Irti Humpasta 25.06.2004 14:54:25 | |
---|
Hauskaa Mattia - ei kun Teppoa --- Äh, eikä kun aurinkoista Lassia.. eih, vaan hauskaa nussia. Just.. No vit**---- HYVÄÄ JOULUA! ---- Ei ku JUSSIAHAN se olikin!! T: Irti Humpasta |
Tankoprinssi 25.06.2004 15:55:01 | |
---|
Vanha "viidakon" sanonta: Hyvää Juhannusta ja kuskaa housuihinne! Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
WanhaWetäjä 25.06.2004 16:12:17 | |
---|
Joo,sitä samaa...ehkä kuitenkin mun kohdalla sana "hauska"ei toteudu...kusenpolttamassa kapakissa 22-03.30 ei ole mulle ihan ideaali tapa viettää juhannusta ;-) Toisaalta,viimesen 28 vuoden aikana suurin osa jusseista on mennyt keikoilla,miksei nytkin...Hyvää Jussia!!! |
rap1ds 25.06.2004 16:28:35 | |
---|
Jussia Jusssia!!! [Hjukke]: kävin m.netis markkinoimas sitä torin standardii ettei kukaa vie k-pajan classiccii |
Fuzzy Boner 25.06.2004 21:01:16 (muokattu 25.06.2004 21:01:33) | |
---|
Joo,sitä samaa...ehkä kuitenkin mun kohdalla sana "hauska"ei toteudu...kusenpolttamassa kapakissa 22-03.30 ei ole mulle ihan ideaali tapa viettää juhannusta ;-) Toisaalta,viimesen 28 vuoden aikana suurin osa jusseista on mennyt keikoilla,miksei nytkin...Hyvää Jussia!!! Pakko tunnustaa: En ole eläessäni tehnyt juhannuksena keikkaa... KAIKILLE HYVÄÄ JUSSIA!! |
KoskPaavo 26.06.2004 01:54:19 | |
---|
Jess!!! Vetäisin 2,5 tunnin keikan ja kotona taas!!! Fyrkka OK. Heh. Soittaja selviää aina. |
onni 26.06.2004 03:12:50 | |
---|
ensimmäinen juhannus aatto yhteentoista vuoteen kun olen vapaalla.Grillattiin takapihalla ja juotiin olutta kavereitten kanssa. Ajeltiin ympäriinsä autolla (meillä oli kuski) ja juotiin lisää olutta. Käytiin humppa tansseissa kuuntelemassa bändiä ja tanssittiin hieman. Tultiin juuri Saunasta ja nyt nukkumaan. Tänään vasta lähtö keikalle klo. 17.00. Sitä paitsi käytiin ihailemassa Suomen luontoa. On se hieno. Hyvää Jussia. |
Sandy 26.06.2004 07:07:14 | |
---|
Jussia vaan kaikille tasapuolisesti! Ope tuli just keikalta kotiin ja nyt pääsee juhlimaan kohta itsekin.. Mutta olipas mukava soittaa järven rannassa lähes taivasalla, aika idyllistä meininkiä (paitsi silloin ku tuli kaatamalla vettä). Ihmiset oli kyllä juhlatuulella! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
battery 26.06.2004 07:28:33 | |
---|
toivottavasti ei oo krapulaa hirveetä kovin monella :P meitsi dokas täs duunis yövuoros ja just heräsin ja vähän kankee olo..kohta kämpille nukkuu :D Juhannusta hauskaa voices are calling...I can hear them...inside my head |
Eddy 26.06.2004 07:54:00 (muokattu 26.06.2004 07:57:21) | |
---|
Jussia vaan kaikille tasapuolisesti! Ope tuli just keikalta kotiin ja nyt pääsee juhlimaan kohta itsekin.. Samoin!Pitää valitetttavasti vaan lopettaa tää " juhliminen" ennen kuin on päässyt edes alkuun...huomenna pitäis jaksaa taas eläytyä.... Koskettelen soittimia... |
Sandy 26.06.2004 07:58:59 | |
---|
Samoin!Pitää valitetttavasti vaan lopetta tää " juhliminen" ennen kuin on päässyt edes alkuun...huomenna pitäis jaksaa taas eläytyä.... Kyllä se siitä irtoaa taas! Mä ajattelin sinnitellä hereillä tässä vaikkapa netin ääressä, ku muutaman tunnin päästä pitää olla jo taas menossa. Mut ei keikalle, onneks. Vaikka onhan sekin mukavoo hommoo. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Samoin!Pitää valitetttavasti vaan lopettaa tää " juhliminen" ennen kuin on päässyt edes alkuun...huomenna pitäis jaksaa taas eläytyä.... Jonain jussina määki teen jonkun pikkurempan eli piren. |
Jonte 27.06.2004 00:00:09 | |
---|
Hauskaa Mattia - ei kun Teppoa --- Äh, eikä kun aurinkoista Lassia.. eih, vaan hauskaa nussia. Just.. No vit**---- HYVÄÄ JOULUA! ---- Ei ku JUSSIAHAN se olikin!! T: Irti Humpasta Hyvää, toki. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
jeppeq 27.06.2004 23:31:43 | |
---|
Mainio jussi ja jäi hyvät fibat, Olin vaan päivänä keikalla ja encoreiden jälkeen läheiseen rantaravintolaa muutamalle olpalle hyvässä seurassa, 4 sinkkuneitoa eteläsuomesta ja mökki päijänteen rannalla. Joskus elämä hymyilee tanssimuusikolle.. ;) Kahta en vaihda - toinen on .. ja toinekin Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |