Aihe: Eikö mikään ole enää pyhää?
1 2 3 4
Hate
26.06.2004 21:37:00

Olin äsken kuulevinani TVstä Iron Maiden - Aces High -biisin, ja siitä oltiin väännetty joku tekno versio.

Musta siinä oli raiskaamisen makua!

-Kyrsii tollanen touhu. Soittasivat sitä aitoa alkuperäistä.

Miksi vanhoista, hyvistä biiseistä täytyy vääntää jotain tahmeaa kökköä?
volvo740
26.06.2004 22:11:22
Nyt mää oon nähäny kaiken.
"No mulla on tuo nissani siksi ku siihen on nii halavat varaosat"
Super-Jari
26.06.2004 22:26:11
Onhan tuota tehty toisinkin päin.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
JoPa
26.06.2004 22:34:46
Onko jotkut soinnut sellaisia, että ne eivät sovi kuin heviin?

Sitäpaitsi jos coveri on surkea, niin sehän ylistää enemmän vanhaa loisteliasta alkuperäistä versiota..

Ja voin vaikka lyödä vetoa, että kun olet baarissa hyvässä maistissa, ja aces alkaa soimaan (vaikkakin teknoversio) alat fiilistelemään, ja pian löydätkin itsesi pöydältä heiluttamassa persettäsi niille kissoille joihin halusitkin kontaktin.. nih..
"Tosta poikki", sano Isildur..
Ben_D
26.06.2004 22:51:23

Ja voin vaikka lyödä vetoa, että kun olet baarissa hyvässä maistissa, ja aces alkaa soimaan (vaikkakin teknoversio) alat fiilistelemään, ja pian löydätkin itsesi pöydältä heiluttamassa persettäsi niille kissoille joihin halusitkin kontaktin.. nih..

Näin on muuten näreet. Kyllä sitä välillä itsekkin painaa ravintolassa John Travoltana tanssilattialla perseheiluen Gimmelin tai millon minkäkin tahtiin ;) Viime kesänä Raumanmeren festareilla oli kunnon perseenkeinutusta kun Darude soitti Mecano Beach partyissa.
kattila
26.06.2004 23:24:34

Kävinpä hakemassa pari biisiä ja täytyy kyllä laittaa noi kovimmat styket johonki CD:lle ja jossain pileissä pistää soimaan. Sen verran hupsua kamaa oli. ;)
Dust to dust
Keppis
27.06.2004 00:57:51
Semmoset kaverin pitäis pistää laitos hoitoon, jotka raiskaa heviä.
Tilutus on sairasta.
Steelgod
27.06.2004 02:38:16

Noh eikös siitä Crazy Trainistakin ole joku techno versio. Nyt luulis jo nähneen kaikkein pahimman, seuraavaksi tulee varmaan jostakin Painkillerista Hip-Hop versio ja sitten lopetan heavyn kuuntelun ja rupean kuuntelemaan iskelmää.

Mikään ei ole enää turvassa.
"80´s aint coming back, lets celebrate for what´s left from it!"
Sgandalf
27.06.2004 10:06:32
Hetken aikaa jo ihmettelin, että mikä helvetti motivoi tekemään hevistä teknoversioita (vähän kuin tekisi grillikyljestä kasvisruokaa), mutta rahahan se siellä haisee kuin krapula-aamun kurapaska.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Super-Jari
27.06.2004 11:14:11
Eikös tämä kerro vain siitä että teknojätkätkin kuuntelee oikeasti heviä?
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?

Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT!
S.i.r.
27.06.2004 11:30:54
Eikös tämä kerro vain siitä että teknojätkätkin kuuntelee oikeasti heviä?

Ei. Tämä kertoo vain ja ainoastaan siitä, että metallimusiikista on tullut jopa suurempi muoti-ilmiö, kuin se oli 80-luvulla. Muoti-ilmiöillä on helppo rahastaa, joten levy-yhtiöt pistävät kaikenlaisia puolivillaisia viritelmiä markkinoille helpon rahan toivossa. Siitähän tässäkin "Heavy Dance"-viritelmässä on loppujen lopuksi kyse. Kahden euron syntsataustojen päälle heitetään kasarihevin kertosäkeitä ja snadisti särökitaraa. Kaipa sellainen sitten uppoaa teiniviiksisiin Keravalaisiin autonrassaajiin. Minuun ei.
http://www.spiritdisease.net
Aerodactev
27.06.2004 11:31:19
Puritaanit!
Long = progressive = good
Skebaholikko
27.06.2004 11:37:21

Onko jotkut soinnut sellaisia, että ne eivät sovi kuin heviin?

Sitäpaitsi jos coveri on surkea, niin sehän ylistää enemmän vanhaa loisteliasta alkuperäistä versiota..

Tämä lausanto ansaitsee aplodit kosa se on kuin suoraan omasta suustani. Vaikka pieni puristi asuu sisälläni, se vaikenee nopeasti laservalojuottolassa kun kissoja saapuu kymmenen metrin säteelle. En myönnä mitään, mutta vielä vähemmän kiellän mitään.
"Satan: Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music! Bart: Yes, sir!"
Nassu Muunvalo
27.06.2004 12:33:59
Jumankekka että tuli taas paha mieli. Kuulin justiinsa uudestaan Ace of Spadesin diskojytäversion monen vuoden jälkeen. Kyrpyttää tämmönen meininki.

Mutta toisaalta, kuunnellessa näitä humppaversioita, sitä ehkä tajuaa, kuinka huippumeininki alkuperäisversioissa on.
Keskivartalo betonia!
JoPa
27.06.2004 14:04:25
Mutta toisaalta, kuunnellessa näitä humppaversioita, sitä ehkä tajuaa, kuinka huippumeininki alkuperäisversioissa on.

Thats my point!
"Tosta poikki", sano Isildur..
Natrug
27.06.2004 16:24:56
Noh eikös siitä Crazy Trainistakin ole joku techno versio. Nyt luulis jo nähneen kaikkein pahimman, seuraavaksi tulee varmaan jostakin Painkillerista Hip-Hop versio ja sitten lopetan heavyn kuuntelun ja rupean kuuntelemaan iskelmää.

Mikään ei ole enää turvassa.

Totta turset! Vaikkakin mielipiteensæ kullakin, niin on se raiskausta kun hevi klassikoista tehdææn tekno versioita... KAMALAA!!!
Kirvestä kalloon ja simaa pöytään!
Unworthy Knight
27.06.2004 18:08:55
Joo.
Jos homman olis hoitanut konemusan vähän omaperäsemmät heput niin tulos olis varmaan kiinnostava, mutta melkosta amis jummpaahan tuo näyttää olevan sen perusteella olen kuullut.

Konemusakin on minusta ihan kivaa kunhan löytää näitä omituisempia tai mutkikaampia tekijöitä. Tollanen yleinen kahden osan pyörittely vähän eri tyylillä ei oikeen uppoo.

Harvemmimpa vaan missään radiossa tai listassa törmää moiseen.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Ben_D
27.06.2004 18:46:32

Harvemmimpa vaan missään radiossa tai listassa törmää moiseen.

Ei onneksi. Luulen, että noi on sen verran tasottomasti ja huitaisten tehty, että edes ravintoloiden DJ:t eivät ote niitä soittoon.
kimurantti1
27.06.2004 18:59:00
On se kumma kun heviklassikoita ei saa raiskata, mutta vaikka kuinka monet hevibändit ovat tehneet jostain iskelmähiteistä uusia sovituksia ja nimenomaan tarkoituksena raiskata ko. kipale, mutta siitä ei valiteta!!
Miksi??
Huvinsa kullakin. Jos ei kiinnosta niin ei taravitse ostaa, tuleepahan ainakin levy-yhtiön jannuille asia selväksi kun levy ei mene kaupaksi.
On tosi naiivia liimautua toisen torsoon, mutta seura tekee kaltaisekseen, mutta pitää silti muistaa, että elämä on laiffia ja jokainen chanssi on mahdollisuus. Kalapuikkohiustenkuivaaja mutta kun popkorni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)