paskiaispaska: ..Yks olis täysillä ja pari kohtaa sitte sillai että vahvari on cleanilla ja reunarosolla. Olis aina samassa kohdassa ku kesken biisin pyörittelee ja ei niin helposti vahingossa pyörähdä väärään asentoon. O-rengas, fillarin sisäkumin palanen tai toisissa jopa se potikan nupin on saanut painettua niin syvään, että se "jäykistää"... Mutta käänteisesti, mulle tuo volapotikka on ehdoton ja käytän sitä "ihan koko ajan" soundin muokkaamiseen ==> tuollaista väärää asentoa ei olekkaan... En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Kefiiri: Ei se mikään taitojuttu ole mutta onhan se kiva että säädin on sormien ulottuvilla ilman kauheaa haromista. En ole kokeillut kumirengastemppua kun tykkään kevyesti liikkuvista potikoista, mutta sitä kokeilisin ehdottomasti ennen isompia manöövereitä. Yritin tässä taas sitä sarkasmia-tyyppistä lähestymistapaa mutta ei tietenkään toiminut taaskaan. No, itse sohin sen aina live-tilanteissa innostuessa, mutta itse ratkaisin ongelman noin.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Toki ymmärrän että soittotaito ja potikoiden kääntely ovat kaksi eri asiaa, mutta pahoitan aina mieleni Leon puolesta, kun kerrankin on keksitty potikalle optimaalinen paikka ja porukka kehtaa valittaa ;( En ole musiikin asiantuntija. |