Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5318 319 320 321 322444 445 446 447 448
Guitarfreak
27.01.2020 15:16:36
o0o: Itsellä ei asiasta mitään hajua, mutta olisko osasyy siihen miksi kaula pysyy luotisuorana niin keskellä kesää kuin kylmimmällä talvellakin...

Mulla ainakin eniten elää CS goldtopin kaula ja vähiten Ibanez 5-palainen kaula... mut mitäs me harrastelijat siitä tajuttais
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
parek
28.01.2020 09:37:51
Lespa meni kaupaksi pyyntihinnalla n. 7 tuntia ilmoituksen jättämisen jälkeen.
Laulava Kylätohtori
28.01.2020 09:40:46
o0o: Lespa meni kaupaksi pyyntihinnalla n. 7 tuntia ilmoituksen jättämisen jälkeen.

Any publicity is good publicity. :)

Vanha totuus ja suomalaisten kompastuskivihän on, ettei hyvä tuote myy itse itseään.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
parek
28.01.2020 09:55:59
Laulava Kylätohtori: Any publicity is good publicity. :)

Vanha totuus ja suomalaisten kompastuskivihän on, ettei hyvä tuote myy itse itseään.

Heti kun otin kunnon kuvat niin pikaviestit alkoi vilkkumaan.
Laulava Kylätohtori
28.01.2020 10:05:54
o0o: Heti kun otin kunnon kuvat niin pikaviestit alkoi vilkkumaan.

Kunnon kuvien tärkeyttä ei voi koskaan korostaa liikaa.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Guitarfreak
28.01.2020 16:09:53
Laulava Kylätohtori: Kunnon kuvien tärkeyttä ei voi koskaan korostaa liikaa.

Kaiketi sama joka markkinoinnissa. Oli sit tinder tai tori.
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
rainmaker
28.01.2020 16:15:27
Onko tässä nyt kuvassa vika vai miks tää ei mene kaupaksi tai tule edes kyselyjä? https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1522306
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
bangerboi
28.01.2020 16:27:43
rainmaker: Onko tässä nyt kuvassa vika vai miks tää ei mene kaupaksi tai tule edes kyselyjä? https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1522306

Meikällä sama myynnissä, ei mee. Johtuisko siitä, että grassroots on aika tuntematon tuote?
Icy-Sun
29.01.2020 01:48:40
Pedaaleihin lyyttyvä tavara liikkuu edelleen hyvin. Kaiutinelementtejä olen myös myynyt. Hinat saa vain olla aika huokeat.
Metalkallo
29.01.2020 08:35:10
rainmaker: Onko tässä nyt kuvassa vika vai miks tää ei mene kaupaksi tai tule edes kyselyjä? https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1522306

Luulen että hinta, Grassroots kuitenkin halvimpia ESP malleja muistaakseni. Tuossa tietenkin painaa vähän tuo limited edition luultavasti, mutta se ei välttämättä merkkaa ostajalle mitään rahallisesti, koska moni tuskin välittää tuosta asiasta? Se myös vähän niin ja näin tekeekö Gibsonin mikit hintaa lisää, vaikka onhan se mukava ku semmoiset on jo valmiina.

Muistaakseni ESP:llä on merkeistä Grassroots, Edwards, LTD ja ne kalliit ESP kitarat. Itse jos olisin ostamassa havempaa les paul mallista, niin ostaisin tuon Grassrootsin ennemmin kuin vaikka Epiphonen.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
rainmaker
29.01.2020 09:01:11
Metalkallo: Luulen että hinta, Grassroots kuitenkin halvimpia ESP malleja muistaakseni. Tuossa tietenkin painaa vähän tuo limited edition luultavasti, mutta se ei välttämättä merkkaa ostajalle mitään rahallisesti, koska moni tuskin välittää tuosta asiasta? Se myös vähän niin ja näin tekeekö Gibsonin mikit hintaa lisää, vaikka onhan se mukava ku semmoiset on jo valmiina.

Muistaakseni ESP:llä on merkeistä Grassroots, Edwards, LTD ja ne kalliit ESP kitarat. Itse jos olisin ostamassa havempaa les paul mallista, niin ostaisin tuon Grassrootsin ennemmin kuin vaikka Epiphonen.

Tuo limited edition ei sinällään tarkoita käsittääkseni mitään muuta kuin että kyseessä on LP -mallinen kitara.

Itse ajattelin tuon mikkiasian siten, että tämän hintaluokan kepeissä on melkein poikkeuksetta parannus, että siihen on vaihdettu paremmat mikit. Olen antanut itseni ymmärtää, että Gibsonin valmistamat paremmat olisi kuin kaukoidän alkuperäistuotteet. Käytettyinäkin noista Gibsonin mikeistä ihan rahaa pyydetään, kun niitä erikseen myydään. Täysin uudelle laukullekin jonkinlaisen arvon laskin.

Mutta katsellaan, jos tässä kevättä kohti kitara menisi kaupaksi. Kaikin puolin kelpo kitara kyseessä, itselleni ei vain sille enää ole tarvetta.
Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym.
mikki73
29.01.2020 10:26:20
Metalkallo: Luulen että hinta, Grassroots kuitenkin halvimpia ESP malleja muistaakseni. Tuossa tietenkin painaa vähän tuo limited edition luultavasti, mutta se ei välttämättä merkkaa ostajalle mitään rahallisesti, koska moni tuskin välittää tuosta asiasta? Se myös vähän niin ja näin tekeekö Gibsonin mikit hintaa lisää, vaikka onhan se mukava ku semmoiset on jo valmiina.

Esp:llä myös navigator ja nehän on melkosen hyviä ellei jopa itse esp merkillä kulkevia parempia.

Mitä myyntiin tulee, hinnat painuu niin alas ettei oikeen kukaan saa keskiluokan kepukoista haluamaansa. Itekkin koitan myydä jo niin edullisesti kuin voi mutta eipä siltikään...tosin mun kohteisiin saattaa joutua ite tekeen jotain, ja sehän ei sovi kuin osalle porukkaa.
Kontiak
29.01.2020 10:31:52
mikki73: Mitä myyntiin tulee, hinnat painuu niin alas ettei oikeen kukaan saa keskiluokan kepukoista haluamaansa.

Torilla alle 700 euron hintaluokan kitarat ovat ihan arpapeliä. Myydä ne pitää ennen kuin alkaa mikkejä vaihtaa.
"Improvisation is a genesis of composition" - YJM
18is9
29.01.2020 11:22:14 (muokattu 29.01.2020 11:24:38)

Itse omistan yhden Edwardsin, mutta tuo Grass Roots ei kyllä soittanut brändinä mitään kelloja. Siinä varmaan tosiaan jonkinlainen syy myynnin hankaluuteen.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
mikki73
29.01.2020 11:49:01 (muokattu 29.01.2020 11:51:12)
18is9: Itse omistan yhden Edwardsin, mutta tuo Grass Roots ei kyllä soittanut brändinä mitään kelloja. Siinä varmaan tosiaan jonkinlainen syy myynnin hankaluuteen.

Kannattaa laittaa vieraampaan kitaramalliin aina nettilinkki mukaan. Esim grassrootsin tapauksessa tänne. Selventää ostajalle alkuperää.

https://espguitars.co.jp/products/

esim g-60-lp-s les paul kopio maksaa 60000 jeniä.
Euroina tasan 500. Ei ne halpoja silti uutenakaan ole.
Laulava Kylätohtori
29.01.2020 12:02:44
mikki73: Kannattaa laittaa vieraampaan kitaramalliin aina nettilinkki mukaan. Esim grassrootsin tapauksessa tänne. Selventää ostajalle alkuperää.

https://espguitars.co.jp/products/

esim g-60-lp-s les paul kopio maksaa 60000 jeniä.
Euroina tasan 500. Ei ne halpoja silti uutenakaan ole.

Ja muutenkin myyjän kannattaisi laittaa niitä linkkejä ilmoituksiinsa, eikä odottaa, että kiinnostuneet itse googlailevat. Se kiinnostus syntyy yleensä juuri niiden linkkien myötä. Jos ei vehje kiinnosta mitenkään erityisesti, harva jaksaa alkaa googlettelemaan sitä, vaan ohittaa ilmoituksen suoraan.
Metalkallo
29.01.2020 18:19:07
18is9: Itse omistan yhden Edwardsin, mutta tuo Grass Roots ei kyllä soittanut brändinä mitään kelloja. Siinä varmaan tosiaan jonkinlainen syy myynnin hankaluuteen.

Juu, Grassroots on aasian markkinoille tehty merkki kuten Edwards, niin moni ei tiedän mistä on kyse. Edwards kuitenkin vähän tunnetumpi, ja parempi laadultaan koska Japan.
Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän.
Kivijalka
30.01.2020 09:45:54
Metalkallo: Juu, Grassroots on aasian markkinoille tehty merkki kuten Edwards, niin moni ei tiedän mistä on kyse. Edwards kuitenkin vähän tunnetumpi, ja parempi laadultaan koska Japan.

Aika vähänhän Edwardsissa on nykyään mitään japanilaista, eivät taida edes saada kirjoittaa sitä kitaran lapaan enää.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
mikki73
30.01.2020 11:11:12 (muokattu 30.01.2020 11:12:22)
Kivijalka: Aika vähänhän Edwardsissa on nykyään mitään japanilaista, eivät taida edes saada kirjoittaa sitä kitaran lapaan enää.

Tässä on kokonainen tarina edwards kitaroista.

https://www.mylespaul.com/threads/e … 2%97the-whole-story-and-more.43888/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)