![]() 17.08.2011 19:04:51 | |
---|---|
http://tonyiommi.com/index.php?story=130 Black Sabbath Reunion I'm saddened that a Birmingham journalist whom I trusted has chosen this point in time to take a conversation we had back in June and make it sound like we spoke yesterday about a Black Sabbath reunion. At the time I was supporting the Home of Metal exhibition and was merely speculating, shooting the breeze, on something all of us get asked constantly, "Are you getting back together?" Thanks to the internet it's gone round the world as some sort of "official" statement on my part, absolute nonsense. I hope he's enjoyed his moment of glory, he won't have another at my expense. To my old pals, Ozzy, Geezer and Bill, sorry about this, I should have known better. All the best, Tony "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | |
![]() 17.08.2011 19:24:35 | |
http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=162096 According to the Birmingham Mail, BLACK SABBATH guitarist Tony Iommi's manager has refused to deny that the band's four original members are getting back together. The Birmingham Mail reported on Tuesday (August 16) that the original SABBATH lineup plans to reunite for an album and tour, causing Iommi's web site to "virtually crash," according to the guitarist's manager, Ralph Baker. When asked by Birmingham Mail writer Andy Coleman whether Iommi considered the story in the Birmingham Mail to be untrue, Baker said, "No, he doesn't say that." But Baker added, "We haven't got anything in place. He's not denying that the guys have been talking but there's nothing in the way that's been implied in the statements that you made. "He made them to you in June and he felt that he made them to you off the record." Ite voisin lyödä rahat likoon että reunion on tosiasia mutta sopimusteknisistä asioista äijät joutuvat jauhamaan tuota ympäripyöreää paskaa eikä varmistusta saada mihinkään suuntaan. | |
![]() 24.08.2011 12:39:27 | |
Lisää vettä myllyyn: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=162346 "My dad is I don't know if I'm allowed to tell you," Kelly said. "But he's doing something that is very, very exciting. He's just finished a tour. But he's doing something very exciting. I'm not allowed to talk about it, though." (Kelly Osbourne) | |
![]() 24.08.2011 19:46:29 | |
Kyl ne takasin tulee, ootellaan vaan. Lätty ulos ens vuoden lopulla ja touri päälle. Helsingissä sitten 2013. Toki heittoja nämä. Toiveikkuuden varassa elellään. Parhaat Sabbathin levyt on edelleen kaikki 6 ekaa ja Dion lätyt päälle. Mulla rippuu state of mindista lopullinen järjestys, vaihtelee siis koko ajan. Nyt on Ozzy-vaihe päällä, johtuneeko uuden orastavasta odotuksesta? All work and no play makes Nick a dull boy!
www.studiooffline.fi | |
![]() 04.01.2020 20:39:58 (muokattu 04.01.2020 21:15:54) | |
Deathwish: Miksiköhän kukaan ei tykkää Technical Ecstacysta? se on hyvä levy ja eka ostamani Sabbath eli siinä mielessä tosi tärkee levy :) Mä tykkään. Ja mulle se on kans tärkeä Sabbath-albumi, koska ostin sen vahingossa. Oli nimittäin tarkoitus ostaa Never say Die, mutta aloittelevana Sabbath-diggarina sekoitin ne kaksi levyä keskenään. :P Dio-levytkin on musiikkina ihan OK, mutta mielestäni niillä ei ole mitään tekemistä Sabbathin kanssa. Enemmän Maidenin (Mob Rules) ja Dion soolotuotannon kuulloista tavaraa. Kyllä mun mielestä Tony Iommi ja Geezer Butler on ne äijät, jotka teki Sabbathin. Ozzya ja Wardia väheksymättä, mutta kyllä ne myöhemmätkin levyt on taattua Sabbathia. Vaikka itsekin olin nuorempana puritaani, ja hyväksyin vain Ozzyn Sabbathin laulajaksi. Mutta enää en ole lainkaan samaa mieltä. orjake: Itsellenihän ei hienompaa Black Sabbathia ole kuin Dion aikainen... Heaven And Hell hautaan saakka. No joo, mulle nykyään vähän sama juttu. Ozzyn aikaiset tuli kuunneltua aikoinaan puhki, että ei jaksa enää kovin usein niitä kuunnella. Mutta toki aina välillä täytyy palata juurille, upeaa matskuahan ne on. Mutta kun aikoinaan olin niin kova Ozzy era-fani, niin taisin saada overdosen... Dio kuulostaa mun korvaan nykyään raikkaammalta. Ja olihan niitä muitakin laulajia, mutta Dio on mun mielestä kovin. Super-Jari: Mun mielestä Ozzy on melko kehno laulaja ollu aina. No niin on. Mutta silti hän on se aito ja originaali. Mutta itse tykkään nykyään eniten Dion aikaisesta. Gillankin oli todella rock, mutta hän oli vain yhdellä levyllä eikä kuulemma ollut kovin innostunut Sabbathin kanssa esiintymisistä... | |
![]() 05.01.2020 00:02:33 | |
Ehkäpä Live eviL on se vieläkin eniten soittamani | |
![]() 05.01.2020 10:21:28 | |
Tuosta Live Evilistä tuli mieleen että jostain luin (olikohan jossain Sabbath-kirjassa) että kun tuota miksattiin studiolla niin ensin matskua kuunteli Geezer. Sanoi miksaajalle että "nosta enemmän bassoa esille". Sitten tuli Iommi joka sanoi "lisää kitaraa esille". Ja sitten Dio sanoi "enemmän laulua esille". Kaikki eri päivinä. Miksaajalta meni lopulta hermot kun sama homma vaan jatkui ja jatkui ja alkoi ryypätä jotta jaksaisi sietää äijien mielihalujen vaihteluita... | |
![]() 05.01.2020 11:24:36 | |
Regalis Apertura: Tuosta Live Evilistä tuli mieleen että jostain luin (olikohan jossain Sabbath-kirjassa) että kun tuota miksattiin studiolla niin ensin matskua kuunteli Geezer. Sanoi miksaajalle että "nosta enemmän bassoa esille". Sitten tuli Iommi joka sanoi "lisää kitaraa esille". Ja sitten Dio sanoi "enemmän laulua esille". Kaikki eri päivinä. Miksaajalta meni lopulta hermot kun sama homma vaan jatkui ja jatkui ja alkoi ryypätä jotta jaksaisi sietää äijien mielihalujen vaihteluita... Miten muistelen, että Mob Rulesin suhteen oli samaa juttua, paitsi että tyypit meni salaa studioon nostelemaan tasoja. Niin tai näin, hiton hyväsoundinen levy varsinkin kannusoundien suhteen. Ja kova levy muutenkin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)