Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Behringer Deepmind Luotettavuus / Laatu / Toimivuus
1
LautaJaFoni
02.01.2020 22:11:48 (muokattu 02.01.2020 22:12:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä miettinyt ostavani Behringer DeepMind 12 tai 12D :tä, kun monipuoliset Mod Matrixit kutkuttaa pikkasen. Tiedän, että Behun vehkeet ei ole mitään laadukkaimpia maailmassa. Koitin tutkiskella, mitä ongelmia sen kanssa on ehkä ilmennyt, enkä hirveästi niitä löytänytkään.
 
Onko porukalla tietoa DeepMindien ja muiden Behun syntikoiden luotettavuudesta?
 
Elias
Vessajono
03.01.2020 08:38:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringerin maine välteltävänä merkkinä jäi historiaan kertaheitolla X32:n myötä. Ei muuta ku pennit jonoon ja kauppaan.
 
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
bangerboi
03.01.2020 14:45:50 (muokattu 03.01.2020 14:47:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behringer on muuttanut suuntaa aivan totaalisesti, niillä on nykyään todella hyviä tuotteita. Mulla on poly d:stä ennakkotilaus sisässä. :D Deepmind myös mielessä, mutta käyttöliittymä saattaa olla tähän tarpeeseen turhan kompleksinen, kun kaipailen hieman rajoittuneempaa synaa luovuuden kasvattamiseksi. Mut todella kiinnostava ja hyväsoundinen tuote kaikkien youtube-klippien perusteella, mitä oon nähnyt. Ei ole myöskään sattunut silmiin muistaakseni ainuttakaan valitusta synien laatuongelmista.
 
Ps mulla on sormi liipaisimella myös rd8:n suhteen. Kohta lähtee käsistä.
 
LautaJaFoni
03.01.2020 21:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PölyTee olis siisti lelu (tai ei niin lelu), mutta itse etsin Nord Stage 3 ja Yamaha MODX lisäksi analogisia tai virtuaali-analogisia ääniä (Stagea monimutkaisemmalla modulaatiolla) livesettiin.
Onko jotakin vaihtoehtoja DeepMindille?
 
Elias
Vessajono
10.01.2020 19:18:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LautaJaFoni: PölyTee olis siisti lelu (tai ei niin lelu), mutta itse etsin Nord Stage 3 ja Yamaha MODX lisäksi analogisia tai virtuaali-analogisia ääniä (Stagea monimutkaisemmalla modulaatiolla) livesettiin.
Onko jotakin vaihtoehtoja DeepMindille?

 
No jos ei oo pakko olla analogi, niin suunnilleen mikä tahansa virtuaalianalogi käy. Jos on pakko olla analogi, niin uutena samassa hintaluokassa ei taida Korg Miniloguen lisäksi oikein olla vaihtoehtoja.
 
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
LautaJaFoni
19.01.2020 18:01:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kokemuksia Studiologic Sledgestä? Tekeekö sillä mitään, jos on Nord Stage 3 jo alla?
 
Mistä VA vehkeestä löytää saman verran efektejä, kun Deepmindista?
 
Elias
HK
01.02.2020 21:21:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LautaJaFoni: Olen tässä miettinyt ostavani Behringer DeepMind 12 tai 12D :tä, kun monipuoliset Mod Matrixit kutkuttaa pikkasen.
 
Kokemusta on Deepmind 12:sta ja on kaikin puolin hintansa väärti. Ainoa pieni miinus on koskettimiston tuntuma, se on vähän turhan kevyt jos on tottunut puolipainotetulla soittelemaan.
 
Peltikorva puupäässä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «