Eläkeläissoittaja 07.02.2020 06:37:30 | |
---|
WanhaWetäjä: Juu...mieluusti vain akustiset soittimet eikä kytketä niitä mihinkään koneisiin kuten PA-laitteisiin, vähintään 3 haitaria ja bandille kulmahousut ja puvuntakki. Suomalaiskansallisesti joka jenkka tai humppa ja vain 3 sointua, 2 mollissa ja viides aste duuri 7. Ja Tompereen murteella laulu, kyä nääs voitto tulis kotiin.. HOHOOOOOOOOOOZZZZZ!!!! |
Anonymous-jazz 08.02.2020 04:33:14 (muokattu 08.02.2020 04:33:48) | |
---|
Noiden Pirkka-sointujen aika on mielestäni jo ohi. Mikä Pirkka -sointu ? Pirkan tunnet kaupassa kolmesta K:sta.... Pienonsoitoissa sen tuntee kolmesta äänestä = KOLMISOINTU "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 08.02.2020 14:53:01 | |
---|
Anonymous-jazz: Noiden Pirkka-sointujen aika on mielestäni jo ohi. Mikä Pirkka -sointu ? Pirkan tunnet kaupassa kolmesta K:sta.... Pienonsoitoissa sen tuntee kolmesta äänestä = KOLMISOINTU Kyllä, jo ajat sitten! Ei siitä mistä "aita on matalin", vaan tunteella naattimalla! :D |
Hannubal 08.02.2020 19:05:13 | |
---|
WanhaWetäjä: Juu...mieluusti vain akustiset soittimet eikä kytketä niitä mihinkään koneisiin kuten PA-laitteisiin, vähintään 3 haitaria ja bandille kulmahousut ja puvuntakki. Suomalaiskansallisesti joka jenkka tai humppa ja vain 3 sointua, 2 mollissa ja viides aste duuri 7. Ja Tompereen murteella laulu, kyä nääs voitto tulis kotiin.. Olis ainakin terävä kuvaus Suomen kansan syvistä riveistä. Kyä nääs meikää kutsuu Arkenttiina, ku siäl o mun unelmani Tsitsioliina! Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
levesinet 08.02.2020 20:29:30 | |
---|
Kyllä, parhaassa discosaundissa on sinfoniaorkesteri. |
EP 08.02.2020 21:43:30 | |
---|
|
EP 16.02.2020 14:20:50 | |
---|
|
Prophet 16.02.2020 17:20:31 (muokattu 16.02.2020 17:26:38) | |
---|
EP: E: Yhteenvetona samaa lätkytystä kaikki mus.. esitykset, ei eroa toisistaan. Olen puhunut.. UGH! Ruotsin "Lauri Tähkällä", "Pihasoittajilla" tai "Nypyköillä" on esityksessä mukana rantapiano, viulu ja akustinen kitara. Drängarna - Piga & dräng https://www.youtube.com/watch?v=FVjoNGIc1K8 |
Prophet 07.03.2020 19:14:24 | |
---|
|
Kaikkien aikojen Euroviisukarsinta / UMK -intro oli siinä. |
WanhaWetäjä 07.03.2020 21:57:47 (muokattu 07.03.2020 21:58:36) | |
---|
Prophet: Kaikkien aikojen Euroviisukarsinta / UMK -intro oli siinä. Toivon todella että tuo oli sarkasmia. Voihan todellakin vee...mulla tuli mieleen joku Benny Hill show menneisyydestä, laulavat merimiehet, ankkurilla laskeutuvat laulajat ja tanssijat taustalla...jessus mitä p..... Kaikkiaan jopa lähes myötähäpeää aiheuttavaa katsottavaa, ns juontajia ja käsikirjoitusta myöten. Avaruussynia ja kaikkee ja TOSI duurissa...eissss !!!Bananas ;-))) On kylä niin köykäsiä biisejä notta ristus... No joo, ehkä tuo Tiikan biisi oli jossain määrin ok iskelmä vaikka olikin joku jo aiemmin tehty...ainakin kuulosti siltä, euroviisumodulaatio ja kaikki. Skaban ainoa kundi lauloi myös nätisti, biisi oli aika tylsä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Prophet 07.03.2020 22:20:04 (muokattu 07.03.2020 22:30:17) | |
---|
