cyberiad2001 24.02.2017 12:32:23 | |
---|
Ei se mun mielestä yleisöön niin huonolta kuulostanut. Hiljaa tuli PA:sta ja lavalta tuli suuri osa äänestä muistaakseni. Tuo on ainut kerta kun minä olen siellä ollut. En tiedä onko 14 vuodessa siellä tehty jotain akustiikalle. Mäkin olin siellä, aika ylhäällä keskellä. Aika suttuista oli ainakin sinne kokonaissoundi ja kyllä äijistä huomasi, että niillä oli jotain vaikeutta ilmassa; Gunn joutui parissa kohdassa selvästi ohjaamaan Mastelottoa tempon ja aloitusten suhteen ja sellainen ylivarovaisen oloinen meno oli ilmassa verraten mitä tuota kokoonpanolta on tallenteina nähnyt/kuullut. Fripp istui pöllönä pimeässä luuri toisella korvalla koko keikan. Tai sitten niillä oli vaan niin dagen efter-fiilikset päällä :) Viittaan Belewn liki ainoaan spiikkiin: "We love Finland, but we cant stay - we drink too much!"
www.nemesisem.net |
Artturi 12.05.2017 20:32:13 | |
---|
|
Regalis Apertura 12.05.2017 22:31:33 (muokattu 13.05.2017 14:24:41) | |
---|
Aika jännä että jenkkibändeistä mm. Kiss veti äskettäin keikan Suomessa eikä mitään "turvauhkaa" ymv. peruutuksesta olisi ollut puhettakaan... Vai oliko tuo vasta tänään tullut voimaan (siis jenkeissä että Eurooppaan matkaavat olisi uhattuina)? |
ukko idänmies 14.05.2017 00:39:26 | |
---|
Veikkaan, että paskapuhetta. Liput ei vaan myyneet odotetusti. Olin 2005 katsomassa Berliinissä ja silloinkin oli jaettu kiertue Styxin kanssa. Ja oli kuitenkin Walsh vielä messissä. Esiintymispaikka oli muistaakseni jonkun verran Nosturia isompi. Huone 105, saavu sinne siis. |
Regalis Apertura 14.05.2017 09:47:37 | |
---|
Joo tuokin kävi mielessä. Veikkaisin että Kansas taitaa olla aika tuntematon Suomessa noin loppupelissä? Paljonkohan ovat myyneet levyjä täällä (plus Euroopasta puhumattakaan)? Kyllähän siinä ottaa tiettyä taloudellista riskiä jos vielä iso kiertueorganisaatio(?) mukana... |
Dave Dangerous 23.05.2017 22:42:59 | |
---|
ukko idänmies: Veikkaan, että paskapuhetta. Liput ei vaan myyneet odotetusti. Olin 2005 katsomassa Berliinissä ja silloinkin oli jaettu kiertue Styxin kanssa. Ja oli kuitenkin Walsh vielä messissä. Esiintymispaikka oli muistaakseni jonkun verran Nosturia isompi. Ehkä totuus onkin toisenlainen , ( Manchester) . hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Regalis Apertura 24.05.2017 10:01:09 (muokattu 24.05.2017 13:51:36) | |
---|
Voi muuten ollakin että varsinkin tuon Manchesterin pommi-iskun myötä (tapahtui siis keikan loppuvaiheessa) alkaa ainakin osa jenkkibändeistä/artisteista vältellä Euroopan rundeja... Saas nähdä miten käy tulevaisuudessa? |
90125 11.08.2017 14:37:34 | |
---|
|
tepeskeli 10.11.2017 17:00:05 | |
---|
Kuuntelin ihan mielenkiinnosta tuoreehkon Leftoverture Live & Beyond- livelevyn. Ihan ok:n kuuloista menoa, Ronnie Platt suoriutuu vokaaleista kunnialla, vaikka äänensä nasaalius välillä hiukan häiritseekin. Soitantakin pelaa, tosin otettakoon huomioon, että Livgrenin osuudet hoitaa kaksi hemmoa (David Manion koskettimissa ja Zak Rizvi kitarassa). Mutta olishan tällaista toki mieluusti Suomessakin kuunnellut... https://open.spotify.com/album/56wZ … eeFy84uTo?si=7huocSYbTpaayOska6Pz-Q'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
Regalis Apertura 19.11.2017 15:21:42 (muokattu 20.11.2017 10:23:47) | |
---|
Steve Walshin soololevy Black Butterfly on kuulemma hardrockia. Kukaan täällä jo kuullut? edit.Upsis unohtui nimi;) |
Dave Dangerous 19.11.2017 22:10:47 | |
---|
Mikä niistä ? Minulla on ne kaikki . hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |
Capt. Supernatural 19.11.2017 22:50:23 | |
---|
Livgrenin osuudet hoitaa kaksi hemmoa Kiinnittäkääpä muuten ensi kerralla huomiota kun kuuntelette Kansasia. Livgren on ehkä yks maailman vähiten tunnistettuja multi-instrumentalisteja, ja jopa itse klasaripohjalta tulevana pianistina koen jotkut Kerryn osuudet ihan helvetin vaikeina. Ja kiipparithan oli kaiken lisäksi Kerrylle lähinnä "sivuduuni" kitaran ohella, joten siihenkin nähden jotkut niistä osuuksista on ihan hulluja. |
tepeskeli 21.11.2017 16:24:41 | |
---|
Regalis Apertura: Steve Walshin soololevy Black Butterfly on kuulemma hardrockia. Kukaan täällä jo kuullut? edit.Upsis unohtui nimi;) Töissä pyöräytin Spotifysta tänään. https://open.spotify.com/album/1Y7t … 2PoZ69v6U?si=CeT8KenNQvuW6uHIZIXkdg Toi positiivisella tavalla mieleen Power-aikojen Kansasin, ja eräs toinenkin mielleyhtymä levystä tuli: nimittäin kotimainen Brother Firetribe. Kyseisen bändin vokalisti (en nyt muista nimeä) kuulostaa välillä häkellyttävän paljon Walshilta, ja yleisesti ottaen bändin musakin solahtaa kevyesti tuonne kasari-Kansasin maastoihin. Siis sen perusteella, mitä radiosta oon kuullut. 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
Regalis Apertura 22.11.2017 09:52:28 (muokattu 22.11.2017 09:53:27) | |
---|
Jaa mulle taas Pekka Heinon äänestä ei tule Walsh mieleen... Liekö olen puukorva;). Brother Firetribe on AOR-musaa joten kun ottaa huomioon Kansasin Powerin vastaavan samaa niin Black Butterflykin on AOR-kamaa (otaksun että vähemmän progea kuin Kansas?). Pitänee tutustua tuohon jossain välissä... PS. Montakos sooloa Walsh on tehnyt? Voitko suositella jotakuta? |
tepeskeli 23.11.2017 13:03:16 | |
---|
Regalis Apertura: Jaa mulle taas Pekka Heinon äänestä ei tule Walsh mieleen... Liekö olen puukorva;). Brother Firetribe on AOR-musaa joten kun ottaa huomioon Kansasin Powerin vastaavan samaa niin Black Butterflykin on AOR-kamaa (otaksun että vähemmän progea kuin Kansas?). Pitänee tutustua tuohon jossain välissä... Voin se minäkin olla puukorva... mutta enemmän Walshin nykykunnossa oleva ääni (vähän räkäinen ja vaikeroiva) kuin kulta-ajan kultakurkku tuli siis tuosta BF:stä mulle mieleen. 'Knowing how to swim doesn't mean you never drown' (S.Adamson/Big Country) |
Progressor 02.03.2020 20:39:34 | |
---|
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Hmm en tiennytkään että ex-Yes-kiipparisti Tom Brislin on nykyisin Kansasin jäsen... Nyt tiedän;). |
zombywoof 03.03.2020 13:58:14 | |
---|
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends" |
Regalis Apertura 03.03.2020 14:07:36 | |
---|
Kyllähän se uusikin levy pitää hommata mutta siltikin kaipailen hieman Steve Walshin ääntä... |
Dave Dangerous 03.03.2020 16:21:07 | |
---|
Minä kuuntelin Kansas levyjä vuoteen 2005 asti ja sitten kaikki pysähtyi kuin seinään ! Meni kaikki kiinnostus bändiin sain yliannoksen, yritin yks päivä kuunnella mutta äkkiä piti lopettaa tuli vaan mitta täyteen ! mYÖS KAIkKI LIVGRENIN SooLOT TULI HANKITTUA MUTTA EN pysty kuunteleen niihinkään . Onko muille käynyt että on ollut jonkun bändin fani ja yhtäkkiä loppu KOKO bändin kuuntelu ? kumma juttu ................. hiljaisuus on näkymätöntä liimaa |