tomaattiorava 26.11.2019 19:28:22 | |
---|
Njoo, eikös Hobbs nykysellään ainoo orkkisjäsenistä ole. Mullen ja Smith tietty ois huikee nähä lauteilla mut ei voi midii. Onko se retee blondi-basisti muuten edelleen kehissä? Toivon mukaan tulee kelpo kattaus klassikoita. |
santakasa 26.11.2019 19:56:49 | |
---|
tomaattiorava: Njoo, eikös Hobbs nykysellään ainoo orkkisjäsenistä ole. Mullen ja Smith tietty ois huikee nähä lauteilla mut ei voi midii. Onko se retee blondi-basisti muuten edelleen kehissä? Toivon mukaan tulee kelpo kattaus klassikoita. Kyllä blondi ainakin mun käsittääkseni remmissä on. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
tomaattiorava 26.11.2019 23:34:33 | |
---|
santakasa: Kyllä blondi ainakin mun käsittääkseni remmissä on. Siinä on kyllä kaverilla lava-karismaa, ei voi ku ihastella. |
seppo69 27.11.2019 08:25:44 | |
---|
tomaattiorava: Voisaatana pojat, helmikuussa Suffocation, Belphegor sekä Hate kiertueineen stadiin ja treelle!! Hate oli livenä kova, kävivät Oulussakin tässä ihan vasta Vaderin kanssa. Vader tosin oli vielä kovempi! |
Super-Jari 06.12.2019 09:44:20 | |
---|
Emplate: Suffocation kyllä vähän kiinnostais, mut en tiiä, onko se sama ilman Mullenin moikkailua :/ Videoitten perusteella toimii hyvin. Ja kyllähän sitä maksaa jo pelkästään Hobbsin tukan näkemisestä. |
Super-Jari 06.12.2019 09:45:13 | |
---|
seppo69: Hate oli livenä kova, kävivät Oulussakin tässä ihan vasta Vaderin kanssa. Vader tosin oli vielä kovempi! Hate on niinku parempi Behemoth. Livenä toimi kyllä mainiosti. |
tomaattiorava 07.12.2019 18:10:54 | |
---|
Super-Jari: Hate on niinku parempi Behemoth. Livenä toimi kyllä mainiosti. No ihan vitusti parempi, eikös behemotti oo jotaan koko perheen metallia. |
TTV 07.12.2019 18:35:00 | |
---|
Eipä haulla löytynyt vielä juttua Gregor MacIntoshin uudesta bändistä Strigoi. Ilmeisesti Vallenfyre on kuopattu ja tällä uudella jatketaan. https://youtu.be/4ZGsNENJyW4 Ostin just tuon Abandon All Faith levyn ja olen erittäin tyytyväinen, että Grekku jatkaa tuotteliaana :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
Super-Jari 07.12.2019 19:08:32 | |
---|
tomaattiorava: No ihan vitusti parempi, eikös behemotti oo jotaan koko perheen metallia. Satanist oli tosi hyvä. Minusta bändin paras levy. Sitte tapahtu jotain. Uudesta levystä ei jääny mieleen mitään. Onneksi sillä on se superkiinnostava kantriprojekti. |
mega 09.12.2019 08:14:03 | |
---|
"I'm not as young as I used to be, but I'll still be thrashing at a hundred and three (you'll see!)" - Razor "Taste the Floor" |
santakasa 27.12.2019 17:38:49 | |
---|
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Herrasmiekkoinen 27.12.2019 17:50:39 | |
---|
|
tomaattiorava 28.12.2019 20:54:49 | |
---|
Voisaatana pojat, pakko tähän loppuun todeta et aika harvinaisen herkku vuosi ollu dödikselle. Tullu uus Devourment, Cattle Decap, Fleshgod, Nile, Misery Index, Hate, Hour of Penance ja ihan vitun kovia kaikki. Mitäs muuta kandeis tsekkaa jos yllämainitut potkii? |
Herrah 28.12.2019 21:45:06 | |
---|
tomaattiorava: Voisaatana pojat, pakko tähän loppuun todeta et aika harvinaisen herkku vuosi ollu dödikselle. Tullu uus Devourment, Cattle Decap, Fleshgod, Nile, Misery Index, Hate, Hour of Penance ja ihan vitun kovia kaikki. Mitäs muuta kandeis tsekkaa jos yllämainitut potkii? No en minä tommosten levyjen potkimisista mitään tiedä mutta vuoden kovimmat death metal-levyt on tässä: Blood Incantation - Hidden History of the Human Race Teitanblood - The Baneful Choir Esoctrilihum - The Telluric Ashes of the O Vrth Immemorial Gods Mortiferum - Disgorged From Psychotic Depths Ares Kingdom - By the Light of Their Destruction Witch Vomit - Buried Deep in a Bottomless Grave Disentomb - The Decaying Light |
Luthanasia 29.12.2019 00:41:07 (muokattu 29.12.2019 00:41:46) | |
---|
Vltimas pääsi yllättämään vuoden ja oikeastaan muutaman viime vuoden kovimmalla DM-lätyllä, supergroup joka on kerrankin enemmän kuin osiensa summa. On kova, on saatanan kova. https://www.youtube.com/watch?v=OLqzaCfovmg Tämän lisäksi kunniamaininnat jo mainituille Hatelle ja Cattle Decapitationille, snadisti offtopicina vielä deathcoreosastolta littipeukut Whitechapelille ja Fit For an Autopsylle. e: Blood Incancation unohtui, on hyvä. http://www.escalane.com/ |
Emplate 29.12.2019 01:22:42 | |
---|
Herrah: No en minä tommosten levyjen potkimisista mitään tiedä mutta vuoden kovimmat death metal-levyt on tässä: Blood Incantation - Hidden History of the Human Race Teitanblood - The Baneful Choir Esoctrilihum - The Telluric Ashes of the O Vrth Immemorial Gods Mortiferum - Disgorged From Psychotic Depths Ares Kingdom - By the Light of Their Destruction Witch Vomit - Buried Deep in a Bottomless Grave Disentomb - The Decaying Light Kovaa komppausta Teitanbloodin ja Ares Kingdomin osalta. Myös Disgusted Geist teki mun mielestä oikein oivallisen levyn. Blood Incantationin uutta en ole valitettavasti ehtinyt vielä kuuntelemaan. Rattenfänger kuulosti myös hyvältä, mutta pitänee perehtyä enemmän. Loputon Suo - Black/death metal
https://loputonsuo.bandcamp.com/
https://www.facebook.com/loputon.suo |
tomaattiorava 29.12.2019 18:54:13 | |
---|
Vai että Flo kannuttelee, mayhem tai morbid angel ikinä oo kummemmin innostanu mut Flo:n tyylistä aina diggaillu. Ihan erilaiselta kyllä kannut kuulostaa, ei alkuunkaa sellasta signature cryptopsy kaahaamista. |
Kuulostaa helvetin hyvältä tämä Corpsessedin Beyond Abysmal Thresholds. Soundien viilaus on onnistunut just eikä melkein. "Puutyöt kiinnosti niin pirusti, mä olin siellä ihan ihmeissäni että miten nää kiinnostaa niin saatanasti" |
seppo69 07.01.2020 12:55:53 | |
---|
EilaPertti: Kuulostaa helvetin hyvältä tämä Corpsessedin Beyond Abysmal Thresholds. Soundien viilaus on onnistunut just eikä melkein. Samaa mieltä, nyt on kova! |
geeza 07.01.2020 16:10:11 | |
---|
tomaattiorava: Vai että Flo kannuttelee, mayhem tai morbid angel ikinä oo kummemmin innostanu mut Flo:n tyylistä aina diggaillu. Ihan erilaiselta kyllä kannut kuulostaa, ei alkuunkaa sellasta signature cryptopsy kaahaamista. mun mielestä nää rummut just oli ihan perseestä tässä kun yritin kuunnella. |