Kivijalka 21.12.2019 16:42:37 | |
---|
Riiski: Fantasiasarja Witcher näyttäs olevan hyvä. Pari jaksoa eilen katoin. Kaheksan jaksoa eka kaudessa, mikä on mielestäni ihan hyvä määrä kaudessa. Aivan perhanan kova sarja, vaikka peleihin ja kirjoihin en kovinkaan paljoa ole tutustunut. Erittäin positiivinen yllätys joka tuli katsottua alusta loppuun lähes yhdeltä istumalta. Geraltia lainatakseni: "Fuck." "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
vantage 23.12.2019 02:21:58 | |
---|
Rick & Mortyn neloskausi on tullut. Olipa hyvät kaksi ekaa jaksoa ja huomenna jatkuu bussissa matkaillessa. |
varpio 23.12.2019 08:25:17 | |
---|
vantage: Rick & Mortyn neloskausi on tullut. Olipa hyvät kaksi ekaa jaksoa ja huomenna jatkuu bussissa matkaillessa. Oikeastihan siitä neloskaudesta tuli vasta puolet. Vitosjakso oli kyllä helevetin hyvä. Saisivat kyllä oikeasti ruveta tekemään ja julkaisemaan niitä jaksoja asiallisemman määrän kerralla. Laiskat paskat. |
Angra Mainyu 23.12.2019 11:53:01 | |
---|
Kivijalka: Aivan perhanan kova sarja, vaikka peleihin ja kirjoihin en kovinkaan paljoa ole tutustunut. Erittäin positiivinen yllätys joka tuli katsottua alusta loppuun lähes yhdeltä istumalta. Geraltia lainatakseni: "Fuck." Katoin 4 tai 5 jaksoo. Tylsää ja tyhmää. En ymmärrä miksi tätä kehutaan. Harvassa on nykyään hyvät sarjat ja leffat. Katoin sitten jim carreyn nuija ja tosinuija oli paljon parempaa settiä kuin the witcher Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
Kivijalka 23.12.2019 12:55:58 | |
---|
vantage: Rick & Mortyn neloskausi on tullut. Olipa hyvät kaksi ekaa jaksoa ja huomenna jatkuu bussissa matkaillessa. Ai perhana, olikin pelkästään USA:ssa poistettu Netflixistä tämä sarja. Täytynee tsekata jossain välissä uudet jaksot. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
Kampela77 23.12.2019 18:42:33 | |
---|
Angra Mainyu: Katoin 4 tai 5 jaksoo. Tylsää ja tyhmää. En ymmärrä miksi tätä kehutaan. Harvassa on nykyään hyvät sarjat ja leffat. Katoin sitten jim carreyn nuija ja tosinuija oli paljon parempaa settiä kuin the witcher Mäkin olen ekaa jaksoa katsomassa, eikä vielä yhtään pissa-/kakkavitsiä. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
BMF 23.12.2019 23:41:37 | |
---|
The End of the F***ing World oli aivan hyvä. Voin suositella. Beat your dick like it owes you money. |
Ed_Guy 24.12.2019 20:42:31 | |
---|
Muuttuuko tuo Witcher tuosta jotenkin paremmaksi? Eka jakso kyllä tuntui jotenkin juosten ripuloidulta melko vankasti. Voi tietenkin vaikuttaa kun pelas witcher kolmosen useampaan kertaan peräkkäin läpi ja melko tarmolla kaivoi siitä pelimaailmasta juttuja esiin. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
zekeode 24.12.2019 22:10:17 | |
---|
Ed_Guy: Muuttuuko tuo Witcher tuosta jotenkin paremmaksi? Eka jakso kyllä tuntui jotenkin juosten ripuloidulta melko vankasti. Voi tietenkin vaikuttaa kun pelas witcher kolmosen useampaan kertaan peräkkäin läpi ja melko tarmolla kaivoi siitä pelimaailmasta juttuja esiin. Toka jakso oli vielä ekaa huonompi. Luovutettiin kolmannen jakson jälkeen. |
Riiski 25.12.2019 06:28:18 | |
---|
Ed_Guy: Muuttuuko tuo Witcher tuosta jotenkin paremmaksi? Eka jakso kyllä tuntui jotenkin juosten ripuloidulta melko vankasti. Voi tietenkin vaikuttaa kun pelas witcher kolmosen useampaan kertaan peräkkäin läpi ja melko tarmolla kaivoi siitä pelimaailmasta juttuja esiin. Withcer pelit on mulle tuntemattomia, joten en voi verrata sarjaa niihin. Loppujen lopuksi hyvyys / huonous on pitkälti sitä, mitä itse odottaa sarjalta ja kuinka omat odotukset täyttyvät ja millaiset hahmot on. Sen oon huomannu, että väkisin ei kannata katsoa mitään, jos ei parin jakson jälkeen iske. Itse otan Witcherin hyvänä viihteenä ja aion kyllä seurata jatkossakin. |
Kampela77 25.12.2019 18:14:54 | |
---|
BMF: The End of the F***ing World oli aivan hyvä. Voin suositella. Juuri tätä olin tulossa sanomaan! Eikun sanoin jo edellisellä sivulla. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
SaukHo 25.12.2019 18:26:53 | |
---|
Geraltin "Fuck" ansaitsis kyllä oscarin vuoden 2019 parhaasta vuorosanasta. |
Ed_Guy 25.12.2019 19:27:39 | |
---|
Riiski: Withcer pelit on mulle tuntemattomia, joten en voi verrata sarjaa niihin. Loppujen lopuksi hyvyys / huonous on pitkälti sitä, mitä itse odottaa sarjalta ja kuinka omat odotukset täyttyvät ja millaiset hahmot on. Sen oon huomannu, että väkisin ei kannata katsoa mitään, jos ei parin jakson jälkeen iske. Itse otan Witcherin hyvänä viihteenä ja aion kyllä seurata jatkossakin. No ekana mikä itselle tökki oli että Geraltilla oli vain yksi miekka. Peleissä niitä on kaksi. Hopeamiekka hirviöille ja normaali ihmisille. Ja myöskin nilfgaardien panssarit näytti melko paskalle. Ehkä tämä on vain nipottamista mut taidan tyytyä peleihin ja kirjoihin. Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler. |
Informaatiokameli 25.12.2019 19:46:38 (muokattu 25.12.2019 19:48:24) | |
---|
Ed_Guy: No ekana mikä itselle tökki oli että Geraltilla oli vain yksi miekka. Peleissä niitä on kaksi. Hopeamiekka hirviöille ja normaali ihmisille. Ja myöskin nilfgaardien panssarit näytti melko paskalle. Ehkä tämä on vain nipottamista mut taidan tyytyä peleihin ja kirjoihin. Kaksi miekkaahan sillä on. Ainaski yksi hahmo mainitsi kaksi miekkaa tokassa jaksossa. Ei molempia tarvi koko ajan pitää mukana. Kahden jakson perusteella ihan mielenkiintoinen, saa nähä miten etenee. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
BMF 26.12.2019 02:13:01 | |
---|
Kampela77: Juuri tätä olin tulossa sanomaan! Eikun sanoin jo edellisellä sivulla. Kiva olla samaa mieltä jonkun kanssa. Beat your dick like it owes you money. |
Tympee Huttunen 26.12.2019 12:52:54 | |
---|
Käyttihän se kahta miekkaa jo ekassa jaksossa, kun se kaupungilla pisti miehet lihoiksi. Toinen miekka jäi jonkun tyypin päähän tms ja nappasi toisen repusta. Muuten ollut kyllä aika pölhöä menoa, mutta ehkä tohon vielä pääsee sisään. |
Brian May jr. 26.12.2019 13:39:24 | |
---|
Tympee Huttunen: Muuten ollut kyllä aika pölhöä menoa, mutta ehkä tohon vielä pääsee sisään. Aika jännä sarja. Mun mielestä tässä kusee tarinallisesti suunnilleen kaikki, dialogi, hahmojen aikeet ja ratkaisut sekä älytön aikajanakikkailu (viimeisimmän suhteen voi tosin tulla jotain palkitsevaakin kauden loppuun mennessä). Huumoria koitetaan viljellä siellä täällä, mutta enemmän tulee repeiltyä kaikelle tahattomasti huvittavalle, ja sitä on paljon. Jopa toteutus on harvinaisen kehnoa halvan näköisiä piilolinssejä myöten. Silti aika viihdyttävä paketti, kunhan vain ajattelee tätä suurena B-luokan fantasiakliseenä :D Vettä! |
SaukHo 26.12.2019 14:08:02 | |
---|
Brian May jr.: Aika jännä sarja. Mun mielestä tässä kusee tarinallisesti suunnilleen kaikki, dialogi, hahmojen aikeet ja ratkaisut sekä älytön aikajanakikkailu (viimeisimmän suhteen voi tosin tulla jotain palkitsevaakin kauden loppuun mennessä). Huumoria koitetaan viljellä siellä täällä, mutta enemmän tulee repeiltyä kaikelle tahattomasti huvittavalle, ja sitä on paljon. Jopa toteutus on harvinaisen kehnoa halvan näköisiä piilolinssejä myöten. Silti aika viihdyttävä paketti, kunhan vain ajattelee tätä suurena B-luokan fantasiakliseenä :D Hyvin kiteytetty. Olen samaa mieltä. Varmaan jos ihte oisin pelisarjaa pelannu, niin voisin saada tästä enemmänki irti. Mutta ihan viihdyttävä katsottavaa tämä oli ja loppua kohden meno parani. Jään odotteleen seuraavaa. |
Kulkunen 26.12.2019 16:35:34 | |
---|
Itse pidän Witcheriä kyllä ihan A-luokan aikuisten synkkänä fantasiana, varsinkin siinä vaiheessa kun Sonic ilmestyy palatsiin. Lisäksi sarjassa näkyy tissit ja verta ja Gerhard Rivieralainen sanoo "fuck", niin eihän tämä mitään lasten kamaa ole. Tarinan kannalta iso ongelma on kyllä vääränlaiset miekat. |
Toi on sellainen 2020-ajan Hercules/Xena. Katsoin tuon 6 Underground. Se oli täynnä actionia, verta, huumoria, räjähdyksiä, takaa-ajoja, korkeita paikkoja, kliseitä ja verta. Sanoinko jo verta? Täydellinen leffa Irishman-maratonin jälkeen. |