LaMotta 05.12.2019 21:21:21 | |
---|
Me on hävitty tää peli.... (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Mikko L 23.01.2020 17:55:40 | |
---|
Olen törmännyt uudenlaiseen ongelmaan Matkahuollon kautta ja ehkä täältä löytyy ratkaisu. Olen yli vuosikymmenen ajan lähettänyt ja vastaanottanut 4x12 kitarakaappeja Matkahuollon kautta mutta nyt vuonna 2020 on päätetty että se leikki loppuu. Nämä ovat nyt liian isoja Matkahuollon toimitettavaksi. Kaksi eri tapausta on nyt ollut jossa näin on käynyt. Onko mitään muuta vaihtoehtoa 4x12 kitarakaapin lähettämistä varten? ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
Tympee Huttunen 23.01.2020 18:26:15 | |
---|
Lähetin juuri basson salkkuineen ja maksoi 13,9€. |
aslak 23.01.2020 18:45:23 | |
---|
Mikko L: Olen törmännyt uudenlaiseen ongelmaan Matkahuollon kautta ja ehkä täältä löytyy ratkaisu. Olen yli vuosikymmenen ajan lähettänyt ja vastaanottanut 4x12 kitarakaappeja Matkahuollon kautta mutta nyt vuonna 2020 on päätetty että se leikki loppuu. Nämä ovat nyt liian isoja Matkahuollon toimitettavaksi. Kaksi eri tapausta on nyt ollut jossa näin on käynyt. Onko mitään muuta vaihtoehtoa 4x12 kitarakaapin lähettämistä varten? Jos sulla on yritys niin tee soppari Kaukokiidon kanssa. Rahtikirjat teet helposti heidän sovelluksella. Hommaat muutaman EUR lavan, suojaat kaapin vaikka kuplamuovilla. Kaappi selkäpuoli lavaa vasten. Auto noukkii tavaran ja vie yksityisille että yrityksille ns kotipihaan jo seuraavana päivänä. Rahtikirjaan et merkkaa 'ei päällelastausta' niin on jopa tosi edullista. Tällöin hinnoittelu menee kuutioiden mukaan eikä kalliin lavametrin. Hinta vaihtelee ajettujen kilometrien mukaan. |
Mikko L 23.01.2020 19:11:36 | |
---|
aslak: Jos sulla on yritys niin tee soppari Kaukokiidon kanssa. Rahtikirjat teet helposti heidän sovelluksella. Hommaat muutaman EUR lavan, suojaat kaapin vaikka kuplamuovilla. Kaappi selkäpuoli lavaa vasten. Auto noukkii tavaran ja vie yksityisille että yrityksille ns kotipihaan jo seuraavana päivänä. Rahtikirjaan et merkkaa 'ei päällelastausta' niin on jopa tosi edullista. Tällöin hinnoittelu menee kuutioiden mukaan eikä kalliin lavametrin. Hinta vaihtelee ajettujen kilometrien mukaan. Kiinnostavaa - mulla on tosiaan yritys jolla näitä teen, mutta nyt tässä tapauksessa lähettäjä on yksityishenkilö. Onko tuollaisesta tapauksesta kokemusta? ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
aslak 23.01.2020 19:17:26 | |
---|
Mikko L: Kiinnostavaa - mulla on tosiaan yritys jolla näitä teen, mutta nyt tässä tapauksessa lähettäjä on yksityishenkilö. Onko tuollaisesta tapauksesta kokemusta? Voit tehdä Kiidolle noudon yksityisasiakkaalta, rahastat sitten asiakasta tai et. |
aslak 23.01.2020 19:20:00 | |
---|
aslak: Voit tehdä Kiidolle noudon yksityisasiakkaalta, rahastat sitten asiakasta tai et. Mutta silloin se pitää olla lavalla ja helposti noukittavissa kyytiin pumppukärryillä. |
otamatone 23.01.2020 19:27:41 | |
---|
aslak: Kaappi selkäpuoli lavaa vasten. Miksi muuten noin päin? |
aslak 23.01.2020 19:34:21 | |
---|
otamatone: Miksi muuten noin päin? Jos slant malli, muuten ihan sama. |
Joees 26.01.2020 09:39:30 | |
---|
aslak: Jos sulla on yritys niin tee soppari Kaukokiidon kanssa. Rahtikirjat teet helposti heidän sovelluksella. Hommaat muutaman EUR lavan, suojaat kaapin vaikka kuplamuovilla. Kaappi selkäpuoli lavaa vasten. Auto noukkii tavaran ja vie yksityisille että yrityksille ns kotipihaan jo seuraavana päivänä. Rahtikirjaan et merkkaa 'ei päällelastausta' niin on jopa tosi edullista. Tällöin hinnoittelu menee kuutioiden mukaan eikä kalliin lavametrin. Hinta vaihtelee ajettujen kilometrien mukaan. Meinaat että kaapin haavoittuvin puoli ylöspäin ja ei päällelastausta? En tekisi ammattihenkilönä moista enkä tekisi yksityshenkilönäkään. Slantinkin kanssa laittaisin lavalle selkäpuoli ylös ja alapuolelle jonkun palikan estämään keikkumisen. Sen lisäksi siinä on sitten se riski että sen päälle lastataan kaikenlaista paskaa. Kiva esimerkki voisi olla sopivasti rikkinäinen lava josta naulat törröttää just sitä kaappia vasten. Tai ne laudat ovat sopivasti viturallaan ja raapivat hyvät jäljet kaappiin. Mutta kukin tavallaan... Sen lisäksi se kaappi pitää sitoa siihen lavaan jotenkin. Enkä mä kyllä haluaisi niitä lavojakaan himaan. Saatika että mua laskutettaisiin siitä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Sormet ristissä ehkä Posti joustaa 35kg max rajasta. ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
Metalkallo 26.01.2020 15:31:07 | |
---|
Mikko L: Sormet ristissä ehkä Posti joustaa 35kg max rajasta. Jos postin kautta laitat menemään, niin varmaan koko kaappi häviää? :D Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
aslak 26.01.2020 16:06:51 | |
---|
Posti on pakettipalveluihin erikoistunut ja Kaukokiito kappaletavaraan, siitä voi vetää monta johtopäätöstä. |
Mikko L 27.01.2020 14:20:19 | |
---|
Mun mielestä on käsittämätöntä että mulle voidaan toimittaa kitarakaappi UK:sta about 40€:lla varovaisena kuljetuksena ovelle. Suomessa en voi kuitenkaan lähettää Suomen sisällä minnekkään kuin yli 100€:lla ilman mitään takuita. Hienoa. ML Sound Lab: Virallisia kaappipaketteja Fractal Audio Systems Axe-Fx:lle. |
Boltsa 27.01.2020 14:29:00 | |
---|
Mikko L: Olen törmännyt uudenlaiseen ongelmaan Matkahuollon kautta ja ehkä täältä löytyy ratkaisu. Olen yli vuosikymmenen ajan lähettänyt ja vastaanottanut 4x12 kitarakaappeja Matkahuollon kautta mutta nyt vuonna 2020 on päätetty että se leikki loppuu. Nämä ovat nyt liian isoja Matkahuollon toimitettavaksi. Kaksi eri tapausta on nyt ollut jossa näin on käynyt. Onko mitään muuta vaihtoehtoa 4x12 kitarakaapin lähettämistä varten? Hehe nyt saa muutkin kun Oululaiset kirjoittaa myynti-ilmoitukseen "vain nouto". Matkahuollon kanssa on tähän asti ollut helppoa toimittaa tavaraa kun tavaraa mut päättivät sit viedä kilpailuetunsa pois. Boltsa |
aape- 23.03.2020 21:18:41 | |
---|
Onkos kenelläkään ollut haasteita MH kanssa että olisivat hukanneet paketin? Viikko sitten laitettu kitara matkaan, tällä hetkellä ei muuta tietoa kun se, että se on noudettu lähetyspisteestä ja mennyt "johonkin". Seuranta ei kerro mitään tarkempia tietoja. Aspasta kyselty ja soiteltu, on kuulemma tosi harvinaista että tämän kokoinen paketti katoaisi kokonaan ja todennäköisesti joskus löytyy, mutta takaraivossa kummittelee kuitenkin ajatus mitä jos.. |
Arbitrator 23.03.2020 21:40:48 | |
---|
aape-: Onkos kenelläkään ollut haasteita MH kanssa että olisivat hukanneet paketin? Viikko sitten laitettu kitara matkaan, tällä hetkellä ei muuta tietoa kun se, että se on noudettu lähetyspisteestä ja mennyt "johonkin". Seuranta ei kerro mitään tarkempia tietoja. Aspasta kyselty ja soiteltu, on kuulemma tosi harvinaista että tämän kokoinen paketti katoaisi kokonaan ja todennäköisesti joskus löytyy, mutta takaraivossa kummittelee kuitenkin ajatus mitä jos.. Mulla kävi kerran niin, että osoitetarra oli irronnut kitaralaukusta ja siksi laukku jäi Helsingin varikolle lojumaan yli viikoksi ennen kuin se löytyi. Silloin se löytyi, kun riittävän tarkasti kuvailin miltä laukku näytti. |
Laulava Kylätohtori 24.03.2020 06:49:10 | |
---|
aape-: Onkos kenelläkään ollut haasteita MH kanssa että olisivat hukanneet paketin? Viikko sitten laitettu kitara matkaan, tällä hetkellä ei muuta tietoa kun se, että se on noudettu lähetyspisteestä ja mennyt "johonkin". Seuranta ei kerro mitään tarkempia tietoja. Aspasta kyselty ja soiteltu, on kuulemma tosi harvinaista että tämän kokoinen paketti katoaisi kokonaan ja todennäköisesti joskus löytyy, mutta takaraivossa kummittelee kuitenkin ajatus mitä jos.. Onhan noita hukassa ollut, mutta ainakin melkein aina on tainnut löytyä. Eräskin kitaranostaja oli mennyt hakemaan pakettiaan saapumisilmoituksen jälkeen, mutta perillä odotti pelkkä osoitetarra toisessa paketissa repsottaen. Onneksi kitara löytyi sitten myöhemmin toisaalta ja sai hakea sen lähettämiäni tuntomerkkejä vastaan itselleen. Kyllähän nuo vituttaa, mutta toivoa on. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
dbeatmod 24.03.2020 08:35:10 | |
---|
aape-: Onkos kenelläkään ollut haasteita MH kanssa että olisivat hukanneet paketin? Viikko sitten laitettu kitara matkaan, tällä hetkellä ei muuta tietoa kun se, että se on noudettu lähetyspisteestä ja mennyt "johonkin". Seuranta ei kerro mitään tarkempia tietoja. Aspasta kyselty ja soiteltu, on kuulemma tosi harvinaista että tämän kokoinen paketti katoaisi kokonaan ja todennäköisesti joskus löytyy, mutta takaraivossa kummittelee kuitenkin ajatus mitä jos.. Mulle kävi vasta samanlainen tapaus, soittelin itse useamman kerran aspaan ja sanoivat, että "on joko terminaalissa tai noutopisteessä, pistetään selvityspyyntöä eteenpäin". Ilmeisesti joku rekisteröinti ei ollut onnistunut. Lopulta kitara löytyi, kun kitaran ostaja meni toimipisteeseen vähän "reklamoimaan", omiin selvityspyyntöihini ei reagoitu oikein millään tavalla. Kitara ei onneksi kovin montaa päivää ollut hukkateillä ja katoaminenkin huomattiin melko pian, kun lähetysseuranta lakkasi päivittymästä parin päivän jälkeen. Kyllä siinä meinas hieman kylmää hikeä puskea viikonlopun aikana. Toivottavasti ei tarvi ihan heti olla uudelleen asioimassa kyseisen puljun kanssa. "Nyt saatana niitä kamoja pienemmälle tai lähette vittuun täältä." - "Juice" |
aape- 25.03.2020 23:36:31 | |
---|
Nonniin, "hyvä" että muillakin on ollut hukassa ja on löytynyt, ehkä se sieltä joskus tulla tupsahtaa. Taas on pari päivää vierähtänyt lisää, eikä mitään ole kuulunut. Ja ei, korona EI pitäisi vaikuttaa heidän pakettiliikenteeseen millään lailla, ainakaan nettisivujen mukaan. |