Laulava Kylätohtori 10.01.2020 11:37:04 | |
---|
TTV: Valitettavan nihkeää on torilla. Oma Amfin Custom LP ei johtanut edes yhteydenottoihin (vain muutama merkkaus), vaikka hintapyynti oli enää 0,35x uusi... Bluetonen 2kk vanha pikkunuppi meni kaupaksi 0,5x hinnalla. Kyllä tää hieman pistää jarrua kamarunkkaukselle ja uusien hankinnalle, kun tila loppuu kesken vääjäämättä ja vanhasta ei pääse millään eroon. Itse pistin jo jarrua. En ole oikein mitään ostanut enää testiin, kuten ennen. Paitsi erään 2 kk vanhan nupin. :) Mutta itse, kun olen myyntihommissa kärsimätön, niin on liian raskasta. Ei vaan jaksa, kun eipä tuo oikein mitään lisäarvoa enää tuo. Nytkin tuo Xotic on ollut torilla jo pitkään. Olisin kuvitellut, että tuollekin on enemmän kysyntää, mutta eipä vaan ole. Eilen sillä soittelin ja totesin, että on sen verran hyvä, että jätän sen nyt omaan käyttöön. Ja aina, kun näkee jotain kiinnostavaa, niin siinä lukee 'ei vaihtoja', joten eipä torilla saa juuri vaihtokauppojakaan tehtyä. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Tinnittus 10.01.2020 12:14:04 | |
---|
Karhukoira74: Vai onko se vaan niin että me old skoolit enää runkutellaan näitten fyysisten soittovälineiden kanssa, nuoriso ostaa vaan isompia muistikortteja ja säästää uudempaan ja tehokkaampaan Appleen. Ainakin omat vähäiset myyntikamat mitä ole myynyt on kaikki menneet "old school" ukoille. Ehkä nuoriso keskittyy niihin oman aikakauden vehkeisiin. hevikitarat ja heviskobet jne Käykö Ibanez kauppa miten joutusaa. |
Karhukoira74 10.01.2020 14:23:39 | |
---|
Krice: Custom-soittimissa on yleensä ylihintaa suhteessa siihen mitä se soitin on. Lähinnä niitä ostaa sellaiset ihmiset, jotka sitten on myös myymässä kamojaan, ja ostamassa jne. Jos ajattelee ihan normaalia soittajaa, oli sitten harrastaja tai ammattilainen, niin ei ne ole koko ajan vaihtamassa kamoja uusiksi, vaan jotkut jopa soittavat yhdellä ja samalla kitaralla vuosikausia, kuten Nightwishin Emppu. Pitopeleiksi olen ite jokaisen customin hankkinut, ja ne mulla edelleen ovatkin...yhden Auroran möin, kun en sittenkään vaan tullut sinuiksi kitaran malliin (Firebird). Nyt on tuo Hehku, kun rahnoo tartteis ja käyttöä ei ole. Sarjatuotantovehkeet nyt on semmosia, mitkä saa mennä ja tulla. Kiva kokeilla kaikenlaista ihan fiiliksenkin mukaan, ja yleensä puhutaan muutaman satasen kaupasta...jotain pois ja jotain tilalle. Vähemmän on tullut kyllä kitaroitakaan nyt myytyä viime vuosina, lisää vaan =D Vahvistinpuolella tiedän makuni, ja Dual Rectosta en luovu ennen hautausta. -So many assholes, so few bullets- |
VIPMetal 10.01.2020 17:11:42 | |
---|
Vahvistinpuolella tiedän makuni, ja Dual Rectosta en luovu ennen hautausta. Sama täällä! =D |
Laulava Kylätohtori: Myy pois ja sijoita rahat, saat paremman tuoton. Meikäläisen sijoitushistorialla voisin saman tien antaa pois ilmaiseksi. ;) Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. |
Guitarfreak 11.01.2020 21:59:32 | |
---|
PIM: Meikäläisen sijoitushistorialla voisin saman tien antaa pois ilmaiseksi. ;) Kelpaa. Tuo tänne vaan. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Perza 13.01.2020 11:19:19 | |
---|
Pedaaleita meni iso kasa kuumille kiville. Hinnat melko lailla 60% uudesta tai 10€ halvempi ku halvin torilla. Hyvät kaupat! |
munkero 14.01.2020 22:30:30 | |
---|
Bluebookille ois vaihtohommat kelvannu. Jostain syystä mulle ei. Oon tässä jo vähän odotellukkin että nykyinen nimimerkki poistuis. :) Itekki joskus soitellu. |
hallu 15.01.2020 05:04:28 | |
---|
Basso sitten meni kun rapsasin sen 30% kipurajan alapuolelle, mutta onneksi mulla oli kiikarissa halpa tuote jonka ostin sen basson hinnalla joten raha ei harmita kun sain basson tilalle uuden lelun :-). Maksoin bassosta rapiat viisisataa kun ostin sen joskus 2015 vuonna ja koitin myydä sitä kolmella sadalla, joka herätti aukaisuja ja pari muistiin merkitsemistä mutta ei muuta. Sitten kun tiputin hinnan kahteen sataan, niin se meni suunnilleen kahdessa tunnissa ilmoituksen päivittämisestä eli mitä se nyt sitten tekee? jotain 35% uuden hinnasta. Aika alas hinta pitää laskea että kauppa käy, mutta olisi se ehkä mennyt sillä kolmella sadalla jos olisi vaan antanut olla.... aika kalliin kauppaa sanotaan. Tuli vaan se kiippari tarjolle niin se oli pakko saada. Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
Laulava Kylätohtori 15.01.2020 12:52:13 | |
---|
hallu:aika kalliin kauppaa sanotaan. Ei kauppaa. Torilla on todisteet niitä tarvitseville. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
hallu 15.01.2020 15:39:26 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei kauppaa. Torilla on todisteet niitä tarvitseville. Niin no ei tietenkään mitä tahansa mutta tommosen kolmesataa uskon että olisin omastani voinut saada kärsivällisyydellä. Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
Kontiak 16.01.2020 22:17:10 | |
---|
Karhukoira74: Vai onko se vaan niin että me old skoolit enää runkutellaan näitten fyysisten soittovälineiden kanssa, nuoriso ostaa vaan isompia muistikortteja ja säästää uudempaan ja tehokkaampaan Appleen. Pitää ottaa huomioon, että myös ikäluokat ovat pienempiä kuin aiemmin. Custom-soittimissakin näyttää olevan katkera totuus se, että sellaisen hankinta "pitopeliksi" vaatii varsin pitkän soittouran alleen. "Improvisation is a genesis of composition" - YJM |
arivoitto68 17.01.2020 07:07:12 | |
---|
Tinnittus: Aika nihkeet on ajat. Itsellä Lespa kopio myynnissä IMO törkeen halvalla, mutta kiinnostus lähes nolla. Onkos nämä vuoden vaihteen aika aina näin hiljaista vai onkohan tässä menossa joku huutokauppakeisarimainen puolet-vois maksaa väsytystekniikka :) Ei oo väsytystä. Kyllä se Joulu vaan prkl..vei kaikki soittimien ostoihinkin tarkoitetut rahat.. |
Invader 17.01.2020 09:56:18 | |
---|
PRS Mira S2 650e. Ei tuon kai kovin kallis pitäisi enää olla. Muistiin merkkauksia niim birusti muttei vaan liikahda. Tai sitten ei.. |
Pinewood 17.01.2020 10:12:54 (muokattu 17.01.2020 10:21:59) | |
---|
Karhukoira74: Pitopeleiksi olen ite jokaisen customin hankkinut, ja ne mulla edelleen ovatkin...yhden Auroran möin, kun en sittenkään vaan tullut sinuiksi kitaran malliin (Firebird). Nyt on tuo Hehku, kun rahnoo tartteis ja käyttöä ei ole. Minuakin on ihmetyttänyt, miksei se Hehku mene. Muutama vuosi sitten olisin ollut erittäin kiinnostunut tuolla hinnalla, mutta enää vahvistinosastollani ei ole päivitystarvetta mihinkään suuntaan. Suorastaan hiukan harmittaa. Olisiko ilmoituksessa pienen viilauksen paikka? Anteeksi besserwisseröinti, mutta kannattaa miettiä näitä: - Nykyään soittajat - varsinkin pappaosasto - haluavat usein kohtuullisen helposti roudattava vahvistimia. Ei kannata korostaa, että on painava, vaikkei haluakaan lähettää. Itse vain toteaisin, että painaa noin XX KG. - Lisää myös kotelon mitat. Joillekin sekin on tärkeä tieto. - Kuvan perusteella elementteinä on ilmeisesti kaksi kymppituumaista? Sekin kannattaa mainita tekstissä, sillä jos ostaja luulee tuon olevan kaksitoistatuumaisilla, hän voi olettaa koon ja painon suuremmaksi. - Mainitset sisäisen Pulliaisen, mutta pitääkö siitä päätellä, että tuo vahvistin on soundillisesti lähellä Voxia? Taipuuko miten muuhunkin? Hehkun sivuiltakaan ei löydy luonnehdintaa Red Wingin soinnista. - Vahvistin lienee siellä Hausjärvellä? Minä tiedän, missä se on, mutta senkin voisi kuvata tyyliin Riihimäen lähellä, XX km Helsingistä pohjoiseen. - Ja kun toimituskauppa on myös mahdollinen, mille alueelle voisi onnistua. Noita asioita kannattaa antaa valmiina ilmoituksessa, jos haluaa ostajan kiinnostuksen heräävän. Ei kannata olettaa, että ostaja jaksaa arvailla tai googletella - tai heti kysellä. Paljonhan tuossa ilmoituksessa on hyvää jo nyt, esim. kuvat. Toivotaan, että uusi koti löytyy. |
Karhukoira74 17.01.2020 10:27:07 | |
---|
Pinewood: Minuakin on ihmetyttänyt, miksei se Hehku mene. Muutama vuosi sitten olisin ollut erittäin kiinnostunut tuolla hinnalla, mutta enää vahvistinosastollani ei ole päivitystarvetta mihinkään suuntaan. Suorastaan hiukan harmittaa. Olisiko ilmoituksessa pienen viilauksen paikka? Anteeksi besserwisseröinti, mutta kannattaa miettiä näitä: - Nykyään soittajat - varsinkin pappaosasto - haluavat usein kohtuullisen helposti roudattava vahvistimia. Ei kannata korostaa, että on painava, vaikkei haluakaan lähettää. Itse vain toteaisin, että painaa noin XX KG. - Lisää myös kotelon mitat. Joillekin sekin on tärkeä tieto. - Kuvan perusteella elementteinä on ilmeisesti kaksi kymppituumaista? Sekin kannattaa mainita tekstissä, sillä jos ostaja luulee tuon olevan kaksitoistatuumaisilla, hän voi olettaa koon ja painon suuremmaksi. - Mainitset sisäisen Pulliaisen, mutta pitääkö siitä päätellä, että tuo vahvistin on soundillisesti lähellä Voxia? Taipuuko miten muuhunkin? Hehkun sivuiltakaan ei löydy luonnehdintaa Red Wingin soinnista. - Vahvistin lienee siellä Hausjärvellä? Minä tiedän, missä se on, mutta senkin voisi kuvata tyyliin Riihimäen lähellä, XX km Helsingistä pohjoiseen. - Ja kun toimituskauppa on myös mahdollinen, mille alueelle voisi onnistua. Noita asioita kannattaa antaa valmiina ilmoituksessa, jos haluaa ostajan kiinnostuksen heräävän. Ei kannata olettaa, että ostaja jaksaa arvailla tai googletella - tai heti kysellä. Paljonhan tuossa ilmoituksessa on hyvää jo nyt, esim. kuvat. Toivotaan, että uusi koti löytyy. Hyviä huomioita, täytyypä päivitellä ilmoitusta! -So many assholes, so few bullets- |
Haeroe 17.01.2020 21:43:17 | |
---|
Nyt osuu pilkka omaan nilkkaan. Putkistyrkkari ei liiku edes puoli-ilmatteeks, mutta eipä tuo ihme ole, kun digidigi laiskauttaa ihmiset allekirjoittanut mukaan lukien. Paikallinen custom-kitara sentään meni aika vauhdilla, vaikka tämä toinen antaakin odottaa noutajaansa. Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa. |
mikki73 19.01.2020 17:53:46 (muokattu 23.01.2020 10:28:45) | |
---|
Melko hyvin liikkuu kun hinta sopiva.Kaikki on menny kaupaksi, tosin kipurajahinnoilla. Tuli ostettua vahingossa basso tänään, oisko jollakin tietoa mitä tommosesta vois pyytää, kun en osaa hintaa laittaa.Käyttöa ei ole. (vähän topicin ohi)) https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1523061 (myyty) |
bangerboi 22.01.2020 15:35:01 | |
---|
Haeroe: Nyt osuu pilkka omaan nilkkaan. Putkistyrkkari ei liiku edes puoli-ilmatteeks, mutta eipä tuo ihme ole, kun digidigi laiskauttaa ihmiset allekirjoittanut mukaan lukien. Lupaan ostaa tuon heti, jos mun blues junior menee kaupaksi. |
hallu 23.01.2020 11:31:18 | |
---|
mikki73: Melko hyvin liikkuu kun hinta sopiva.Kaikki on menny kaupaksi, tosin kipurajahinnoilla. ................... Sä olet taitavampi kauppias, koska itselleni kipurajalla ei mene mikään. Selvästi täytyy alle mennä...... eli kipukynnystä kehittää. Tosin vaihtokauppa on kaikkein paras koska siinä ei ole kipurajoja vaan sekä ostaja että myyjä ovat sama henkilö ja molemmat saavat uuden lelun niin tilanne on aina vinvin :-D Tähän pitäisi keksiä jotain nokkelaa....... |