NHR 04.10.2019 09:32:14 | |
---|
Eivät nämä varsinaisesti sulaudu, mutta Vesterinen yhtyeineen kappaleilla Turisti ja Faarao; jostain syystä minulla on aina suuria vaikeuksia erottaa kumpi lähtee kulloinkin soimaan, ainakin kertosäkeeseen asti. Eikä jommasta kummasta laulusta myöhemmin tehty "lälläriversio" ainakaan helpota asiaa... Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Epämuusikko 04.10.2019 14:23:23 (muokattu 04.10.2019 14:23:58) | |
---|
Nelisormimangusti: Ihmekös tuo kun samaa kvintin pyöritystä mollissa ovat molemmat. En ole kyllä Ericin versiota kuullut ja tuskin tulen kuulemaankaan. Tuohon sekaan vielä The Old Country ja Beautiful Love -standardit sekä Still got the Blues sekä GaryMooren "sekaisinsoitetut Blue Bossa ja Autumn Leaves" eli Parisien Walkways. So smooth you can hear the beard. |
Jucciz 04.10.2019 19:52:23 | |
---|
Epämuusikko: Tuohon sekaan vielä The Old Country ja Beautiful Love -standardit sekä Still got the Blues sekä GaryMooren "sekaisinsoitetut Blue Bossa ja Autumn Leaves" eli Parisien Walkways. Sekä Kerkko Koskisen kaikki sävellykset. |
Epämuusikko 20.10.2019 15:54:33 | |
---|
Hieman väkisinväärinkuultu mutaatio, mutta ajatus tästä viehättää. O: The days of Pearly Spencer V: The days of Pez dispenser So smooth you can hear the beard. |
Epämuusikko 05.11.2019 15:13:15 (muokattu 05.11.2019 15:13:44) | |
---|
jaaha, tuo ylläoleva vissiin menny väärään ketjuun. sori uutta: Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon So smooth you can hear the beard. |
Alfons Åberg 24.11.2019 10:18:01 | |
---|
Jostain syystä päässäni on jauhanut tällainen, että Movetronin Romeo ja Julia -kappaleen synaintron päälle tulee Scatmanin boppailut. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Epämuusikko 24.11.2019 13:27:58 | |
---|
So smooth you can hear the beard. |
Jucciz 11.12.2019 00:09:01 | |
---|
Vois tehdä semmoisen kertsivetoisen voimapop-biisin nimeltä Heaven Is a Place that's Livin' on a Prayer and Fading Like a Flower on Earth. |
Hannubal 12.12.2019 11:13:02 | |
---|
Vessajono: CMX:n Pyydä mahdotonta ja Heikki Kinnusen Uffaffaa. "Aamuisin pukeudun mieheksi, iltaisin lankean loveen siinä välissä inho ja viha ja inho ja viha ja uffaffaa uffaffaa" Ei jumalauta! :D Tuossa on kyllä sellainen uffaffaa -komppi, että hyvin sopii yhteen. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
NHR 12.12.2019 11:37:21 | |
---|
Hannubal: Ei jumalauta! :D Tuossa on kyllä sellainen uffaffaa -komppi, että hyvin sopii yhteen. Tanssimusiikkipiireissä tunnetaan myös valssina. ;) Laika fur chin, Dutch for the 31st time. |
Hannubal 12.12.2019 12:53:11 | |
---|
NHR: Tanssimusiikkipiireissä tunnetaan myös valssina. ;) Juu, lähinnä tuo yllättävä kombinaatio CMX + Heikki Kinnunen huvittaa. :D Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Epämuusikko 28.12.2019 03:18:54 | |
---|
I'm so young and you're so old This, my darling, I've been told I don't care just what they say 'Cause forever I will pray Oh my god, it's a mirage I'm tellin' y'all, it's sabotage Oh, please stay by me, Diana! So smooth you can hear the beard. |
Mahti 31.12.2019 18:49:20 | |
---|
Kyllä mulla alkoi joulunpyhinä Loirin Sydämeeni joulun teen -biisin aikana soimaan päässä rinnakkain Irwinin Vanha juoppo. A-osa nimenomaan. Vexi Salmihan ne on kummatkin tosin sanoittanut. Jokainen paistaa omat makkaransa |
artope 01.01.2020 11:58:32 | |
---|
Mahti: Kyllä mulla alkoi joulunpyhinä Loirin Sydämeeni joulun teen -biisin aikana soimaan päässä rinnakkain Irwinin Vanha juoppo. A-osa nimenomaan. Vexi Salmihan ne on kummatkin tosin sanoittanut. Ei mun korvaan kylläkään. Ennemminkin melodiallisesti kuulostaa Junnu Vainiota. "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
Epämuusikko 06.01.2020 16:55:35 (muokattu 06.01.2020 16:55:41) | |
---|
Sleepy Yazoo: Lanttuva, kaaliva, Aameeriikan herkkuva - Don't go! So smooth you can hear the beard. |
Hannubal 06.01.2020 17:44:03 | |
---|
Kuningasidean Sä saat mut ja Erinin Ei taida tietää tyttö menevät kertosäkeessä niin yksi yhteen samasta sävelestä, että siitä saisi tehtyä Siskonpeti-tyyppisen sekoituksen. E-ei, ei taida tietää tyttö ettei, pidän sua niinkuin kukkaa kämmenellä, mun mies oo vapaa vielä, e-ei, ja mun kämmen hellä tykkää sun tukkaa hämmennellä, ei taida tietää tyttö ettei, mun mies oo vapaa, vapaa vielä. Sä saat mut, sä saat mut... Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Epämuusikko 09.01.2020 12:03:41 | |
---|
Intter netissä tuli vastaan On Green Dolphin Street, mutta Kevätuhrin fagottimelodialla. So smooth you can hear the beard. |
Hannubal 15.01.2020 10:37:25 | |
---|
Nyt sekoittuu kummasti Pate Mustajärven Ajan päivin ajan öin ja Hectorin Palkkasoturi. Ajan päivin ajan öin, mä ketä ikävöin, hän USA:ta puolustaa. On paljon helpompaa lähtee reissuu jatkamaan, hän luulee siten sodat katoaa... Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
Epämuusikko 29.01.2020 19:41:16 | |
---|
let's all meet up in the year 2000. Won't it be strange when we're all fully grown. Be there at 2 o'clock by the fountain down the road. I never knew that you'd get married. I would be living down here on my own on that damp and lonely 2080-luvulla So smooth you can hear the beard. |
Seuraava ei ollut itse keksimäni: Tell me why - ain't nothing but a hound dog (-Backstreet Big Mama Thorntons) So smooth you can hear the beard. |