Jarkre 29.11.2019 21:35:33 | |
---|
Sooloskabassa 451 vain kaksi osallistujaa joten äänestyksen käynnistäminen ei ole mielekästä. Voitteko Vesa423 ja rautapieru sopia kumpi aloittaa seuraavan skaban. |
rautapieru 30.11.2019 09:02:08 (muokattu 30.11.2019 09:02:32) | |
---|
Olisiko se minun vuoro laittaa jotain..? Jos Veskulle sopii niin pistän seuraavan? Oli kyllä vaikea tausta. Loppu tuntui venyvän ja venyvän. mielenkiintoinen toki :) Harmi ettei osallistujia riittänyt. "Tällä hankalaksi ja köyhäksi käyneen elämäni askelmalla, tunnen taakaksi ja vaaraksi jokaisen ihmisen lähentymisen" -Hermann Hesse- |
WanhaWetäjä 03.12.2019 14:05:33 | |
---|
rautapieru: Olisiko se minun vuoro laittaa jotain..? Jos Veskulle sopii niin pistän seuraavan? Oli kyllä vaikea tausta. Loppu tuntui venyvän ja venyvän. mielenkiintoinen toki :) Harmi ettei osallistujia riittänyt. Tua noi...ehkä olen tästä aiemmin jo maininnut mutta onko sulla joku erityinen syy siihen että sun skabavedot on monona vaikka tausta olisikin selkeesti stereo? Liittyykö se laitteistoon vai mihin? Myös tämä laittamasi tausta on mono mitä se ei varmaan alunperin ole, miksi? Ei muuten haittaa mutta kun tausta on mono niin kitaran sijoittaminen miksiin on paljon hankalampaa kuin myös kokonaisuudesta tulee paljon muhjuisempi. Jostain syystä myös krk:n laittama uus roots-tausta on mono, ko genressahan ei yleensä hifihienouksilla pelata mutta muistelisin krk:n laittamien skabataustojen olleen aina stereona ja äänenlaadultaan priimaa. Poissuljin oman laitteiston/kuuntelun virheet kuuntelemalla omien varastojen taustoja eli ne toimi ok. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
rautapieru 03.12.2019 14:38:08 (muokattu 03.12.2019 15:51:58) | |
---|
Joo tuota. Mukava kun kysyit. Nämä on näköjään sellaisia asioita, mihin ei itse juuri tule kiinnitettyä huomiota. Tausta on juutuubista, todennäköisesti se on stereo. Nauhoitan sen ensin loopperiin tuolla pienellä trs..? eli stereokaapelilla, josta sitten stereona audacityyn. Pitäisi olla siis tässä vaiheessa vielä stereo, jos ylipäätään on. Audacityssä se näkyy sitten yhtenä raitana, stereoraitojahan on kaksi. Ehkä jotenkin tuossa vaiheessa tulee se ongelma. En tiedä pitäisikö raita sitten hajottaa tuossa vaiheessa stereoksi. Olen vähän noviisi näissä "atk tietokone" jutuissa. Jossain vaiheessa elämää tapahtui sellainen "kärryiltä putoaminen" jonka jälkeen ei ole jaksanut kuroa tuota vankkuria kiinni. Tavallaan tuon audacitynkin kanssa olen vasta leikki asteella. Koko ajan tajuilen uutta ja muutenkin suu auki ihmettelen vinhasti kehittyvää tekniikkaa. PÄIVITYSTÄ ED. Kokeilin yhdellä mp3 tiedostolla joka oli saletisti stereo. Avasin sen audacityssä ja tulla tupsahti kaksi raitaa :) Olen aina nauhoittanut nuo soosokisojen taustat ensin (digitech jamman solo xt) loopperiin ja sieltä sitten toisen kerran audacityyn. Siinä ne sitten näköjään muuttuvat monoksi. En ole tajunnut että, nuo saa ladattua suoraan myös mp3 tiedostoina koneelle. Kyllä voi ihminen olla rautakaudella, vaan siitäpä nimikin. "Tällä hankalaksi ja köyhäksi käyneen elämäni askelmalla, tunnen taakaksi ja vaaraksi jokaisen ihmisen lähentymisen" -Hermann Hesse- |
WanhaWetäjä 03.12.2019 16:32:51 | |
---|
rautapieru: Joo tuota. Mukava kun kysyit. Nämä on näköjään sellaisia asioita, mihin ei itse juuri tule kiinnitettyä huomiota. Tausta on juutuubista, todennäköisesti se on stereo. Nauhoitan sen ensin loopperiin tuolla pienellä trs..? eli stereokaapelilla, josta sitten stereona audacityyn. Pitäisi olla siis tässä vaiheessa vielä stereo, jos ylipäätään on. Audacityssä se näkyy sitten yhtenä raitana, stereoraitojahan on kaksi. Ehkä jotenkin tuossa vaiheessa tulee se ongelma. En tiedä pitäisikö raita sitten hajottaa tuossa vaiheessa stereoksi. Olen vähän noviisi näissä "atk tietokone" jutuissa. Jossain vaiheessa elämää tapahtui sellainen "kärryiltä putoaminen" jonka jälkeen ei ole jaksanut kuroa tuota vankkuria kiinni. Tavallaan tuon audacitynkin kanssa olen vasta leikki asteella. Koko ajan tajuilen uutta ja muutenkin suu auki ihmettelen vinhasti kehittyvää tekniikkaa. PÄIVITYSTÄ ED. Kokeilin yhdellä mp3 tiedostolla joka oli saletisti stereo. Avasin sen audacityssä ja tulla tupsahti kaksi raitaa :) Olen aina nauhoittanut nuo soosokisojen taustat ensin (digitech jamman solo xt) loopperiin ja sieltä sitten toisen kerran audacityyn. Siinä ne sitten näköjään muuttuvat monoksi. En ole tajunnut että, nuo saa ladattua suoraan myös mp3 tiedostoina koneelle. Kyllä voi ihminen olla rautakaudella, vaan siitäpä nimikin. Jotain tollasta tahatonta muunnosta stereo>mono epäilinkin tapahtuneen jossain vaiheessa, hyvä kun homma selvisi. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
krk 03.12.2019 17:00:48 | |
---|
WanhaWetäjä: .. Jostain syystä myös krk:n laittama uus roots-tausta on mono, ko genressahan ei yleensä hifihienouksilla pelata mutta muistelisin krk:n laittamien skabataustojen olleen aina stereona ja äänenlaadultaan priimaa.
Stereoversio lisätty vaihtoehdoksi. Monoversio oli tarkoituksella, häivytin siinä samalla stilikkaa, joka on aika pinnassa stereoversiossa. - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
rautapieru 03.12.2019 18:10:14 | |
---|
Joo laitoin minäkin tuon stereoversion. On siinä ehkä hitusen eroa. Nyt kisat käyntiin! "Tällä hankalaksi ja köyhäksi käyneen elämäni askelmalla, tunnen taakaksi ja vaaraksi jokaisen ihmisen lähentymisen" -Hermann Hesse- |
WanhaWetäjä 03.12.2019 22:01:34 | |
---|
rautapieru: Joo laitoin minäkin tuon stereoversion. On siinä ehkä hitusen eroa. Nyt kisat käyntiin! No onhan se ihan eri planeetalta varsinkin luureilla kuunnellen, soolon voi upottaa taustaan paljon helpommin kun on tilaa, hyvä tausta muutenkin. Jos lunssa helpottaa niin mukana ollaan, nyt just ei pysty. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
juhakki 07.12.2019 17:36:40 | |
---|
Yritän jaksaa huomenna tehdä omat arviot sooloskabaan 452 liittyen. Ei viitsi pelkkiä pisteitä antaa, mielummin kirjoittaa vähän pohjustustakin, että miksi tietyt pisteet. Ollut aika hektistä töiden kanssa viime päivät tässä. Mutta eiköhän sitä huomenna saa tehdyksi, kun on jopa vapaata. "Jonninjoutavvaa! Ei oo vielä yhtään kunnon peliä tullu!" |
rautapieru 08.12.2019 19:41:04 | |
---|
Sooloskaba nejljäviiskakkonen pakettiin! Vesa423: 0p juhakki: 7p rautapieru: 0p Jarkre: 10p hasako: 3p WanhaWetäjä: 19p tjj2000: 0p kallle: 4p krk: 11p Voittajaksi äänestettiin WanhaWetäjä. Onnittelut ja vetovuoro! "Tällä hankalaksi ja köyhäksi käyneen elämäni askelmalla, tunnen taakaksi ja vaaraksi jokaisen ihmisen lähentymisen" -Hermann Hesse- |
krk 08.12.2019 19:42:37 | |
---|
Onnittelut WW:lle, oli kyllä ihan huippuveto! - So it was fun when I finally got to suck... that was a big moment... the suck level, that was a big moment for me...
Joel Paterson |
WanhaWetäjä 08.12.2019 19:47:59 | |
---|
krk: Onnittelut WW:lle, oli kyllä ihan huippuveto! Nöyrä kiitos...ei se itelstä kyllä ihan siltä tuntunut, aina on joku kohta joka ois voinu olla toisenlainen mutta niin kait se aina menee, omia vetoja kuulostelee vissiin kriittisemmin kuin muiden. Kattelen tässä illan mittaan tai viimestään huomenissa jotain joko lainaa tai omaa uutta skabailtavaa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
juhakki 10.12.2019 17:33:14 | |
---|
Skabaan 453 osallistuttu..Olipas se, ei oltu kovin mukavuusalueella nyt :) "Jonninjoutavvaa! Ei oo vielä yhtään kunnon peliä tullu!" |
WanhaWetäjä 23.12.2019 01:48:12 | |
---|
Kiitos kannatuksesta, mun puolesta vois kyllä pitää Joulunajan taukoo skaboista MUTTA jos jollain on valmista taustaa ja aikaa vetää skaba läpi niin mikä ettei. Hyvää Joulua! Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
Ja siä ois ny uuttaa skabaa, pistetään viikko osallistumista kun on vielä uudet vuodetkin juhlimatta. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
WanhaWetäjä 05.01.2020 21:57:27 | |
---|
Onnittelut hasakolle ja vetovuoro seuraavaan, kuin myös kiitos osallistujille. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
hasako 05.01.2020 22:13:14 | |
---|
WanhaWetäjä: Onnittelut hasakolle ja vetovuoro seuraavaan, kuin myös kiitos osallistujille. Kiitti, huomiseen menee uuden skaban avaus, paitsi jos jollain on hollilla niin siitä vaan , hoitelen kyllä sitten loput. Olipa hieno tausta , ja aikamoinen korvamato, kun sitä tuli tuossa pyöriteltyä. Kiitos kannatuksesta vaikka jäikin jokin duuri/molli käännös huomioimatta, nää on näitä WW:n ansoja, ei vaan huomaa. Mutta joo hieno tausta. |
hasako 12.01.2020 19:41:46 | |
---|
Tässä sooloskaba 456 tulokset: tjj2000 6p Vesa423 5p Lauri 2p rautapieru 8p WanhaWetäjä 8p hasako 6p Ykkössijan jakoivat WW ja rautapieru,joten sopinette seuraavan skaban vedosta. Onnittelut voittajille ja kiitos osallistujille. |
rautapieru 26.01.2020 22:34:53 | |
---|
Joo heips! Pistin uutta skabaa tulille. Nyt on pehmeetä. Rupesi vähän naurattamaan kun tajusin että tuo oma "voittoveto" on kuin suoraan jostain robinin kappaleesta. hah. Mistä hitosta noita etiäisiä jää päähän pyörimään. Näköjään paljon robin faneja liikkeellä :) Soittakoon se huilua, jolta ei harpun soitto suju. |
aalataur 31.01.2020 15:26:47 | |
---|
Pitkästä aikaa kirjauduin tännekin, aikas mukava tausta oli 459 niin tuli siihen jamiteltua jottain. Raskaan musan skaba taitaa olla kuollut? :( http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |