petteri m 31.12.2019 10:27:06 | |
---|
Sarko: Champin laitat. Mulla on Champ vuodelta -64 ja sillä voi soittaa sen vaatimalla voimakkuudella missä vaan. Moni asia muuttuu soittajan elämässä hänen tajuttuaan mistä pienitehoisissa putkivahvistimissa on kyse. |
Sarko 31.12.2019 20:23:09 | |
---|
petteri m: Mulla on Champ vuodelta -64 ja sillä voi soittaa sen vaatimalla voimakkuudella missä vaan. Moni asia muuttuu soittajan elämässä hänen tajuttuaan mistä pienitehoisissa putkivahvistimissa on kyse. Pitkälti olen samaa mieltä. Mulla on puolestaan Vibro Champ vuodelta -78, ja olen samaa mieltä. Parin vuoden ajan olen pitkälti soittanut keikat 5 wattisella Tweed Champ-kloonilla, Vibro Champilla tai kummallakin yhtä aikaa. Ja joka kerta omissa hommissa on toiminut, ainakin lavalla. Jos jollain on joutilaana Blackface tai Silverface Champ, niin saa ottaa yhteyttä esim. pikaviestillä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Laulava Kylätohtori 03.01.2020 16:40:08 | |
---|
Onkos ketään päässyt kokeilemaan Wamplerin Terraformia? Itseä kuumottaisi ko. spedu hoitamaan kaikki muljutushommat, mutta olisikohan Strymonin Mobius sittenkin parempi? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Shredator 03.01.2020 18:40:21 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Onkos ketään päässyt kokeilemaan Wamplerin Terraformia? Itseä kuumottaisi ko. spedu hoitamaan kaikki muljutushommat, mutta olisikohan Strymonin Mobius sittenkin parempi? Ei ole edelleenkään Mobiuksen voittanutta. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Laulava Kylätohtori 08.01.2020 18:06:53 | |
---|
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
velipekka 10.01.2020 18:20:17 | |
---|
Xotic wah. Pitkään on tuo himottanut. Uutena yli 300 € hinta hieman jarruttelee ja käytettynäkin aika kallis (mikäli löytyy). Onkohan tuo niin hyvä... |
Laulava Kylätohtori 14.01.2020 10:23:33 | |
---|
velipekka: Xotic wah. Pitkään on tuo himottanut. Uutena yli 300 € hinta hieman jarruttelee ja käytettynäkin aika kallis (mikäli löytyy). Onkohan tuo niin hyvä... On se hyvä. Todella hyvä. Itse ostin tuon uutena ja tykkäsin todella, mutta lopulta en tarvinnut niitä kaikkia säätömahdollisuuksia, vaan niistä muodostui enemminkin rasite. Niinpä ostin rinnalle testiin pitkään kuumotelleen Voxin 846 Handwiredin sen yksinkertaisuuden vuoksi. Xoticista saa säädettyä soundit ilman kompromisseja niin puhtaille kuin säröille. Jos pitää siirtyä genrestä toiseen ja pitää säätää wahi sen mukaan, niin se voi helposti olla hintansa arvoinen. Tai vaikka haluaisi wahista vain sen yhden soundin, niin Xoticilla sen saa säädettyä kohdilleen. Kuitenkin myös Vox on tosi hyvä ja tykkään, että siitä saa erinomaiset soundit ilman säätöjäkin. Parempi vaan, ettei saa itse sotkettua sen soundia. :) Se toimii myös puhtailla hyvin, mutta kyllä siinä joutuu mielestäni tekemään pieniä kompromisseja verrattuna Xoticiin sen monipuolisine säätöineen. Xoticin koko ja liikerata oli myös vähän parempia, mutta Voxin helppous vei voiton, vaikka siinä joutui tiettyjä kompromisseja tekemäänkin. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Myrkrid 14.01.2020 12:21:35 | |
---|
Vaikka olenkin ollut vannoutunut Ibanezilainen jo 10 vuotta, niin kovasti kuumottaisi Schecterin C-1 Apocalypse... "Let the lager decide what is wrong, what is right." |
Milkop 14.01.2020 12:57:57 | |
---|
Myrkrid: Vaikka olenkin ollut vannoutunut Ibanezilainen jo 10 vuotta, niin kovasti kuumottaisi Schecterin C-1 Apocalypse... Aika kovat speksit ainakin :) Avainominaisuudet: - Nauti tuikeasta, räjähdysherkästä metallitehosta verilöylyä herättävien apokalipsien poimien ansiosta - Viipaloi nopealla nopeudella käyttäen sileää, C-muotoista vaahtomuoviset ja padauk-kaulaa - Kitara, joka sopii erinomaisesti kestävään ja erittäin vahvaan rakentamiseen -Yksinkertaisesti sanottuna tämä on innostava rock-kone, jota ei pitäisi olla metallipäässä "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Myrkrid 14.01.2020 13:47:31 (muokattu 14.01.2020 13:48:18) | |
---|
Milkop: Aika kovat speksit ainakin :) Kyllä! Tuohon hintaluokkaan kova paketti. Ja tuo Rusty Grey -väritys, huuuuhhuhuhuh. Olen soittanut samoilla kitaroilla jo yhdeksän vuotta, eikö siis saisi jo ostaa uuden...? "Let the lager decide what is wrong, what is right." |
velipekka 14.01.2020 17:26:49 | |
---|
Myrkrid:Kyllä! Tuohon hintaluokkaan kova paketti. Ja tuo Rusty Grey -väritys, huuuuhhuhuhuh. Olen soittanut samoilla kitaroilla jo yhdeksän vuotta, eikö siis saisi jo ostaa uuden...? Tuolla vaihteluvälillä saat ostaa kolme! |
Meizzi 15.01.2020 09:37:59 (muokattu 15.01.2020 09:38:32) | |
---|
ESP E2 M1 kiinteätallainen malli kuumottelisi kovasti! https://www.musamaailma.fi/esp-e-ii-m-i-thru-nt-blks-sahkokitara.html Ltd: illä tähän asti soitellut ja noista lukenut hyvää. Kiinnostaisi millainen harppaus laadussa on 1000- sarjalaiseen. Vielä jos tuota samaa olisi M2: na eli kahdella mikillä ja kiinteällä tallalla... Toisaalta tuo yhden mikin versio on aika perkeleen tyylikkään ja rankan näköinen yksinkertaisuudessaan! |
aape-: Kyllähän vaan kaasuttaa JPM100, kaikki värit! Ensin vaan pitäisi löytää sellainen jostain ja sitten vielä vaihtaa nykyiset Ibat valuutaksi.. Ja taas sama homma! Näköjään reilun vuoden oli välissä kaasuttelematta. Myöskin J-Custom aiheuttaa erikoista kutkuttelua. |
Kuha 19.01.2020 15:35:46 | |
---|
Old Fenders never die |
Guitarfreak 30.01.2020 22:51:20 | |
---|
Ääääh... Nyt sit tarttis Mesan rectoverb 25 komboa. Alkaa vanhuus iskemään alaselkään ja vielä hartioihin :/ Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Bugsy Boy 31.01.2020 14:54:58 | |
---|
Orange Bass Butler. Ei ylimääräistä rahaa eikä tarvetta nykyisessä bändissä. Ehkä just siksi G.A.S... Sláinte |
Bugsy Boy 31.01.2020 20:41:12 | |
---|
Butler saa jäädä, Positive Grid Spark alkoi kiinnostelemaan... Sláinte |
paskiaispaska 01.02.2020 12:24:02 | |
---|
Jumalauta että voi olla aivo solmussa!! Ihan hirvee tilanne! Mä en oo luoja ties millon viimeks ostanu jotain muutaku ehkä jotain pedaaleita tai kielisettejä. Hirvee hinku olis jotain ostaa, mut torilta ei oikee just löydy mitään mikä innostais! Tää on ihan hirveetä ku on löytäny just ne omat vehkeet ja sen "oman tonen", ni elämältä vähän niinku hävii suunta sen jälkeen ja ihminen vaan velloo sellasessa tilassa missä kaikki on tavallaan hyvin, mutta joku tarve jää nyt ihan täysin tyydyttämättä ja sotii tätä olotilaa vastaan! Fak! Olin jo melkee Friedman runt 20 combon lähössä hakemaan, mutta ei... Samoin mesan electra dyne. Ei ne toiskaa mitään lisää mun nykyseen setuppiin. :( Ei tuol oo mitää kaappielementtejäkää oikeen... |
BulletFace 01.02.2020 13:35:57 | |
---|
paskiaispaska: Jumalauta että voi olla aivo solmussa!! Ihan hirvee tilanne! Mä en oo luoja ties millon viimeks ostanu jotain muutaku ehkä jotain pedaaleita tai kielisettejä. Hirvee hinku olis jotain ostaa, mut torilta ei oikee just löydy mitään mikä innostais! Tää on ihan hirveetä ku on löytäny just ne omat vehkeet ja sen "oman tonen", ni elämältä vähän niinku hävii suunta sen jälkeen ja ihminen vaan velloo sellasessa tilassa missä kaikki on tavallaan hyvin, mutta joku tarve jää nyt ihan täysin tyydyttämättä ja sotii tätä olotilaa vastaan! Fak! Olin jo melkee Friedman runt 20 combon lähössä hakemaan, mutta ei... Samoin mesan electra dyne. Ei ne toiskaa mitään lisää mun nykyseen setuppiin. :( Ei tuol oo mitää kaappielementtejäkää oikeen... Kamarunkkaus on kyllä epäkiitollinen harrastus :D Itsellä vähän samaa vaivaa tällä hetkellä. Kiinnostaisi ostaa jokin uusi keppi, mutta ei tällä hetkellä oikein hotsita mikään tarpeeksi. Vahvistin puolella siirtynyt mallintaviin/profiloiviin ja niihin ollut niin tyytyväinen, että tällä hetkellä ei himoita vahvistimet lainkaan. Mutta koko ajan sitä pitää olla kaikkea kuolaamassa ja ihmettelemässä, että josko sittenkin jotain ostaisi ihan ostamisen ilosta. APUA :D Get the best and fuck the rest. |
Haeroe 01.02.2020 13:48:51 | |
---|
paskiaispaska: Jumalauta että voi olla aivo solmussa!! Ihan hirvee tilanne! Mä en oo luoja ties millon viimeks ostanu jotain muutaku ehkä jotain pedaaleita tai kielisettejä. Hirvee hinku olis jotain ostaa, mut torilta ei oikee just löydy mitään mikä innostais! Tää on ihan hirveetä ku on löytäny just ne omat vehkeet ja sen "oman tonen", ni elämältä vähän niinku hävii suunta sen jälkeen ja ihminen vaan velloo sellasessa tilassa missä kaikki on tavallaan hyvin, mutta joku tarve jää nyt ihan täysin tyydyttämättä ja sotii tätä olotilaa vastaan! Fak! Olin jo melkee Friedman runt 20 combon lähössä hakemaan, mutta ei... Samoin mesan electra dyne. Ei ne toiskaa mitään lisää mun nykyseen setuppiin. :( Ei tuol oo mitää kaappielementtejäkää oikeen... GAS GAS:iin on kyllä melkoinen aivojen solmija. Olen kokenut saman. "Onneksi" löysin suomalaiset custom-soittimet. Nyt on taas GAS:n kohteita koko ajan lakkaamatta. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |