Regalis Apertura 20.12.2019 09:46:37 | |
---|
X Factor vaati aikanaan useamman kuuntelukerran ennenkuin kolahti meikäläiselle. Ensin sitä ihmetteli miksi monet biisit alkoivat hitaalla introlla ennen varsinaista "alkua"... Tuo em. Fortunes Of War voisi olla hyvä esimerkki. Eikä Blaze loppupelissä niin huonolta kuulostanut kuin mitä ensi vaikutelma antoi ymmärtää;). |
yellow 20.12.2019 13:43:05 | |
---|
Regalis Apertura: X Factor vaati aikanaan useamman kuuntelukerran ennenkuin kolahti meikäläiselle. Ensin sitä ihmetteli miksi monet biisit alkoivat hitaalla introlla ennen varsinaista "alkua"... Tuo em. Fortunes Of War voisi olla hyvä esimerkki. Eikä Blaze loppupelissä niin huonolta kuulostanut kuin mitä ensi vaikutelma antoi ymmärtää;). Livenä nuo biisit toimivat paremmin. Blaze olikin kova oman bändinsä kanssa silloin viime vuosikymmenellä. Nykykuntoa en ole tsekannut. Sign of the cross, Lord of the flies, Edge of darkness...kovia ja synkkiä biisejä. |
shuffle 20.12.2019 13:46:45 (muokattu 20.12.2019 13:48:24) | |
---|
Jos olen ihan rehellinen, niin en ole edes kuunnellut yhtäkään No Prayerin jälkeistä levyä kuin biisin sieltä täältä joskus. :) Kaikki Brave New Worldin jälkeen kuulostaa mun mielestä about samalta progemössöltä. Liikaa kitaristeja, liikaa progressiivisuutta, paskat soundit ja miksaus. Muutamia poikkeuksia joukossa toki biiseinä. Eniten ehkä inhoan just niitä pitkiä hitaita alkuja. Flash Of The Blade&The Duellist on hieno pari biiseinä. Sama Acceptin kanssa, kaikki Metal Heartin jälkeen on mulle ihan erämaa. |
joku muu sikko 20.12.2019 15:33:01 | |
---|
shuffle: Jos olen ihan rehellinen, niin en ole edes kuunnellut yhtäkään No Prayerin jälkeistä levyä kuin biisin sieltä täältä joskus. :) Kaikki Brave New Worldin jälkeen kuulostaa mun mielestä about samalta progemössöltä. Liikaa kitaristeja, liikaa progressiivisuutta, paskat soundit ja miksaus. Muutamia poikkeuksia joukossa toki biiseinä. Eniten ehkä inhoan just niitä pitkiä hitaita alkuja. Flash Of The Blade&The Duellist on hieno pari biiseinä. Sama Acceptin kanssa, kaikki Metal Heartin jälkeen on mulle ihan erämaa. UDOa ei voi kyllä korvata kukaan eikä mikään, sen ymmärsi taas kun katsoi UDOn accept biisikiertueen keikan. Sitä ääntä ei vaan voi korvata, vaikka eihän se edes ole lauluääni :D Kannattaa kyllä tsekata Blood of the nations ja siitä pari albumia eteenpäin. Vaikka udoa ei olekaan niin Hoffmanin riffit ja hieno soundi pelastaa paljon. Mitä aiheeseen tulee niin minun Maiden loppui 7th soniin. Juu mast tsamp övei from skvirröls baik ant staat living diu. -Sjömanni- |
joku muu sikko: Mitä aiheeseen tulee niin minun Maiden loppui 7th soniin. Ite olen kyl tykännyt 2000-luvun kaikista levyistä. Jos seuraava on bändin viimeinen, niin voisivat tehdä POM/Powerslave-tyylisen. Realismia lienee kuitenkin, et pitkät progeilevat biisit tulevat jatkumaan. |
riff 20.12.2019 19:21:56 | |
---|
yellow: Ite olen kyl tykännyt 2000-luvun kaikista levyistä. Jos seuraava on bändin viimeinen, niin voisivat tehdä POM/Powerslave-tyylisen. Realismia lienee kuitenkin, et pitkät progeilevat biisit tulevat jatkumaan. Sehän olis mukavaa. Mut ei se onnistu jos eivät saa Martin Birchiä eläkkeeltä tuottamaan sitä. Kyynisyys on realismia. |
Regalis Apertura 21.12.2019 10:26:57 | |
---|
Eiköhän tuo "progetyyli" tule jatkumaan joka tapauksessa oli tuottaja kuka tahansa... Veikkaisin että Harris pitää siitä huolen, halusimme sitä tai emme. Ei siihen edes Birch voi vaikuttaa. |
WarMachine 21.12.2019 17:54:44 | |
---|
shuffle: Flash Of The Blade&The Duellist on hieno pari biiseinä. Tämä. Jälkimmäinen on aivan koko tuotannon huippua. brachycera 01.12.2010 15:30:04
- onks kukaa(N) menos(SSA) kattoo(N) bodomii jäähallii(N)? |
Angra Mainyu 23.12.2019 12:03:15 | |
---|
joo powerslavella on pirun kovia biisejä. back in the villagee kuuntelen enemmin kuin aces high Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
yellow 25.12.2019 16:23:29 | |
---|
|
Samjos 25.12.2019 19:08:18 | |
---|
|
tuskiz 26.12.2019 21:30:00 | |
---|
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
varpio 26.12.2019 21:31:01 | |
---|
tuskiz: "Kaikessa hiljaisuudessa" = Ei kerrottu Soundille suoraan. Ei ne minullekaan kertonu. |
Tuomoo 26.12.2019 22:09:55 (muokattu 26.12.2019 22:10:27) | |
---|
WarMachine: Tämä. Jälkimmäinen on aivan koko tuotannon huippua. Mulla on jo vuosikausia ollut sellainen hassu perinne, että ihan tammikuun alusta tulee aina kuunneltua Iron Maidenin koko tuotanto läpi studiolevyjen osalta. Kuluneen vuoden aikana tuotanto tuli kuunneltua kahdesti läpi, aluksi tammikuun alussa, ja toisen kerran kesällä; laitoin levyt soimaan ensimmäisetä levystä lähtien pidemmällä automatkalla kun työreissulla olin, ja pääsin matkan mittaan Brave New Worldiin asti. Nyt vasta viime kesänä tulin havainneeksi, miten kova biisi The Duellists oikeasti onkaan. Tuossa on melkein kaikki kohdillaan. Oma ykkössuosikki kuitenkin on edelleen Rime of the Ancient Mariner, kakkosena Where Eagles Dare, ja kolmossijalla Heaven Can Wait. Sen jälkeisiä sijoja en osaa päättää. e: tiedän että listaus ei ole keskustelua. |
fcpr 27.12.2019 08:44:11 | |
---|
Tuli itsekin kuunneltua tuossa syksyn ja talven mittaan tuotanto läpi (ts. kaikki mitä Spotifysta löytyy) duunireissuilla ja/tai duunissa työnteon ohella. Toki isoon osaa levyistä tulee säännöllisen epäsäännöllisesti muutoinkin, mutta kronologisessa järjestyksessä läpikuuntelu on aina hieman erilainen kokemus. Blazen aikakaudella on muutamia koviakin biisejä, mutta itselle ei vain iske miehen ulosanti tai toisaalta se tapa, jolla levyt on tuotettu. Toki tämä vain oma huomioni, ei sinällään mikään dumaus. Studiolevyistä en osaa ehdotonta suosikkia sanoa, säännöllisesti ne edelleen soitossa pyörii kahta vajaa kaikki. Mulle musiikissa on aina hienointa on ollut live-kokemus (tai livelevyt). Maiden on tullut 13 kertaa nähtyä livenä. Tämän myötä ehdoton suosikki tallenteista onkin Rock in Rio, koska se on laadullisesti ja tunnelmaltaan itselleni huippulevy. |
yellow 27.12.2019 12:16:59 | |
---|
fcpr: Maiden on tullut 13 kertaa nähtyä livenä. Tämän myötä ehdoton suosikki tallenteista onkin Rock in Rio, koska se on laadullisesti ja tunnelmaltaan itselleni huippulevy. Sepä se paras live heiltä on. LAD oli aikoinaan kovassa kuuntelussa sekin. |
Tuomoo 09.01.2020 09:54:45 | |
---|
Tuomoo: Mulla on jo vuosikausia ollut sellainen hassu perinne, että ihan tammikuun alusta tulee aina kuunneltua Iron Maidenin koko tuotanto läpi studiolevyjen osalta. Perinne jatkukoon. Nyt pääsin A Matter of Life and Deathiin asti, ja tämä levy onnistuu kyllä yllättämään joka kerta kun tätä alkaa kuunnella, tämä on aivan uskomattoman hyvä levy. |
yellow 09.01.2020 15:15:53 | |
---|
Tuomoo: Perinne jatkukoon. Nyt pääsin A Matter of Life and Deathiin asti, ja tämä levy onnistuu kyllä yllättämään joka kerta kun tätä alkaa kuunnella, tämä on aivan uskomattoman hyvä levy. Olet asian ytimessä. Vuonna 2006 oli lähes päivittäissoitossa. TOP-3 kamaa bändiltä. |
Tuomoo 14.01.2020 15:54:17 | |
---|
Julkaistiinhan ne Rockfestin päiväkohtaiset esiintyjät vihdoin. Maiden on lauantaina. Liput hivenen suolaiset 99 €, mutta kait tuonne pitänee lähteä. |
varpio 14.01.2020 19:47:21 | |
---|
Tuomoo: Julkaistiinhan ne Rockfestin päiväkohtaiset esiintyjät vihdoin. Maiden on lauantaina. Liput hivenen suolaiset 99 €, mutta kait tuonne pitänee lähteä. Mietin että perjantaina olisi Steve Harris / British Lion, mutta ei taida kiinnostaa niin paljoa että lähtisin kahtena päivänä. |