telecaster67 08.03.2020 10:28:16 | |
---|
Ostin itsekin Katana mk II: n. Sain sen paikallisesta liikkeestä samaan hintaan kuin mitä olisi Thomannilla. Sen kun kävi rekisteröimässä Rolandin Suomen sivuilla niin siihen tuli se 3 vuoden takuu. Metsäkitaristi. Period. |
Jeszse 08.03.2020 10:30:33 | |
---|
Pari hihnaa ja gatorin pedaalilauta. |
TTV 08.03.2020 11:30:55 | |
---|
Schecterin Jeff Loomis JL-6FR löytyi Thompan jäämistöstä ja pitihän se laittaa fanilahjaksi itselle, toki Jehvan Richter-hihna mukaan :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
sustain65 08.03.2020 11:47:57 | |
---|
TTV: Schecterin Jeff Loomis JL-6FR löytyi Thompan jäämistöstä ja pitihän se laittaa fanilahjaksi itselle, toki Jehvan Richter-hihna mukaan :-) Oikein! Oli kyllä nyt niin asiaa että plussa piti heittää. |
iec 08.03.2020 17:26:12 | |
---|
korvaoo: Tuli ostettua muistaakseni eka elixir setti sitten ikinä, pitää sanoa että taidan pysytellä dean markleyn bluesteeleissä, jotka nyt vaan tuntuu kaikin puolin paremmalta ja maksaa alle puolet :S myöskin 6V6:t tuili hommattua bluetoneen EL34:sien tilalle ja uralin junnuun testiputkeksi kaiulle TAD:n 12at7. Soundin metsästys junnulla jatkuu, kielimerkkiäkään tokko tulen vaihtamaan ja Fried eye soi jopa nätimmin nyt mitä 34:lla :) Oliko Elixir polyweb, nanoweb vai optiweb? Itse olen tykästynyt sähkökitaroissa Optiweb-versioon. Tuntuu melkein samalta kuon pinnoittamaton kieli, mutta kestää ja kestää uudenveroisen tuntuisena pitkään. Akustiseen teräskieliseen ei taida saada Optiwebiä, mutta Nanowebit on sitten Yamahan kokopuisessa. Toki soitan aika vähän akustisella, joten sen osalta en ole paras arvioimaan. Ei ole kyllä varsinaisesti mitään valitettavaa. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
korvaoo 08.03.2020 22:17:15 | |
---|
iec: Oliko Elixir polyweb, nanoweb vai optiweb? Itse olen tykästynyt sähkökitaroissa Optiweb-versioon. Tuntuu melkein samalta kuon pinnoittamaton kieli, mutta kestää ja kestää uudenveroisen tuntuisena pitkään. Akustiseen teräskieliseen ei taida saada Optiwebiä, mutta Nanowebit on sitten Yamahan kokopuisessa. Toki soitan aika vähän akustisella, joten sen osalta en ole paras arvioimaan. Ei ole kyllä varsinaisesti mitään valitettavaa. Nanowebit on ja jotenkin ei vaan saa tuntumaa noihin. kaikki paitsi on turhaa. |
pappasfin 09.03.2020 14:44:32 | |
---|
korvaoo: Nanowebit on ja jotenkin ei vaan saa tuntumaa noihin. Jos haluat niin ne Optiweb on normaalin kielen tuntuiset. Mä soitin aikaisemmin noilla Nanowebeillä, nykyisin käytän vain ja ainoastaan Optiweb sarjalaisia sähkiksissä koska tuntuma on kuin normi-pinnoittamaatomissa kielissä ja soundi vähän "rapeampi". Akkareihin ei noita ainakaan toistaiseksi ole Elixir jostain syystä tehnyt vaikka uskoisin, että Optiweb olisi niissäkin hyvä. Moni ei tykkää tosta Nanowebin tuntumasta kun on tottunu normikielen tuntumaan ja siksi tuo Optiweb on hyvä valinta jos haluaa pinnoitettua. Muita varsin hyviä pinnoitettuja sähkiksiin on mm. Cleartone ja myös D'addariolta löytyy pinnoitettua, myös ErnieBallilla on ainakin yksi setti pinnoitetulla. Ite jos saan kaksi valita niin aivan ehdottomasti toi Optiweb sekä Cleartone on mun mielestä ne parhaat mutta tämä on siis vain mun mielipide / makuasia ;D Vaikka mulla kielet on pinnoitettuja kaikki niin aina soiton jälkeen vedän pehmeällä llinalla puhdistaen päältä ja joskus vähän altakin aina silloin tällöin. PappaSFin |
VIPMetal 09.03.2020 15:56:10 | |
---|
pappasfin: Vaikka mulla kielet on pinnoitettuja kaikki niin aina soiton jälkeen vedän pehmeällä llinalla puhdistaen päältä ja joskus vähän altakin aina silloin tällöin. Ite suihkuttelen talouspaperiin Dunlopin perus 65 polish suihketta ja putsaan sillä kieliä silloin tällöin. Pysyy ihan normi ernien pallitki puhtaana ja hyvänä pitkään. =D Toimiva kikka ja samalla voi vähän kiillottaa kitaraakin siinä. |
korvaoo 09.03.2020 17:10:22 | |
---|
pappasfin: asiaa. ei mulla haittaa pinnotetut jos ne on liukkaat, mutta nuo on jotenkin rautalankafiiliskielet, jäykähköt ja inan tökkivätkin, jotenkin en saa vaan tuntumaa noihin. Paha selittää :S kaikki paitsi on turhaa. |
Kivijalka 09.03.2020 18:34:07 (muokattu 09.03.2020 18:34:28) | |
---|
Mitähän tässä taas on osteltu: Lukkovirit pariin Solid Guitariin, Pedaltrainin Metro 20, Joyon Preamp House, muutama Bossin klipsiviritin, Digitechin Ricochet, Neumann NDH 20 kuulokkeet... Kaikkea sälää, kai tuosta jotain pientä unohtui vielä. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
elon arska 15.03.2020 13:20:13 | |
---|
Fender Hot Rod Deluxe, taas. Ei auta testata muita kamoja näemmä... no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Humanoid 15.03.2020 13:34:42 | |
---|
|
VesQ1986 16.03.2020 06:48:29 | |
---|
Mesa Boogie Mark IV nuppi tuli hankittua, pikatestin jälkeen niin onhan siinä ihan "oikean" vahvistimen tuntua :D Saattaa tosin olla että pari hetkeä menee että the soundi löytyy, sen verran on nappulaa ja nupikkaa käänneltävänä ja kaikista myös oikeasti tuntuu tapahtuvan jotain :) Voi olla että työpäivä kuluu hitaasti kun vartoo että pääsee testailemaan kunnolla... |
Guitarfreak 16.03.2020 17:38:01 | |
---|
VesQ1986: Mesa Boogie Mark IV nuppi tuli hankittua, pikatestin jälkeen niin onhan siinä ihan "oikean" vahvistimen tuntua :D Saattaa tosin olla että pari hetkeä menee että the soundi löytyy, sen verran on nappulaa ja nupikkaa käänneltävänä ja kaikista myös oikeasti tuntuu tapahtuvan jotain :) Voi olla että työpäivä kuluu hitaasti kun vartoo että pääsee testailemaan kunnolla... Aijai... kaasuttais osittain muaki :) Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Shredator 16.03.2020 21:33:02 (muokattu 16.03.2020 21:33:29) | |
---|
Mesa Boogie Roadster -nuppi On kyllä nappulaa ja kytkintä. Soundi on sellainen kuin muistinkin. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
miikamustanaamio 16.03.2020 22:01:26 | |
---|
Aurora strato. Kerrassaan ihana! Eet Fuk. |
Guitarfreak: Aijai... kaasuttais osittain muaki :) Tää on kans vähän tälläinen tälläinen että on miettinyt että joskus olisi kiva omistaa :) No näyttäisi kyllä että saa aloittaa yhteisen taipaleen vaihtamalla alkuun muutamat potikat ja varmaan vielä putkiakin mutta eiköhän se siitä... |
Laulava Kylätohtori 17.03.2020 10:13:55 | |
---|
Pedaltrain Novo 32 ja Voodoo Labin PX-8. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Skebaristi 17.03.2020 10:55:54 | |
---|
Kemper Cabinet lähti tilaukseen. www.facebook.com/mofojonesband
www.instagram.com/mofojonesband |
Jeszse 17.03.2020 11:33:03 (muokattu 17.03.2020 11:34:48) | |
---|
|