Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lapsuuden tv-sarjat - nostalgisointi
1 2 3 4 530 31 32 33 34 35 36
Prophet
26.01.2020 12:21:41 (muokattu 26.01.2020 12:39:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Me vehkeilijät. Alkupuheissa ilkeännäköisiä nukkehahmoja sekä Kupittaan saven hahmoja, kuten esim.
 
https://www.retronomi.fi/product_pi … es/original/6109-24017-p5180022.jpg
 
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/07/27/me-vehkeilijat
 
Prophet
08.03.2020 22:43:56 (muokattu 08.03.2020 22:45:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikku Kakkosen Äkäpussi-Jussi -animaatiosarja. "Minä olen Jussi. Joskus äkäpussi. Joskus ihan kiltti. Joskus muuten vaan." Camilla Mickwitzin animaatiosarjat Jason ja Emilia. Animaatiosarjat Tohtori Balthazar, Käytöskukka, Matti ja Miisu sekä ruotsalainen animaatiosarja Kallen kiipeilypuu.
 
Henri Henri Olavi
08.03.2020 23:57:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikki tuttuja, kaikista tykkäsin.
 
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
-Spade-
09.03.2020 11:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Pikku Kakkosen Äkäpussi-Jussi -animaatiosarja. "Minä olen Jussi. Joskus äkäpussi. Joskus ihan kiltti. Joskus muuten vaan." Camilla Mickwitzin animaatiosarjat Jason ja Emilia. Animaatiosarjat Tohtori Balthazar, Käytöskukka, Matti ja Miisu sekä ruotsalainen animaatiosarja Kallen kiipeilypuu.
 
Kössi Kenguru oli myös kova.
 
Ohan se varma.
Prophet
02.05.2020 22:07:19 (muokattu 02.05.2020 22:08:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stadilaiset (Storstad, 1990). Ei ole tullut uusintana eikä tulekaan, koska Kolmoskanava sen esitti. Kuinka tämän sarjan saisi Suomessa näkymään SVT:n Areenasta?
 
https://www.svtplay.se/storstad
 
https://www.youtube.com/watch?v=I0T3UeoREsA
 
Epämuusikko
03.05.2020 11:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Camilla Mickwitz oli nero.
 
I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy!
Prophet
08.05.2020 19:51:47 (muokattu 08.05.2020 19:53:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka uskoo haikaraa (R.I.P Antti Majanlahti)
 
https://areena.yle.fi/1-4412045
 
Kuvahait
 
https://areena.yle.fi/1-4391239
 
Henri Henri Olavi
08.05.2020 21:50:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Camilla Mickwitz oli nero.
 
Löytyy kaikki teokset (kirjat) edelleen. Osa on aika huonossa hapessa, kun ovat kohta 40 vuotta vanhoja.
 
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
Alfons Åberg
12.05.2020 09:29:16 (muokattu 12.05.2020 09:30:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko tämä ketju vain fiktiivisille sarjoille, mutta..
 
..Joonas Hytönen Show. Aivan käsittämätöntä kuraa nykymittapuulla katsottuna, mutta tuota silloin katseltiin kun ei vielä alkaessaan 1999 kauheasti muuta ollut antennitalouksissa.
 
Väkinäiset Conan O'Brien -maneerit, näytelty Lenni-Kallen kiusaaminen (Kari Salmelainen ja Kaitsu olivat tuon jo tehneet tyylikkäämmin) ja sitten ulkomaisten vieraiden kohtelu oli suorastaan vaivaannuttavaa. Mark Knopflerkin istui koko haastaatelun kädet puuskassa ja oli sen näköinen että mitäköhän hittoa mä täällä tee ja naisvieraille näytettiin Dannyn kuvia että "höhö höhö eiks oo hassu öhöhöhöh".
 
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
-Spade-
12.05.2020 10:00:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: En tiedä onko tämä ketju vain fiktiivisille sarjoille, mutta..
 
..Joonas Hytönen Show. Aivan käsittämätöntä kuraa nykymittapuulla katsottuna, mutta tuota silloin katseltiin kun ei vielä alkaessaan 1999 kauheasti muuta ollut antennitalouksissa.
 
