokerossa oma koodilukko joka toimimyös hanskat kädessä. Niihin vanhempiin yhdella kosketusnäytöllä varustettuihin automaatteihin ei tällä hetkellä kyllä huvita koskea.
Olen elämäni aikana nauttinut niin paljon sallittuja lisäaineita, että olen enää itsekkin vain sallittu lisäaine.
Krice
28.03.2020 12:14:35

Postissa jos hakee paketin niin se kynä-tabletti -yhdistelmä ja allekirjoituksen vaatimisen voisi ehkä skipata väliaikaisesti postin taholta. Yleensä siihen tulee muutenkin vain suttua kun se kosketusnäyttö toimii niin huonosti.
Metalkallo
28.03.2020 12:45:43
Krice: Postissa jos hakee paketin niin se kynä-tabletti -yhdistelmä ja allekirjoituksen vaatimisen voisi ehkä skipata väliaikaisesti postin taholta. Yleensä siihen tulee muutenkin vain suttua kun se kosketusnäyttö toimii niin huonosti.

Eiks oma kynä toimi siinä? Ei vaan laita sitä kärkeä esiin, koska eihän siinä koskettelukynässäkään tainnut olla kärkeä?
Laulava Kylätohtori
28.03.2020 14:59:12
Krice: Postissa jos hakee paketin niin se kynä-tabletti -yhdistelmä ja allekirjoituksen vaatimisen voisi ehkä skipata väliaikaisesti postin taholta. Yleensä siihen tulee muutenkin vain suttua kun se kosketusnäyttö toimii niin huonosti.

Tuo allekirjoitus on muutenkin täysin naurettava ja hyödytön.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Lego
28.03.2020 15:01:15

Mulla ainakin postissa kysyttiin että voiko työntekijä kuitata allekirjoituksen puolesta.
nightbird
29.03.2020 23:17:53
Kaupparintama on periaatteessa 90% kuollutta. Tänään ärrältä emännän pakettia hakiessa ei tarvinnut kuitata siihen kynähommaan ollenkaan, kysyin ja sanoi ettei tarvii.
zedder
29.03.2020 23:18:35 (muokattu 29.03.2020 23:23:14)

Missä noin on sanottu?

Millä perusteella pakettiautomaatti on vaarallisempi toimitustapa kuin palvelupisteen tiskiltä noutaminen? Oletan että ihmisillä on esim. kumi- tai muunlaisia hansikkaita käytettävissään. Itse kuljen kosketusnäyttökynäkin taskussani jos pitää tökkiä jotakin näyttöjä.
Hyvin resonoiva yksilö.
LaMotta
30.03.2020 09:29:10

zedder: Itse kuljen kosketusnäyttökynäkin taskussani jos pitää tökkiä jotakin näyttöjä.

Mutta noin 4 900 000 ei.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
zedder
30.03.2020 10:03:45 (muokattu 30.03.2020 10:04:03)
Hyvin resonoiva yksilö.
Metalkallo
30.03.2020 11:20:35
Miksei olla McGyver ja laittaa normi kynän päähän vaikka pyyhekumin palanen teipillä kiinni tai jokin vastaava mikä toimii koskettelunäyttöön?
Gary the pine
30.03.2020 20:23:22
Metalkallo: Miksei olla McGyver ja laittaa normi kynän päähän vaikka pyyhekumin palanen teipillä kiinni tai jokin vastaava mikä toimii koskettelunäyttöön?

https://millpoint.fi/fi/p/258/toimi … nat/painatuskynat/lyijykyna-kumilla

Näitä oli minun sukupolven nuoruudessa ihan valmiina tuotteena ja näyttäis että on vieläkin...
Tulin, näin, paskoin housuun.
VIPMetal
30.03.2020 20:41:40

Gary the pine: https://millpoint.fi/fi/p/258/toimi … nat/painatuskynat/lyijykyna-kumilla

Näitä oli minun sukupolven nuoruudessa ihan valmiina tuotteena ja näyttäis että on vieläkin...

=DDDD hehhehhhee...
Soitan ja laulan: Heroes Don't Ask Why
Metalkallo
30.03.2020 21:10:20
Gary the pine: https://millpoint.fi/fi/p/258/toimi … nat/painatuskynat/lyijykyna-kumilla

Eipä ole oltua koulussa pitkään aikaan, kun nuo pääsivät unohtumaan :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)