Risto Mustalisä 23.06.2004 11:44:32 | |
---|
Sehän onkin. Samoin Euroviisut. Jartsa Sillanpää kun on myöskin homo. Hei Neloskanavakin on homojen hommaa kun sieltä tulee 4pop, jonka juontaja on homo. Jos ajattelumallia jatketaan, niin loppujen lopuksi koko Suomi on homo. Aukotonta päättelyä! :-D Tarkoitin tuolla iskelmäkommentilla lähinnä sitä ,että iskelmän suosiosta esim.IS:n keskivertolukijoiden keskuudessa johtuen moista olisi tuskin edes uskallettu tehdä.Milloinkahan IS:n toimituksessa herätään huomaamaan ettei hevi ole enää aikoihin ollut Suomessakaan pelkkää nuorisomusiikkia? Kyllä huomaa että ei tarvitse asua maalla ollakseen suvaitsematon juntti. Siltä näyttää. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Kihtiukkeli 23.06.2004 12:02:05 (muokattu 23.06.2004 12:34:39) | |
---|
Milloinkahan IS:n toimituksessa herätään huomaamaan ettei hevi ole enää aikoihin ollut Suomessakaan pelkkää nuorisomusiikkia? Tuskin ikinä. Ottaen huomioon, että noita kommentteja viljelevät tällä hetkellä nuoretkin ihmiset, jotka tulevat myöhemmin olemaan niitä kääkkiä siellä IS:n toimituksessa ;) Tuo hakkausjuttu, josta Vasara puhui, on jaksanut aina ärsyttää. Kerran kaverini kertoi omasta kaveristaan, joka "osaa vetää mitä vaan ja se sano että hevi o iha helppoa, mutta soittaa ite mieluummin vaikka jotain (tähän valitsemasi stadionpoppumppu, joka saa jakkupukuleidit kiihtymään)." Sanoin että selvähän tämä, kerrohan kaverillesi että voi tulla koska tahansa mun luo ja hommaan Straton Holy Lightin (tuosta oli puhetta biisinä, jonka vetää nyt kuka vaan) nuotit, ja saa heti multa 500 mk kun menee levyn mukana kylmiltään. Ei ole näkynyt. Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Kihtiukkeli 23.06.2004 12:34:14 | |
---|
homman Straton Holy Lightin (tuosta oli puhetta biisinä, jonka vetää nyt kuka vaan) nuotit, ja saa heti multa 500 mk kun menee levyn mukana kylmiltään. Ja jälleen preventive strike: ei, en väitäkään etteikö monelle hevikitaristillekin menisi kakki housuun kun tuotaisiin yllättäen koukkuiset progenuotit eteen tms. hankalasti soitettavaa (valitkaa vapaasti oma lempiartistinne tähän) ;) Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Super-Jari 23.06.2004 12:43:13 | |
---|
Ja jälleen preventive strike: ei, en väitäkään etteikö monelle hevikitaristillekin menisi kakki housuun kun tuotaisiin yllättäen koukkuiset progenuotit eteen tms. hankalasti soitettavaa (valitkaa vapaasti oma lempiartistinne tähän) ;) Jep. Toisaalta, en minäkään väitä että pystyisin iskelmää tai eurohumppaa soittamaan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Ai sulla on 5150 nuppi? Myyt sen mulle NYT! |
Necromuru 23.06.2004 17:06:11 | |
---|
Ja Disney Gay-leffa yhtiöksi kun Elton yleensä säveltää niille? Hih hih Ja Timo Kotipelto laulanut Karhuveljeni Koda elokuvassa. Ja Timo "Totuudentorvi" Tolkki on sanonut Kotipeltoa homoksi. G3. 18.6.
Tuli, meni ja tilutti mennessään. |
Tympee Huttunen 23.06.2004 17:29:25 | |
---|
Missasin harmi kyllä artikkelin. Onhan hevissä ihan selkeä homoseksuaalinen vivahde. Raavaat miehet hikisenä lavalla soittamassa raskasta musiikkia miesyleisölle, jotka lähes palvovat idoleitaan. Ei ole mitenkään harvinaista, että näkee miesyleisön esim. koskettelevan yleisöä kosiskelevaa raavasta mieslaulajaa. Toisaalta tämä samahan heijastuu myös lähes kaikkiin muihin kulttuurin yms. muotoihin. Miten kukaan ei tajunnut 80-luvulla Robin suuntautuneisuutta niiden sen vaatteiden perusteella? " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Risto Mustalisä 24.06.2004 07:57:50 (muokattu 24.06.2004 07:59:59) | |
---|
Missasin harmi kyllä artikkelin. Onhan hevissä ihan selkeä homoseksuaalinen vivahde. Raavaat miehet hikisenä lavalla soittamassa raskasta musiikkia miesyleisölle, jotka lähes palvovat idoleitaan. Ei ole mitenkään harvinaista, että näkee miesyleisön esim. koskettelevan yleisöä kosiskelevaa raavasta mieslaulajaa. Toisaalta tämä samahan heijastuu myös lähes kaikkiin muihin kulttuurin yms. muotoihin. Missasit homman pointinkin.Artikkeli ei suinkaan mielestäni käsittele Rob Halfordin homoutta vaan se mielestäni leimaa kaikki hevidiggarit homoiksi sen perusteella kun Halfordkin on.Kuten sanoin:samalla perusteella kaikki elokuvamusiikin kuuntelijat ja elokuvien katsojat voitaisiin leimata: "elokuva on homojen hommaa". Ja tuo "palvonta"-termi ampuu taas yli.Ei hevissä idoleita palvota sen enempää kuin muuallakaan musiikissa.Isoon ja kirjavaan joukkoon mahtuu monenlaista tallaajaa.Itse en ole hevidiggareiden joukossa idolin "palvontaan" juurikaan törmännyt.Sen sijaan olen törmännyt moneen musiikista ja soittamisesta vilpittömästi innostuneeseen ihmiseen. Miten kukaan ei tajunnut 80-luvulla Robin suuntautuneisuutta niiden sen vaatteiden perusteella? Koska monenkaan Judas Priestin musiikista diggaavan mielestä sillä ei ollut mitään merkitystä. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
Super-Jari 24.06.2004 12:01:17 | |
---|
Koska monenkaan Judas Priestin musiikista diggaavan mielestä sillä ei ollut mitään merkitystä. Tai ylipäänsä kenenkään normaalin ihmisen. Mitä kenenkään homous edes kuuluu kenellekkään? Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kihtiukkeli 24.06.2004 13:30:39 | |
---|
Tai ylipäänsä kenenkään normaalin ihmisen. Mitä kenenkään homous edes kuuluu kenellekkään? Iltapäivälehdille kuuluu kaikkien ihmisten kaikki asiat ;) Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan. |
Super-Jari 24.06.2004 13:38:42 | |
---|
Iltapäivälehdille kuuluu kaikkien ihmisten kaikki asiat ;) Totuus. Ja se mitä ei tiedetä, arvataan. Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Henko 24.06.2004 14:53:24 | |
---|
Koska monenkaan Judas Priestin musiikista diggaavan mielestä sillä ei ollut mitään merkitystä. Mutta usein kuulin aikoinaan myös juttuja tosifaneista, jotka joutu lopettaan Praistin kuuntelun Halfoordin tultua kaapista. Mahto vituttaa kun joutu varmaan salaa kuunteleen Zuudas Priistiä omassa huoneessaan ihan hiljasella :) Mutta viime aikoina on kahvilan pöydässä tullu naureskeltua noille IS:n musiikkiaiheisille palstoille, kun ne on koko ajan täynnä asiavirheitä. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
juoni 24.06.2004 22:31:54 | |
---|
"Olen tutkinut paljon hevimusiikin rytmejä, ja voin kokemusteni perusteella sanoa että ne ovat täysin luonnottomia ihmiselle" En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon kuin tämän luettuani! Missäköhän menee luonnollisen ja luonnottoman rytmin raja? Lahjattomat Treenaa |
Bilharzia 25.06.2004 12:14:12 | |
---|
Ihme mitä kaikkee roskaa lehdet jaksaa julkaista. Ja sitten nää mielipidepalstoille kirjottelevat asiantuntijat. "Minäpä lähetän tän huonosti perustellun ja mutu-tuntumalta laaditun mielipiteen nyt aamulehteen." Onko se joku huomionkipeys joka saa ihmiset näitä väläyksiään esitteleen näinkin julkisesti. Jos mää olisin tutkinut hevimusiikin rytmejä ja todennu ne luonnottomiksi enkä ees perustele, niin en edes kirjottais niitä paperille, saati sitten lähettää sanomalehden julkaistavaks.. www.LifeofDebauchery.Com |
miscage 25.06.2004 13:10:51 | |
---|
koko Suomi on homo. heheh. Tuo voisi olla suomalaisen Anal Cuntin biisin nimi. plussa. "A choice is made of free will, just like the choice to kill." |
kingdom 26.06.2004 01:25:36 | |
---|
En ole pitkään aikaan nauranut näin paljon kuin tämän luettuani! Missäköhän menee luonnollisen ja luonnottoman rytmin raja? Mitä on luonnoton rytmi?! You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
juoni 26.06.2004 15:34:10 | |
---|
Mitä on luonnoton rytmi?! Aivan, tarkoitin vain olla edes vähän sarkastinen. Ilmeisesti tällä vitaataan sellaiseen jota ei voi tanssia(??), vaikkapa Meshuggah. Lahjattomat Treenaa |
Fortune 26.06.2004 15:59:54 | |
---|
Aivan, tarkoitin vain olla edes vähän sarkastinen. Ilmeisesti tällä vitaataan sellaiseen jota ei voi tanssia(??), vaikkapa Meshuggah. Voi sitäkin tanssia, mutta vaatii vähän enemmä keskittymistä ja sisua huitoa pois kaikki epilepsiapotilasta auttamaan tulevat valkotakit. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Steelgod 26.06.2004 18:24:35 | |
---|
Pistää kyllä niin rankasti ketuttamaan kun näkee näitä 50- vuotiaita kukkahattutätejä kirjoittelemassa lehtiin niin täyttä sontaa, jotka yleensä perustuu täysin puhtaisiin stereotypioihin joita sitten esitellään faktoina ja ollaan niin varmoja asiasta. Vähintä mitä nämä henkilöt voisivat tehdä, on ottaa ensin asioista selvää ennen kuin sanoo yhtään mitään. Ja tietenkin se, että jos Gorgorothin Gaahl ja Burzumin Vikerens on polttanut kirkkoja tai kiduttanut pappeja, niin ruvetaan tyyliin jotain Stratovariusta leimaamaan kirkonpolttajabändiksi vain sen takia, että se sattuu edustamaan samaa genreä (jos nyt pidetään alakäsitteenä heavy metallia yleensä) näiden ääriorkestereiden kanssa. Tässä teksti jonka ajattelin julkaista Ilta-Sanomissa: Elton John on kuulemma homo. Elton John on mies ja hänellä on lyhyet hiukset, eli kaikki lyhyt hiuksiset miehet ovat homoja. (ja kyllä tämä on läppä!) "80´s aint coming back, lets celebrate for what´s left from it!" |
Joku pässi keksii kuitenkin aina siitä jonkin mieleisensä lyhenteen, jonka perusteella voi väittää a) tai b). Voi olla toki vanha kuin hevimiesten nahkahousuissa kiertävä suolikaasu, mutta eikös se joissakin medioissa W.A.S.P.-yhtyeeseen yhdistetty Blackie Lawless keksinyt sille tarkoituksen: "We Ain't Sure, Pal". |
Aleksi-serkku 26.06.2004 21:16:19 | |
---|
Ja tietenkin se, että jos Gorgorothin Gaahl ja Burzumin Vikerens on polttanut kirkkoja tai kiduttanut pappeja, niin ruvetaan tyyliin jotain Stratovariusta leimaamaan kirkonpolttajabändiksi vain sen takia, että se sattuu edustamaan samaa genreä (jos nyt pidetään alakäsitteenä heavy metallia yleensä) näiden ääriorkestereiden kanssa. Ja Ac/Dc:kin yllytti ihmisiä murhaamaan toisiian, kun meksikolainen sarjamurhaaja oli tullut oikeuden istuntoon Ac/Dc-lippis päässään. On se julmaa. If you work for a living, why do you kill yourself working? MEKKALA #4 |