Väkinäiset Conan O'Brien -maneerit, näytelty Lenni-Kallen kiusaaminen (Kari Salmelainen ja Kaitsu olivat tuon jo tehneet tyylikkäämmin) ja sitten ulkomaisten vieraiden kohtelu oli suorastaan vaivaannuttavaa. Mark Knopflerkin istui koko haastaatelun kädet puuskassa ja oli sen näköinen että mitäköhän hittoa mä täällä tee ja naisvieraille näytettiin Dannyn kuvia että "höhö höhö eiks oo hassu öhöhöhöh".

 
Itselleni on jäänyt mieleen se kun Irina Björklundilla oli haastattelussa vähän turhan avonainen mekko päällä ja ohjaaja päätti näyttää sieltä näkyvää nänniä useamman minuutin ajan. Ei kovin tyylikästä toimintaa mielestäni.
 
Ohan se varma.
Welho-77
12.05.2020 10:07:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: En tiedä onko tämä ketju vain fiktiivisille sarjoille, mutta..
 
..Joonas Hytönen Show. Aivan käsittämätöntä kuraa nykymittapuulla katsottuna, mutta tuota silloin katseltiin kun ei vielä alkaessaan 1999 kauheasti muuta ollut antennitalouksissa.
 
Väkinäiset Conan O'Brien -maneerit, näytelty Lenni-Kallen kiusaaminen (Kari Salmelainen ja Kaitsu olivat tuon jo tehneet tyylikkäämmin) ja sitten ulkomaisten vieraiden kohtelu oli suorastaan vaivaannuttavaa. Mark Knopflerkin istui koko haastaatelun kädet puuskassa ja oli sen näköinen että mitäköhän hittoa mä täällä tee ja naisvieraille näytettiin Dannyn kuvia että "höhö höhö eiks oo hassu öhöhöhöh".

 
Marzin virtuaalimainen soitanta siinä varmaan enemmän yleisöä veti kun Joonas Hytönen.
 
Oliko tässä joku, että kysyi Seppo Hovilta, että soittaako pianoa pippelillä ja Seppo olisi vihastunut ihan helvetisti. Sarjaa kyllä mielestäni säännöllisesti katsoin, mutta en tuollaista muista mutta legendaa kuullut.
 
Pari muuta ohjelmaa joita muistelen lämmöllä:
 
Viikonloppuisin ja varmaan arkenakin tuli kaikennäköisiä komediasarjoja, joita oli kiva katsoa. Tällaisia oli mm. Isojen poikien leikit ja Lisa ja pojat.
Sellainen sarja tuli myös yhteen aikaan kuin Titus. Muistan päänäyttelijän ulkonäön ja sen, että sillä oli joku hotrod-auto.
 
Long live the King of Mercy.
Alfons Åberg
12.05.2020 13:23:57 (muokattu 12.05.2020 13:25:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Marzin virtuaalimainen soitanta siinä varmaan enemmän yleisöä veti kun Joonas Hytönen.
 
Se on kyllä totta, että Marzi oli kova jo silloin. Tuon tyyppisissä ohjelmissa - vaikka siinä kokonaisiakin biisejä oli - house bandilla on keskimäärin viisi sekuntia aikaa näyttää kykynsä ja genre kuin genre pitää taittua. Seppo Hovi -juttu taisi olla Hyvissä, Pahoissa ja Rumissa, kysymyksen esittäjänä Rantalaisen Simo (josta sittemmin tuli median persona non grata).
 
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
Prophet
12.05.2020 18:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: En tiedä onko tämä ketju vain fiktiivisille sarjoille, mutta..
 
..Joonas Hytönen Show. Aivan käsittämätöntä kuraa nykymittapuulla katsottuna, mutta tuota silloin katseltiin kun ei vielä alkaessaan 1999 kauheasti muuta ollut antennitalouksissa.
 
Väkinäiset Conan O'Brien -maneerit, näytelty Lenni-Kallen kiusaaminen (Kari Salmelainen ja Kaitsu olivat tuon jo tehneet tyylikkäämmin) ja sitten ulkomaisten vieraiden kohtelu oli suorastaan vaivaannuttavaa. Mark Knopflerkin istui koko haastaatelun kädet puuskassa ja oli sen näköinen että mitäköhän hittoa mä täällä tee ja naisvieraille näytettiin Dannyn kuvia että "höhö höhö eiks oo hassu öhöhöhöh".

 
Jossain jaksossa oli Tapani Kansa haastateltavana ja myös artistivieraana. Käämit paloivat täysin, kun Joonas Hytönen heitti jotain härskiä ja kaksimielistä esitettävästä biisistä "Armaan läheisyys".
 
jyrivaan
12.05.2020 19:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Spade-: Itselleni on jäänyt mieleen se kun Irina Björklundilla oli haastattelussa vähän turhan avonainen mekko päällä ja ohjaaja päätti näyttää sieltä näkyvää nänniä useamman minuutin ajan. Ei kovin tyylikästä toimintaa mielestäni.
 
Tämä on mullakin jäänyt mieleen tai Jope Ruonansuun haastattelu kun oli sairastelujen vuoksi mennyt korkki kiinni ja Joonas itse siemailee olutta ja sanoo, että minä sen sijaan otan hapanta. Jopehan tästä veti herneet kunnolla nenään ja Joonas yrittää rauhoitella, että vitsiähän minä vaan, että älä nyt pahastu.
 
Nelisormimangusti
12.05.2020 22:07:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pony Express. Korniuden multihuipentuma. Hesari saa kuulostamaa todellista paremmalta:
 
https://www.hs.fi/radiotelevisio/art-2000003479327.html
 
Yhdessä aivokuorukka (putamen) ja linssitumakkeen pallo (globus pallidus) muodostavat linssitumakkeen (nucleus lentiformis), joka puolestaan yhdessä häntätumakkeen (nucleus caudatus) kanssa muodostaa aivojuovion (corpus striatum).
Bongowing
12.05.2020 22:13:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

7th Heaven. Korniuden multihuipentuma.
 
But where the heck is magenta?
Alfons Åberg
13.05.2020 12:30:49 (muokattu 13.05.2020 12:31:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrivaan: Tämä on mullakin jäänyt mieleen tai Jope Ruonansuun haastattelu kun oli sairastelujen vuoksi mennyt korkki kiinni ja Joonas itse siemailee olutta ja sanoo, että minä sen sijaan otan hapanta. Jopehan tästä veti herneet kunnolla nenään ja Joonas yrittää rauhoitella, että vitsiähän minä vaan, että älä nyt pahastu.
 
Tuo juttu oli näytelty. Lopussahan studiomanu saattoi Jopen ulos
 
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
lukethesis
13.05.2020 13:50:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä luulen että Hytösen "esikuvina" olivat pikemminkin Leno tai Letterman, joista etenkin ensimmäinen harrasti bändiliiderin (joka oli usein myös jazzmuusikko) "kiusaamista" paljon enemmän.
 
Muistelen myös sellaista (saattaa olla myös Mandela-ilmiö), että vieraana olisi ollut joskus jostain kumman syystä jazzfonisti Jukka Perko, ja Hytönen tarjosi sille sellaista lelufonia että "hei vetäisit meille täl jotain?".
 
Toi Knopfler-pätkä taitaa olla edelleen Tubessakin. Se on kyllä vaivaannuttava. Ukko näyttää koko ajan ettei ole ihan varma, onko Spede-fledalla varustetun bändin esitys hänelle jonkinlaista vinoilua (tuskinpa) vai ei.
 
aivokuolio
13.05.2020 14:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo JHS oli kyllä erikoinen oman aikansa ilmiö, eikä sinänsä ihme ettei tommoset jenkkityyliset talk showt oikein ole lähteneet täällä. Tommonen pintapuolinen small talk lässyn lässyn ei oikein irtoa meiltä luontaisesti, ja ennakkoon kirjoitetut "humoristiset" kysymykset vaan lisää vaikutelmaa että tilanne on kaikkea muuta kuin spontaani.
 
Katsomon kautta on tullut katselua vanhoja Gladiaattoreita kun sieltä löytyvät, siinä myös toinen erikoinen formaatti joka tuntuu suomiversiona melko väkinäiseltä. Onhan tuo silti pirun hauskaa ja viihdyttävää seurattavaa kaikessa tökköydessään. Yritys ja pullistelu ovat tapissaan.
 
Alfons Åberg
13.05.2020 14:38:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lukethesis:
Muistelen myös sellaista (saattaa olla myös Mandela-ilmiö), että vieraana olisi ollut joskus jostain kumman syystä jazzfonisti Jukka Perko, ja Hytönen tarjosi sille sellaista lelufonia että "hei vetäisit meille täl jotain?".

 
Minäkin tuon muistan ko. haastattelun ja kyllä siinä lelufonikin oli.
 
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 530 31 32 33 34 35 36

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «