Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaraopetusta YouTubessa
1
sepsii
15.01.2020 20:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Olen viimeisen kahden vuoden ajan tehnyt kitaraopetusta YouTube-alustalle. Olen koittanut kattaa sekä kitaran perusteita että suomalaista musiikkia laidasta laitaan. Materiaalista on toivottavasti apua niin vasta-alkajalle kuin edistyneemmillekin soittajille.
 
Tässä on linkki jos teitä kiinnostaa tutustua kanavaan:
https://www.youtube.com/channel/UCP … _v-bLPkCANQDbn2A?view_as=subscriber
 
Ottaisin mielelläni vastaan kommentteja sekä kehitysehdotuksia soittamiseen (esimerkiksi tekniikkaani) ja tottakai materiaaliin liittyen. Jos tästä herää ajatuksia niin kommentoikaa tänne tai YouTuben kommenttikenttään!
 
Kiitos!
 
- Seppo Suojansalo
 
seppo69
17.01.2020 12:47:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikaisella vilauksella hiukan vaivaannuttaa englannin- ja suomenkielisten termien sekakäyttö, esim: "Äf sharp viis". Eli selkeämpää varmaan olisi jos termit olisivat yhdellä kielellä.
 
Toki ymmärrän mistä se johtuu, varmasti käyt läpi materiaalia ja teoriaa suurimmaksi osaksi englanniksi.
 
Täytyypä kokeilla opetella joku biisi noiden videoiden avulla.
 
GoGo-FIN
17.01.2020 16:31:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro! Itselle taas toimi hyvin englannin termien viljely, varmaan selkeämpää jopa. Muutenkin täytyy kehua, kun muutaman videon katsoin. Selkeää puhetta ja hyvin tehty, miellyttävä katsoa. Täytyy perehtyä lisää videoihin. Tilattu on kanava!
 
sepsii
19.01.2020 01:23:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro!
 
Kiitos paljon kummallekin palautteesta! Ja kanavan tilaamisesta tietysti!
 
Juuri kuten sanoitkin, käytän englanninkielisiä termejä kun niillä on itse tullut opetettua se vähäinen määrä teoriaa joka minulta löytyy. Hyvä pointti, jota ei itse asiassa ole aiemmin tullutkaan esille.
 
Mielelläni otan vastaan kaikkia ideoita ja kehitysehdotuksia. Kertokaa toki jos lisää ajatuksia herää ajan myötä!
 
seppo69
19.01.2020 02:21:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho, unohtui sanoa, että päällisin puolin vaikuttaa asialliselta ja hyvältä materiaalilta! Tuo mainitsemani vaivaannuttava asia olikin ainoa huono puoli mitä noissa videoissa huomasin.
 
sepsii
19.01.2020 13:25:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

seppo69: Oho, unohtui sanoa, että päällisin puolin vaikuttaa asialliselta ja hyvältä materiaalilta! Tuo mainitsemani vaivaannuttava asia olikin ainoa huono puoli mitä noissa videoissa huomasin.
 
Kiitos! Tarkoituksena on toki kehittää materiaalia ja siksi halusinkin kerätä täältä palautetta. Mahtavaa kuulla jos muutoin videot vaikuttavat asiallisilta, niin ainakin suunta on ihan oikea. Jatketaan siis materiaalin kehittämistä!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «