moderndrummer88 01.02.2020 21:43:41 | |
---|
Weturi: Alkoi siinä minuutin kohdalla. Se dit dit tintindidin jne. Et ehkä jaksanut niin pitkälle? Jaksoin, mutta meillä on ilmeisesti melkoisen erilaiset näkemykset aiheesta. Pahoittelut pieleen menneestä kuuntelukokemuksesta. Ilmeisesti Motörheadin länsinaapurin kreikkalaisvahvistus ei ollut ennestään tuttu, kommentin perusteella. Tuttu mies. Hyvä ja solidi rokkisoittaja komein show-elkein, mutta tuo rumpusoolo oli kyllä puuduttavaa kuunneltavaa. Aivotonta kolistelua vailla mitään järkeä neljä minuuttia... |
Epämuusikko 02.02.2020 14:39:18 (muokattu 02.02.2020 14:40:19) | |
---|
hollmi-5: Nykynuoriso ei viitsi nähdä vaivaa ;) Mieluummin vedellään pienillä seteillä ja sitten yritetään saada iso soundi vain virittelemällä kalvot löysälle. Tuloksena on pieni soundi, jossa kalvon osuus on ihan liian merkitsevä. Tietenkin musatyylin mukaan valitaan, mutta noita onnettomia 10" ja 12" tomeja yritetään saada soundaamaan isolta. Jossain perinnejazz-setissä 18"bd 12" ja 14" tomeilla menee, kun niissä bassorumpua ei saa oikein kuulla ja mennään komppipelti edellä. Virveliä laitetaan mausteeksi... Justiin varastoin 2x26" bassareilla olevan setin, jossa on 14", 16" ja 18" tomit. Kaikkin yltää normaali kokoinen mies mainiosti. Roger Taylor ei ollut kovin pitkä, mutta 26" bassorummun päällä oli 10"x14" ja 12"x15" etutomit. lattiatomit 18 ja 20". Hyvin soitti. Oli varmaaan hartiatkin ihan ok. Pystytin treenikselle sitten 24" bassarin ja 13" normisyvyisen (9") tomin ja 16 sekä 18" lattarit. Rummut jytisee kunnolla, vaikka ne virittää hiukan kireämmälle. Soundi on vaan niin hirveän paljon isompi. Hienoa että otit tämän vanhan keppihevosen taas käyttöön. Ja oikein hymiön kera. Jatkoa tuohon äskeiseen, että itse olisin laittanut mielummin vaikka Lars-tyylin kulmaan nuo tomarit. En keksi mitään käytännön hyötyä tuommoisesta ylähyllylle kurottelumeiningistä. So smooth you can hear the beard. |
hollmi-5 02.02.2020 15:03:21 | |
---|
Epämuusikko: Hienoa että otit tämän vanhan keppihevosen taas käyttöön. Ja oikein hymiön kera. Jatkoa tuohon äskeiseen, että itse olisin laittanut mielummin vaikka Lars-tyylin kulmaan nuo tomarit. En keksi mitään käytännön hyötyä tuommoisesta ylähyllylle kurottelumeiningistä. Jokainen tietenkin asettelunsa valitsee. En minäkään pidä sellaisista kulmista, että pitää luonnottomiin asentoihin käsiä laittaa. Pellit minulla on aika alhaalla ja asettelu muutenkin tiivis. Joku Mike Bordin asettelu on aika hurja. Mies soittaa hyvin noillakin. Lars-kulmat? Näyttää ihan siltä, että pikkulapselle on tehty asettelu, kun ei muuten yllä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Anonymous-jazz 03.02.2020 05:09:14 | |
---|
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 03.02.2020 09:48:40 | |
---|
So smooth you can hear the beard. |
Anonymous-jazz 03.02.2020 22:05:37 | |
---|
Epämuusikko: Justin Lee on erinomainen. Harva vetää 10-vuotiaaksi noin kovan tason settiä. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 06.02.2020 00:01:32 | |
---|
So smooth you can hear the beard. |
uusikaveri 06.02.2020 14:51:20 | |
---|
|
Luthanasia 06.02.2020 19:40:58 | |
---|
http://www.escalane.com/ |
Weturi 06.02.2020 20:36:06 | |
---|
Luthanasia: Baard. https://youtu.be/nj6fM2KpyOA No nyt oli kunnon pläjäys. Jätkä pääsi kunnon flo-tilaan. Muutenki lahjakas. Kuuntelen kyllä kaikki "pläjäykset", mutta vain nämä parhaat aiheuttavat reaktioita. " Kunnon törinää"... |
Kova oli kyllä tuo Leprous-pätkä. Joku olis voinut valittaa irtoilevasta pikkurillistä, mutta minua eivät sellaiset pienet asiat juuri nyt kiinnosta. Virveliä olisi voinut lyödä keskemmäs rumpua, oli ehkä hieman liian heterogeeninen soundi tällaiseen musaan. Makuasioita, kai, mutta silti. Tykkään siitä että ollaan rentoja, ja tuossa oltiin. So smooth you can hear the beard. |
Juhani_t 09.02.2020 00:34:55 | |
---|
Weturi: Pidän itsestään selvyytenä, että jos mainitaan Motörhead, niin lähes koko maapallo tiedostaa että mistä on kyse. Mutta moniko tiedostaa, että kuinka hyvä rumpali on meidän rakkaan länsinaapurin ruotsalaistunut ja nuuskan käytön oppinut kreikkalaisvahvistus? Tykkään viimeisestä Motörheadin kokoonpanosta kovasti. Erityisesti Mikkey Dee oli hyvä tässä porukassa. Tämän joukkion muutaman kerran ehdin livenäkin nähdä ja homma toimi kovaa. Silti kuuntelen mielelläni vanhoja Motörheadin huippuhetkiä sen vanhan trion kanssa. Varsinkin tämä erinomaisen muikea EP jonka laitan tämän tästä vielä vinyylinä soimaan ihan vanhoja muistellen: https://www.youtube.com/watch?v=p6RDWo88GdU |
Danko 09.02.2020 16:15:01 | |
---|
"Ei riitä, että seurataan vain musiikkielämän työtä ja saavutuksia, vaan on jatkuvasti pidettävä silmällä kokonaisorganismia ja puututtava ajoissa virheellisen kehityksen oireisiin." - Herman Kretzchmann: Musikalische Zeitgrafen 1903 |
Anonymous-jazz 12.02.2020 01:57:18 (muokattu 12.02.2020 02:04:00) | |
---|
Danko: näyttää pahalta, kuulostaa hyvältä https://www.facebook.com/platinodru … dzxA6aZKDXBjuOo_58xQ&__tn__=H-R Toi mun mielestä todistaa sen, että mistä ne jenkkien tummemmat gospelrumpalit ovat saaneet sen rytmisen DNA:nsa. Afrikkalaisilla on aika paljon tuota rytmiikkaa ihan kansallisessa musiikkikulttuurissa. Näin ollen toi fuusiomusiikin rytmit tulee aika pitkälti Afrikan puolelta. Mut vielä toi videon tyyppi... Niin eiköhän joku kohta järjestä sille lahjoituksen ja lähetä sille vähemmän ruosteisen rumpupatterin sinne. Oli toi sen tason rummuttelija, että siinä jää monet kakkoseksi tuossa timessa, dynamiikassa, musikaalisuudessa ja groovessa. Ei paljon sleebannut. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Epämuusikko 12.02.2020 13:44:52 | |
---|
Olen kyllä nähnyt rytmitajultaan täysin kelvottomiakin afrikkalaismuusikoita. Eivät kaikki asiat ole geeneissä. Enkulturaatio FTW. So smooth you can hear the beard. |
Anonymous-jazz 13.02.2020 07:58:16 | |
---|
Epämuusikko: Olen kyllä nähnyt rytmitajultaan täysin kelvottomiakin afrikkalaismuusikoita. Eivät kaikki asiat ole geeneissä. Enkulturaatio FTW. No onhan niitäkin toki. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Nig0 16.02.2020 00:39:56 | |
---|
Kikkelis kokkelis vaan... |
Epämuusikko 16.02.2020 09:45:49 (muokattu 16.02.2020 09:46:20) | |
---|
Ah, klassikkobiisi. Multa taitaa löytyä soolotranskriptio sekä suttuisena internet-löytönä että ihan fyysisenä MD:n sivuilta. Smoothia soittoa, niin kuin oli odotettavissa. biisi nyt on juuri mitä se on :P So smooth you can hear the beard. |
haunted 22.02.2020 13:34:14 | |
---|
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil |
Epämuusikko 23.02.2020 11:30:19 | |
---|
I want that you are success 2020. Thats why I make totally crazy! |