![]() 15.11.2019 14:21:37 | |
---|---|
Tavaraa on tullut tänne, mutta takaisin lähettäminen onkin ollut tuskan takana. Reklamoin pari vuotta sitten huonoista kitaran seinätelineistä (2 hajosi ja kitarat tulivat alas). Varmaan parin viikon ajan laitoin sähköpostia useampaan osoitteeseen ennen kuin onnistui eikä silloinkaan ihan helposti. Eli ainakin palauttaminen ja yhteydenpito aika eri luokkaa kuin toisen saksalaisen musiikkitavaratalon kanssa. | |
![]() 15.11.2019 23:12:33 | |
Tuli aikanaan asuttua tuolla päin ja silloin tuli asioitua tuolla itse liikkeessä useastikin. Iso, kasvoton paikka jossa huonosti sitoutuneet myyjät haahuili menemään. Palvelivat kyllä kun meni aktiivisesti itse kysymään. Vähän sellainen verkkokauppakom -tyyppinen homma. Netin kautta en kyllä tilaisi sieltä mitään, tompalta vaan ilman muuta. | |
![]() 16.11.2019 10:45:59 (muokattu 16.11.2019 10:51:04) | |
Moi. Muistelin että olin Musicstoren aspaa jossain vanhassa mnetin viestiketjussa ruotinutkin, mutta oli kaiketi joku muu?? No, joka tapauksessa mulla ainutkertaiseksi jäänyt kokemus on noin 10 vuoden takaa, mutta eipä vaikuta meininki juurikaan muuttuneen :(. Tldr: Umpisurkeasta/olemattomasta aspasta johtuen tavaran jota heiltä tilaisin täytyisi olla jotain todella erikoista jota muualta ei saa, tai hinnaltaan alle puolet kilpailijoihinsa verrattuna. EDIT: Murheita on toki vuosikymmenten varrella ollut T-Kaupankin kanssa, mutta aina on reklamointi/palautus/vaihto sujunut mallikkaasti, SUOMEKSI, enkä epäröi hetkeäkään sieltä tavaraa tilata. Mun kokemus Musicstore.de:n toiminnasta, lähinnä aspasta/jälkimarkkinoinnista: Ostin Smarvon valmistaman 300 mainoswatilla varustetun bassoputkivhvarin jota housebrändillään Fame tuolloin markkinoivat. Oli niin ylivoimaisen edullinen että otin riskin vaikka kokemuksia -sen enempää hyviä kuin huonojakaan- ei ko. nettibasaarista ollut. Eikä T-Kaupassa, saati sitten missään muuallakaan, ollut mitään edes likelle vastaavaa tarjolla. Asiasta lontooksi: https://www.talkbass.com/threads/fame-bvh300.405066/ Toimitus meni ainakin mun rajallisen kokemuksen perusteella kuten kuuluukin, mutta etenkin pääteputkien reissunkestävyydessä oli toivomisen varaa. Sisuskalut olivat siirtyneet pääteputkien (EH "KT88") rakenteesta johtuen, ja osa kontakteista oli oikosulussa. Se, onko tuo Musicstoren, vai jonkun muun toimijan syy, siihen en ota kantaa. Helppoja olivat kuitenkin kämmeneen taputtelemalla saada käyttökuntoon. Jos tuota ei olisi huomannut, olisi mitä luultavimmin mennyt palautuskuntoon. Jälkimarkkinointi oli likellä nollaa, sähköposteihin ei vastattu tai osoite oli "väärä", ja soittaessa ainoa englanninkielen"taitoinen" ei yltänyt edes meidän ala-astetasolle. Joten mittailin ja päättelin biasvirran itse, en reklamoinut sen enempää noista oikosulussa olleista putkista, kuten en yhdestä pikkuhiljaa hiipuvastakaan, vaan päätin että olkoot. Vahvistin toimii edelleen, ja sen puolesta ei ole pahaa sanottavaa. Ostin jopa toisenkin samanlaisen hivenen vikapään eräältä mnettiläiseltä :D. T:Samuli | |
![]() 21.01.2020 11:26:15 | |
Jeesh...rupesin taas kyselemään marraskuussa tilaamani Iommi SG:n sertificaten perään, koska mukana tuli vain tyhjät kannet. Ei nämä ole reagoineet millään tavalla sähköposteihini asian suhteen. Vastasivat heti, marraskuussa kun kirjoitin Gibsonin/Epin asiakaspalveluun suoraan asiasta, ja vastaus oli että hoitavat asian pian. Noh, ei tähän päivään ole kuulunut mitään. Ja nyt tuli sekunnissa vastaus, kun kirjoitin uudelleen Gibsonin Euroopan asiakaspalveluun ja pyysin Gibsonia toimittamaan nämä kun myyjä ei ole toimittanut. Ja sekin viesti oli sisällöltään sellainen, että "Gibson toimittakaa nämä välittömästi asiakkaalle" =D Aivvittu mitä velikultia. Eiköhän ton liikkeen käyttäminen ole minulta tässä, vaikka miten halvalla sieltä sais... Niih, alvin kanssa vatkattiin kans aika kauan ja melkein lakimiehellä piti uhkailla ennenkuin palauttivat epähuomiossa yritysasiakkaana maksamani alvin takas. Kuitin kyllä laittoivat ilman alvia moneen kertaan. -So many assholes, so few bullets- | |
![]() 21.01.2020 12:12:39 | |
Karhukoira74: Jeesh...rupesin taas kyselemään marraskuussa tilaamani Iommi SG:n sertificaten perään, koska mukana tuli vain tyhjät kannet. Ei nämä ole reagoineet millään tavalla sähköposteihini asian suhteen. Vastasivat heti, marraskuussa kun kirjoitin Gibsonin/Epin asiakaspalveluun suoraan asiasta, ja vastaus oli että hoitavat asian pian. Noh, ei tähän päivään ole kuulunut mitään. Ja nyt tuli sekunnissa vastaus, kun kirjoitin uudelleen Gibsonin Euroopan asiakaspalveluun ja pyysin Gibsonia toimittamaan nämä kun myyjä ei ole toimittanut. Ja sekin viesti oli sisällöltään sellainen, että "Gibson toimittakaa nämä välittömästi asiakkaalle" =D Aivvittu mitä velikultia. Eiköhän ton liikkeen käyttäminen ole minulta tässä, vaikka miten halvalla sieltä sais... Niih, alvin kanssa vatkattiin kans aika kauan ja melkein lakimiehellä piti uhkailla ennenkuin palauttivat epähuomiossa yritysasiakkaana maksamani alvin takas. Kuitin kyllä laittoivat ilman alvia moneen kertaan. Mjoo, vähän vastaavia hieman erikoisia kokemuksia itselläkin. Tuli tilattua tuolta kautta Jacksonin RR24 minkä maksoin luottokortilla. Ihmettelin sitten, kun ei mitään kuulunut varmaan viikkoon ja menin sittan katsomaan kortin tietoja niin kauppasumma oli palautunut tililleni. Mitään sähköpostia asiasta ei kuulunut, joten otin firmaan yhteyttä. Sieltä sitten selittivät, että koska en ollut koskaan aiemmin heiltä mitään tilannut niin summa pitää maksaa TILISIIRROLLA. Olin asiasta lievästi sanoen hämmästyksissnä mutta maksoin kitaran heidän pyytämällään tavallla ja kitara tuli minulle ihan hienstoi muuten. Get the best and fuck the rest. | |
![]() 23.01.2020 19:51:29 | |
Useita kitaroita tullut aikoinaan tilattua ilman ongelmia. Viimeisin ostos oli J&D basso (vastaa Harley Bentonia), jonka viritin korkkasi. Reklamoin kuvien kanssa ja pyysin lähettämään uudet virittimet ja homma olisi sillä selvä. Mutta ei onnistunut, halusivat basson palautettavaksi jotta voivat lähettää minulle uuden. Ongelmana oli, että olin ehtinyt dumppaamaan paketit. Lähettivät sitten uuden basson ja pyysivät palauttamaan viallisen samassa paketissa. Kaikki sujui ok, ei ole kuin positiivista sanottavaa Musicstoresta. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)