Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Maton kitarat
1
raipe666
21.12.2019 14:11:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olis tarkoitus hommata kunnon teräskielinen onko kokemusta Matoneista. Missä pääsis kokeilemaan?
 
Jarkre
09.01.2020 00:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

raipe666: Olis tarkoitus hommata kunnon teräskielinen onko kokemusta Matoneista. Missä pääsis kokeilemaan?
 
Delta Sound Vihdissä on Maton kitaroiden maahantuoja ja jälleenmyyjä. Siellä päässee testailemaan.
 
raipe666
14.01.2020 15:18:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jarkre: Delta Sound Vihdissä on Maton kitaroiden maahantuoja ja jälleenmyyjä. Siellä päässee testailemaan.
 
No niipä näyttäs olevan, soittajat ovat kehuneet noita huikean hyviksi kepukoiksi joten pitää mennä testaamaan :)
 
skebaipe
19.01.2020 00:31:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyväskylässä Musikantissa on kanssa ainakin joskus ollut Matoneita myynissä.
 
Itelläni on muutaman vuoden ollut Maton EBG-808A kitara ja olen ollut tyytyväinen.
Mikityshän nuissa on ihan mahtava siihen kun hommaat vielä Aer 60 compact vahvarin niin ei paljoa saundit ainakaan omasta mielestä parane.
 
Toki taas vastaavasti akustiselta soinniltaan voi saada samalla rahalla paremmankin kitaran.
 
Mitään ongelmia mulla ei ole kitaran suhteen ollut, kostutinta kun pitää ja kuivimmat kaudet laatikossa niin melko vähällä säätämisellä pärjää.
 
Vahva suositus itseltäni mutta tottakai noin kalliit kitarat kannattaa kunnolla testata niin näkee istuuko omaan käteen.
 
oksatboys
05.07.2020 23:05:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

skebaipe:
Toki taas vastaavasti akustiselta soinniltaan voi saada samalla rahalla paremmankin kitaran.

 
Samat vibat mulle jäi kun Matonia testasin. Soundi on ihan nätti mutta hiljainen ja dynamiikaltaan vähän tasapaksu, eli semmonen "valmiiksi kompressoroitu". Toistaalta se tarikoittaa sitä että helppo oli soittaa kivalla soundilla. "Sähkismäinen" kait ois yksi termi millä noita kuvaisi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «