Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5330 331 332 333 334343 344 345 346 347
Vihapiirakka
04.03.2020 02:41:37
Squjun affinity HH jazzmaster herätti jokseenkin jopa hämmentävän gas oireen. Onkohan mistään kotosin vai onko paljonkin tehtävää että saa soittokelpoisen?
Level 666 goblin ping pong champion berserker from Scotland
PIM
04.03.2020 07:47:51
Vihapiirakka: Squjun affinity HH jazzmaster herätti jokseenkin jopa hämmentävän gas oireen. Onkohan mistään kotosin vai onko paljonkin tehtävää että saa soittokelpoisen?

Pikkasen hiomatyynyllä nauhanpäitä siistimmäksi ja samalla otelaudan reunoja pyöreämmäksi niin tod. näk. tulee ihan soittokelpoinen peli. Näillä keinoilla itse sain taannoin HH Bullet Mustangista keikkakelpoisen pelin ja Affinity sarja on pykälä ylöspäin Bulletista.
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
PIM
04.03.2020 07:52:03 (muokattu 04.03.2020 07:52:32)
Nyt mä keksin hyvän lääkkeen GASiin. Uuden kitaran sijaan ostinkin uuden digijärkkärin ja hetihän siihen piti saada pari vaihtolinssiä ja ND suodin ja seuraavaksi varmaan on gimbaalin hankinta edessä ja sitten taas jotain muuta kivaa. Ja jossain välissä pitäs vielä ehtiä opetella kuvaamaan sillä siistiä videoo ja jälkikäsitteleen sitä tietokoneella, mihin pitää tietysti ostaa lisää muistia jne.
korvaoo
04.03.2020 08:39:19
PIM: Nyt mä keksin hyvän lääkkeen GASiin. Uuden kitaran sijaan ostinkin uuden digijärkkärin ja hetihän siihen piti saada pari vaihtolinssiä ja ND suodin ja seuraavaksi varmaan on gimbaalin hankinta edessä ja sitten taas jotain muuta kivaa. Ja jossain välissä pitäs vielä ehtiä opetella kuvaamaan sillä siistiä videoo ja jälkikäsitteleen sitä tietokoneella, mihin pitää tietysti ostaa lisää muistia jne.

Mää kanssa koitin tätä tossa oisko ollu reilu vuosi sitten, vaihdoin nikonin p900:n olympuksen uusimpaan penniin kun sai "niiiin hyvän tarjouksen" no pitihän se heti saada 300mm tele, 35 millinen kiinteä, kikostusta ja härpätintä niin että lompakko tietää vielä ens vuosikymmenelläkin ja kuinkas sitten kävikään? tuossa tuo kammera nyt on lojunut alkuinnostuksen jälkeen lähes käyttämättä, tosin asiaan vaikuttanee myös se että vuos sitten ostin tän nykyisen kännykkäni jonka kamera pesee jo huonommat kamerat mennen tullen, ollen kuitenkin taskussa pidettävä kokonaisuus :P
kaikki paitsi on turhaa.
PIM
04.03.2020 09:00:19
korvaoo: Mää kanssa koitin tätä tossa oisko ollu reilu vuosi sitten, vaihdoin nikonin p900:n olympuksen uusimpaan penniin kun sai "niiiin hyvän tarjouksen" no pitihän se heti saada 300mm tele, 35 millinen kiinteä, kikostusta ja härpätintä niin että lompakko tietää vielä ens vuosikymmenelläkin ja kuinkas sitten kävikään? tuossa tuo kammera nyt on lojunut alkuinnostuksen jälkeen lähes käyttämättä, tosin asiaan vaikuttanee myös se että vuos sitten ostin tän nykyisen kännykkäni jonka kamera pesee jo huonommat kamerat mennen tullen, ollen kuitenkin taskussa pidettävä kokonaisuus :P

Näinhän tässäkin kaikella todennäköisyydellä tulee käymään, mutta hellittipähän GAS edes hetkeksi. Tai vaihtui vaan CASiin.
hevikukko
09.03.2020 21:06:55 (muokattu 09.03.2020 21:10:23)
Vois joku päivä tehdä mahdollisimman autenttisen Ibanez JPM Petrucci 7 kielisen Picassoväreissä musta/kerman valkoinen. Pohjaksi Iban body RG7 jossa Lo-Pro Edge talla sovitus ja DiMarzion 3-way Switch EP1111 oikeaan paikkaan. Maalaisi omien JPM kitaroiden mukaan kannen kuviot ja kaulaksi joku hyvä RG 7 kielisen lankku jossa Off side dotit.

Olisiko kenties hyvin toteutettuna palkitsevaa...kyllä mun mielestä!

Alkuperäisen kyllä saisi teetätettyä mutta silti kopio Ibanezin Custom linjalta ja hinnaksi tulis varmaan 7000K..... juu ei!!!! Tiedän että tästä selviää max tonnilla itse.

Aloitan projektin hommaamalla ensin bodyn ja kaulan. Tästä se lähtee!!!
Jos soitto ei välillä kulje se ei vaan kulje....ollaan kaikki ihmisiä!!!!!!!
Muovinen
02.04.2020 15:09:05

Ei siitä pääse mihinkään että housuun tulee aina vähän touhutippaa, kun näkee hienon jazzmasterin. Kai sellaanen täytyy sitten hankkia, vaikka nykyisetkin kepit on aivan liian vähällä soitolla.
Krice
23.07.2020 10:31:47

Bad Cat The Paw. Pitää vielä odotella demoja, mutta tuo on käsittääkseni "hybridi", jossa on stereo-ulostuloissa mahdollisuus käyttää kaappimallinnusta. Kaikki muukin on stereota efektilooppeja myöten. Pari etuasteputkea ja class D pääte. Toisaalta myös Marshallin studio JCM800 kiihottaa ja molemmat on samaa hintaluokkaa n. 800 euron paikkeilla eli ei mitään mahdottoman hintaisia.
Bugsy Boy
23.07.2020 12:19:19
Dear Eki, nyt vähän huolestuttaa...en keksi mitä GASsittaa. Fano PX4-kuumekin meni ohi jostain syystä, ja pedalboardiin oon tyytyväinen. Orangessa uudet putket, ja soundi on paras millä oon soitellut. Pitää kai alkaa keräämään jotain harvinaisia kukkopillejä tai kazoota.
Sláinte
Laulava Kylätohtori
23.07.2020 13:16:54
Bugsy Boy: Dear Eki, nyt vähän huolestuttaa...en keksi mitä GASsittaa. Fano PX4-kuumekin meni ohi jostain syystä, ja pedalboardiin oon tyytyväinen. Orangessa uudet putket, ja soundi on paras millä oon soitellut. Pitää kai alkaa keräämään jotain harvinaisia kukkopillejä tai kazoota.

Kyllä sitä tavaraa voi ilman gasiäkin ostaa. Voin myydä sulle vaikka erinomaisen si-fuzzin...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
marke-
23.07.2020 13:47:55 (muokattu 23.07.2020 13:48:38)
Kitara. Kiinteä talla, ohut kaula, kevyt, hyvä hinta, hyvät mikit, musta tjsp. Torilta hankittu Chapmani ei ihan kuitenkaan istunut, kattoo nyt viä hetken sitä. Ei huono, mutta ehkä rungon läpi kaula ei ookkaa mun juttu.

On muuten yllärivaikeeta. LTD hommiks varmaan menee.. Yksi tuommoinen halvempi LTD on jo hyllyssä, ja 300€ ovh nähden ihan järkyttävän hyvä. Kalliimmat varmaan sitten tosi hyviä. :D

Olisi mukava omistaa kitara, kun kuitenkin jo alkaa olla semmoiset 25+ vuotta soittelua takana.
So Nyeo Shi Dae
Bugsy Boy
23.07.2020 18:13:10
Laulava Kylätohtori: Kyllä sitä tavaraa voi ilman gasiäkin ostaa. Voin myydä sulle vaikka erinomaisen si-fuzzin...

Nyt kun mainitsit fuzzit, niin ongelma nostaa taas päätään...unohdin ihan että gassitin Ibanezin Standard Fuzzia jokin aika sitten...hmm
Sláinte
Laulava Kylätohtori
23.07.2020 21:21:54
Bugsy Boy: Nyt kun mainitsit fuzzit, niin ongelma nostaa taas päätään...unohdin ihan että gassitin Ibanezin Standard Fuzzia jokin aika sitten...hmm

No niin, ongelma ratkaistu. :)
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Att1Tude
27.07.2020 11:25:01

Nyt on ihan pakko löytää jostain axe fx2. Olen olevinaan löytänyt parikin syytä ostolle, ensinnäkin se että saa kahdella kitaralla soitettua omiin signaaliketjuihin. Toista syytä en ees muista, no gas on gas vittuako sillä syyllä edes tekee.
Say no to negis
jpaa
27.07.2020 12:02:39
Splawn 4x12 komootti pitäis nyt saada. Myykää mulle jos jostain löytyy.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
MolliS
27.07.2020 20:14:35

Pakko saada räkkiviritin. En juurikaan käytä viritintä kotosalla mutta pöydässä on räkki ja siihen se sopisi. Pakko saada räkkiviritin.
Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo
Tami
27.07.2020 22:16:35

Nyt mallintavilla soittelun ohelle tekisi hirveästi mieli ostaa Torpedo captor X ja siirtyä soittelemaan vaihteeksi oikealla vahvistimella.... niinkuin se mukamas jotain olennaisesti tekisi autuaammaksi... mutta kun tekee mieli!
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
MolliS
27.07.2020 23:10:47

Tami: Nyt mallintavilla soittelun ohelle tekisi hirveästi mieli ostaa Torpedo captor X ja siirtyä soittelemaan vaihteeksi oikealla vahvistimella.... niinkuin se mukamas jotain olennaisesti tekisi autuaammaksi... mutta kun tekee mieli!

Tekee se. Vuosikausien mallintavien käytön jälkeen taloon saapui Captor 8 ja yhtäkkiä putkinupin käyttöaste nousi moninkertaisesti ja plugarit jäi lähinnä nopeisiin demoihin.
Reaperin käyttäjä ja muutenkin tosi nolo
Guitarfreak
29.07.2020 09:06:46
MolliS: Tekee se. Vuosikausien mallintavien käytön jälkeen taloon saapui Captor 8 ja yhtäkkiä putkinupin käyttöaste nousi moninkertaisesti ja plugarit jäi lähinnä nopeisiin demoihin.

Hommasin joku aika sit Koch Dummyboxin ja kyl se on kivaa kun voi kotona soittaa oikealla vaffarilla :) siis alle 90dB äänenpaineilla.
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)