WanhaWetäjä: Toivon todella että tuo oli sarkasmia. Voihan todellakin vee...mulla tuli mieleen joku Benny Hill show menneisyydestä, laulavat merimiehet, ankkurilla laskeutuvat laulajat ja tanssijat taustalla...jessus mitä p..... Kaikkiaan jopa lähes myötähäpeää aiheuttavaa katsottavaa, ns juontajia ja käsikirjoitusta myöten. Avaruussynia ja kaikkee ja TOSI duurissa...eissss !!!Bananas ;-))) On kylä niin köykäsiä biisejä notta ristus... No joo, ehkä tuo Tiikan biisi oli jossain määrin ok iskelmä vaikka olikin joku jo aiemmin tehty...ainakin kuulosti siltä, euroviisumodulaatio ja kaikki. Skaban ainoa kundi lauloi myös nätisti, biisi oli aika tylsä. Heh, kuinka ollakaan tuli myös mieleen Benny Hill & Hill's Angels. En osaa sanoa, kumpaako kannattaisi, Aksel Kankaanranta Turusta tai Tika. Onkohan Danny Lipsanen jossain VIP-katsomossa? |
Prophet 07.03.2020 22:40:21 | |
---|
Onnittelut Aksel Kankaanrannalle. |
Prophet 08.03.2020 00:56:16 | |
---|
|
WanhaWetäjä 08.03.2020 01:17:42 (muokattu 08.03.2020 01:18:46) | |
---|
Prophet: Ruotsissa Melodifestivalenin voitti The Mamas. https://www.youtube.com/watch?v=7EpSBDPlZn4 No joo...aika eri levelillä mennään vs Suomi, lauluvoimaaa on ja biisin tuotannossa enempi "amerikkaa", itse biisi ei mitään ihmeitä tarjoa. Nuo tuhdit tytöt tuovat mieleen jonkun maailmantähden taustalaulajat mikä ei sinänsä ole huono asia, ammattilmaista laulua. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Eläkeläissoittaja 08.03.2020 07:28:13 | |
---|
WanhaWetäjä: Toivon todella että tuo oli sarkasmia. Voihan todellakin vee...mulla tuli mieleen joku Benny Hill show menneisyydestä, laulavat merimiehet, ankkurilla laskeutuvat laulajat ja tanssijat taustalla...jessus mitä p..... Kaikkiaan jopa lähes myötähäpeää aiheuttavaa katsottavaa, ns juontajia ja käsikirjoitusta myöten. Avaruussynia ja kaikkee ja TOSI duurissa...eissss !!!Bananas ;-))) On kylä niin köykäsiä biisejä notta ristus... No joo, ehkä tuo Tiikan biisi oli jossain määrin ok iskelmä vaikka olikin joku jo aiemmin tehty...ainakin kuulosti siltä, euroviisumodulaatio ja kaikki. Skaban ainoa kundi lauloi myös nätisti, biisi oli aika tylsä. Juuri näin! |
Prophet 08.03.2020 10:15:35 | |
---|
WanhaWetäjä: No joo...aika eri levelillä mennään vs Suomi, lauluvoimaaa on ja biisin tuotannossa enempi "amerikkaa", itse biisi ei mitään ihmeitä tarjoa. Nuo tuhdit tytöt tuovat mieleen jonkun maailmantähden taustalaulajat mikä ei sinänsä ole huono asia, ammattilmaista laulua. Tällainen tausta on heillä. https://en.wikipedia.org/wiki/The_Mamas |
Sax-pappa 08.03.2020 10:25:01 | |
---|
WanhaWetäjä: No joo...aika eri levelillä mennään vs Suomi, lauluvoimaaa on ja biisin tuotannossa enempi "amerikkaa", itse biisi ei mitään ihmeitä tarjoa. Nuo tuhdit tytöt tuovat mieleen jonkun maailmantähden taustalaulajat mikä ei sinänsä ole huono asia, ammattilmaista laulua. Väistämättä tuli vertailtua Suomen biisiin ja tulos on aika musertava. |
EP 18.03.2020 22:01:13 | |
---|
Jotain hyvääkin, Euroviisut on peruttu! |
Pauli Lappalainen 18.03.2020 22:08:14 | |
---|
EP: Jotain hyvääkin, Euroviisut on peruttu! Mitä hyvää tuossa on? Jos ei kiinnosta, ei katso tai kuuntele. |