T_V_H: Itse olen ratkaissut tämän ongelman sillä, että en kuuntele radiota. Olen tosin saman ilmiön huomannut ja sillä olen ratkaisuuni päätynytkin. Jokseenkin turha median muoto muutenkin nykyään. Kusenpolttavaa musiikkia ei tarvitse kuunnella esim. Radio Vegalla, Järviradiossa ja Ruotsin radion P4Plus -kanavilla. Ja kaksi noista ei soita suomenkielistä musiikkia. Kokeilisit edes. Maustetytöt eivät ole kusenpolttavaa musiikkia. |
nirzin 15.02.2020 17:05:09 | |
---|
Prophet: Kusenpolttavaa musiikkia ei tarvitse kuunnella esim. Radio Vegalla, Järviradiossa ja Ruotsin radion P4Plus -kanavilla. Ja kaksi noista ei soita suomenkielistä musiikkia. Kokeilisit edes. Maustetytöt eivät ole kusenpolttavaa musiikkia. Että "kusenpolttavaa", heh. "Palava kusi" olis hyvä laulun nimi. |
lurkki 15.02.2020 17:08:30 (muokattu 15.02.2020 17:11:57) | |
---|
Muuntajaan kustun hajuista tuo setämiespuhe. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
pieterska 15.02.2020 17:28:07 | |
---|
Pasi Kulava K |
lurkki 15.02.2020 17:34:25 (muokattu 15.02.2020 18:40:44) | |
---|
pieterska: Pasi Kulava Pasi Kulava: Sähköpaimenten kutsuhuuto. E. Radio Suomen soittama musa ei ole juuri sinua varten ja siitä syystä se on sinusta ihampaskaa. Se on yli puoltatoistamiljoonaa suomalaista varten jotka sitä viikoittain kuuntelevat. Uuden Martin-guitarsin jalotuoksuisia ohjelmia, muusikoilta muusikoille, kuulee Radio Helsingistä. Se on hyvä! Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
Prophet 15.02.2020 20:28:19 (muokattu 15.02.2020 20:28:56) | |
---|
nirzin: Että "kusenpolttavaa", heh. "Palava kusi" olis hyvä laulun nimi. Mnetin Tanssimusiikki-palstalta olen termin sisäistänyt ja ottanut puhekieleen. |
lurkki 15.02.2020 20:41:54 | |
---|
Prophet: Mnetin Tanssimusiikki-palstalta olen termin sisäistänyt ja ottanut puhekieleen. Kyllä, kyllä - niinhän me kaikki - mutta nyt on jännä intertekstuaalisuus kyllä tässä; metatasolla. Kerro vielä, mitä tarkoitat tai koet tarkoittavasi kusenpolttavalla. Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |
pieterska 15.02.2020 22:12:59 | |
---|
lurkki: Pasi Kulava: Sähköpaimenten kutsuhuuto. E. Radio Suomen soittama musa ei ole juuri sinua varten ja siitä syystä se on sinusta ihampaskaa. Se on yli puoltatoistamiljoonaa suomalaista varten jotka sitä viikoittain kuuntelevat. Uuden Martin-guitarsin jalotuoksuisia ohjelmia, muusikoilta muusikoille, kuulee Radio Helsingistä. Se on hyvä! Hyvä pointti! Musiikki maku on hyvin mystinen asia. Joskus sitä tuli pohdittua ja vertailtua vailla tulosta. Toisinaan tuppaa vaan unohtumaan, että se tosiaan on hyvin henkilökohtaista :) K |
msalama 15.02.2020 23:41:39 | |
---|
Muuntajaan kustun hajuista tuo setämiespuhe. Joten? Vitut sun sedättelyistä. Kuse sinne muuntajaan paremmin sitten. |
Jucciz 16.02.2020 01:26:50 | |
---|
Minä oon kuullut puhuttavan kusenpolttamista, en -polttavista. Kumpi lie oikein. Eli vaikkapa oikein kusenpolttamia biisi, tyyliin Metsäkukkia tai Jätkän humppa. |
Rämppy 16.02.2020 11:01:57 (muokattu 16.02.2020 11:05:13) | |
---|
Jucciz: Minä oon kuullut puhuttavan kusenpolttamista, en -polttavista. Kumpi lie oikein. Eli vaikkapa oikein kusenpolttamia biisi, tyyliin Metsäkukkia tai Jätkän humppa. Joo kusenpolttama. Tanssibändeissä usein käytetty nimitys puhkisoitetuista biiseistä. Noh, Maustetyttöjen biisit eivät ainakaan vielä ole saavuttaneet tätä statusta. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Prophet 16.02.2020 11:43:06 | |
---|
lurkki: Kyllä, kyllä - niinhän me kaikki - mutta nyt on jännä intertekstuaalisuus kyllä tässä; metatasolla. Kerro vielä, mitä tarkoitat tai koet tarkoittavasi kusenpolttavalla. Agenttipartisiippi on se oikea muoto. Lukion äidinkieli vain kasi. Jatkamme, saamme kenties elää. |
Daagen 16.02.2020 19:13:45 | |
---|
Rämppy: Joo kusenpolttama. Tanssibändeissä usein käytetty nimitys puhkisoitetuista biiseistä. Noh, Maustetyttöjen biisit eivät ainakaan vielä ole saavuttaneet tätä statusta. Oho. Maustetytöt mainittu. Jatkakaa. |
elon arska 29.02.2020 12:53:21 | |
---|
Debyytti ylittänyt kultalevyrajan. Paljonkos sitä tänä päivänä pitää äänitteitä myydä jotta raja paukkuu? no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Hetfield 29.02.2020 13:26:30 | |
---|
elon arska: Debyytti ylittänyt kultalevyrajan. Paljonkos sitä tänä päivänä pitää äänitteitä myydä jotta raja paukkuu? Kymppidona. Mutta striimaukset huomioidaan nykyään myös tossa luvussa. Alright, alright, alright! |
Pinewood 29.02.2020 13:40:46 | |
---|
|
elon arska 29.02.2020 13:59:05 | |
---|
Hetfield: Kymppidona. Mutta striimaukset huomioidaan nykyään myös tossa luvussa. Kuinkahan monta striimausta vaatii jotta lasketaan myydyksi levyksi? En ggl koska niinpä no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
elon arska 29.02.2020 14:00:38 | |
---|
Kuukkeloinpas, sadan suhde yhteen. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
lapio 13.03.2020 13:24:03 | |
---|
Jucciz: Minä oon kuullut puhuttavan kusenpolttamista, en -polttavista. Kumpi lie oikein. Eli vaikkapa oikein kusenpolttamia biisi, tyyliin Metsäkukkia tai Jätkän humppa. Jos kusenpolttava on semmoista, kun pissii kipeällä pippelillä? Tällainen olo kieltämättä epämieluisesta musiikista joskus tulee. *En nyt väitä, että maustetytöt olisi näitä bändejä vaikken erityisemmin heidän mustasta välitäkkään. |
lurkki 15.03.2020 07:51:24 | |
---|
Vestibuliitin kirvelemää kai siinä tapauksessa? Ymmärrän, että haluat osallistua keskusteluun, mutta täällä tuo keskustelu on viety paljon pidemmälle ja ymmärrys on paljon korkeammalla tasolla kuin sinulla. Joten - älä tule puhumaan asioista joista et tiedä mitään, vaan ota selvää. |