Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pyhimys: Mikko -levyjulkkarit
1
The Circus
17.12.2019 14:02:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomen suosituin räppäri Pyhimys juhlistaa uuden MIKKO-albuminsa julkkareita The Circuksessa perjantaina 3. tammikuuta 2020. Vuoden 2019 Emma Gaalassa peräti kuusi Emmaa-patsasta kahmineen artistin levyjulkkarikeikan liput tulevat myyntiin Lippupisteessä keskiviikkona 20.11. klo 9:00.
 
Viimeistään vuoden 2018 Tapa poika -albumillaan jättisuosioon nousseen Pyhimyksen edelliset live-setit ovat olleet spektaakkelimaisia. Mm. suuren orkesterin ja teatteritaidetta sisältäneiden Neljä vuodenaikaa -konserttien sekä Matti Mikkolan johtaman Saimaa-yhtyeen kanssa tehtyjen bändikeikkojen jälkeen artisti palaa takaisin rap-juurilleen. Alkuvuodesta 2020 ilmestyvän MIKKO-albumin julkaisukiertueella Pyhimys nousee lavalle pienemmällä ja intiimimmällä kokoonpanolla.
 
"Mikko on mun ikäluokan yleisin nimi ja samalla yleiskäsite mm. sanoissa baarimikko tai ovimikko. Mikko on siis vähän niin kuin kuka vaan, vaikka samalla se olen just minä. Siksi mun seuraavan albumin nimi on myös MIKKO.
 
Mä oon tehny tätä musaa nyt 20 vuotta, mutta vasta viimesen vuoden aikana se huomio on kohdistunu ensisijaisesti Mikkoon, siihen ihmiseen niiden biisien takana. Sen takia tuntui luonnolliselta käsitellä minää kokonaisen CD:n verran, kun se kuitenkin on loputon maailma siinä missä ulkoinenkin todellisuus. En halua sanoa, että kyse olisi silti mistään henkilökohtaisemmasta albumista sinänsä, vaan enemmänkin itsereflektiosta sen kautta miten ihmiset heijastaa mulle mun omaa kuvaa niiden käsitysten kautta.
 
Tää on tavallaan identiteettipoliittinen teko, eli haluan ottaa sen tarinan mun omaan hallintaan ja kertoa sen just niin vääristellen, kuin itse valitsen., valottaa Pyhimys tulevaa albumiaan.
 
Albumilta on tähän mennessä julkaistu singlet "Muistuta mua", "v!@%#mikko" ja "Valo pimeän".
 
LIPUT:
- enn. alk. 39,50 € https://www.lippu.fi/event/pyhimys-mikko-pienenae-the-circus-12494516/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «