Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5327 328 329 330 331343 344 345 346 347
LaMotta
18.08.2019 14:59:18 (muokattu 18.08.2019 16:54:39)

Snapo: Hieno on. Mites vertautuu muihin testaamiisi pärssisiin?

Soittotuntuma ja soitettavuus huippua. Samoin kaikki muu viimeistely kuten tässä hintaluokassa pitää ollakin. Paremmat virittimet. Tohtiiko jotain sanoa hyvistä puista? B):-... Mikeistä en sano mitään ennen kun olen kokeillut bändin kanssa.

Kyllä tuo selvästi perus CE ja CU-sarjasta on pieni mutta selvä askel parempaan.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Jii
23.08.2019 02:00:57
LaMotta: https://muusikoiden.net/dyn/users/162562.jpg

kiitos kuvasta! varmaan soikin hyvin. jännä juttu tuo tuplalintu otelaudassa. olen jäänyt ajasta jälkeen. HIENO on. millä kielisetillä muuten soitat? omani parani kummasti kun vanha bändikaveri kehotti paksumpiin kieliin. tai sitten opin kuuntelemaan soittoani uudella tatsilla paremmin.
And I can't help but love the stench of loss...
ojju
18.10.2019 21:02:34
Pidemmän aikaa takaraivossa pyörinyt ajatus hevimpään menoon taipuvasta telemallisesta kitarasta. Näyttää siltä ettei tämä kuume laannu itsestään...

Nyt kun niitä on tässä alkanut kartoittaa, niin olen iskenyt silmäni Chapman Guitarsin ML3 Modern ja ML3 Pro Modern malleihin.

Tietysti tässä miettii näiden kahden todellista eroa, kun en ole kumpaistakaan mallia nähnyt livenä. Minulle tärkeimpinä eroina ominaisuuksissa näyttäisi olevan virittimet ja mikit. Lisäksi Pro mallissa on pelkistetymmän näköinen ulkokuori, tulee vähän mieleen Gibsonin Les Paul Studion viimeistely.

Onko näiden mallien laatueroista kenelläkään kokemusta? Haluaisin ostaa kitaran josta ei tarvitse heti uutena lähteä tasoittelemaan nauhoja tai vaihtamaan mikkejä.
Metal God
18.10.2019 21:38:41
ojju: Pidemmän aikaa takaraivossa pyörinyt ajatus hevimpään menoon taipuvasta telemallisesta kitarasta. Näyttää siltä ettei tämä kuume laannu itsestään...

Nyt kun niitä on tässä alkanut kartoittaa, niin olen iskenyt silmäni Chapman Guitarsin ML3 Modern ja ML3 Pro Modern malleihin.

Tietysti tässä miettii näiden kahden todellista eroa, kun en ole kumpaistakaan mallia nähnyt livenä. Minulle tärkeimpinä eroina ominaisuuksissa näyttäisi olevan virittimet ja mikit. Lisäksi Pro mallissa on pelkistetymmän näköinen ulkokuori, tulee vähän mieleen Gibsonin Les Paul Studion viimeistely.

Onko näiden mallien laatueroista kenelläkään kokemusta? Haluaisin ostaa kitaran josta ei tarvitse heti uutena lähteä tasoittelemaan nauhoja tai vaihtamaan mikkejä.

Kokemusta on vain yhdestä Chapmanista, joka oli pro-malli. Ottaisin hetkeäkään miettimättä mielummin pron. Tuossa on myös nauhat rosteria vs "tavallisen" mallin nikkeli. Pro tehty koreassa, toinen indonesiassa.
ojju
23.10.2019 22:37:18
Metal God: Kokemusta on vain yhdestä Chapmanista, joka oli pro-malli. Ottaisin hetkeäkään miettimättä mielummin pron. Tuossa on myös nauhat rosteria vs "tavallisen" mallin nikkeli. Pro tehty koreassa, toinen indonesiassa.

Otin neuvosta vaarin, selasin toria kuumeisesti muutaman päivän kunnes sinne tupsahti kuin tilauksesta myyntiin ML3 Pro. Huomenna se lähtee sitten Matkahuollon kyydillä tännepäin.
LaMotta
24.10.2019 11:33:06 (muokattu 24.10.2019 11:33:37)

LaMotta: Mikeistä en sano mitään ennen kun olen kokeillut bändin kanssa.

Nyt on kokeiltu. On erottelevat. Kyllä nämä uudemman sukupolven prs-mikit on parempia kuin mitä niissä oli ensimmäiset toistakymmentä vuotta.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Laulava Kylätohtori
21.11.2019 13:28:52
https://www.customboards.fi/collect … /wampler/products/wampler-terraform

Wampler Terraform olisi vihdoin tilattavissa. Kuumottava spedu. Onko kukaan kuullut mitään ko. spedusta esim. kaukomailta tai muualta?
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
korvaoo
22.11.2019 20:11:23
Ulkonäkösistä seikoista johtuen tekis mieli Slawan digital sensitiveä, tosin myös Bluetonen Fried eyes 25:nen soundillisesti ois kyllä jumalaisuutta. Noh ensimmäiseen vois joskus olla varaa, jälkimmäiseen tarvitaan pieni ihme kun omalla säästötaidoilla vois nokkahuilu olla likempänä budjettia...
kaikki paitsi on turhaa.
Pinewood
29.11.2019 10:25:21 (muokattu 29.11.2019 10:30:02)
Fender Princeton Reverb RI taas tweedinä saatavissa. Pari vuotta sitten etsin ja olisin ostanut heti. Enää ei ole tarvetta. Onko tämä maailman kaunein vahvistin?

https://www.dlxmusic.fi/tuotteet/ki … /combot/fender-65-princeton-rvb-ltd

https://youtu.be/OrhMGrcqEMY

Ostakaa joku pois!
parek
08.12.2019 09:08:34
GAS on, myönnän.

-5E3 Tweed Deluxe (...mulla on jo yksi modattu, mutta toinen alkuperäisimmillä spekseillä oleva kelpaisi...)
-EF86 etuasteella oleva simppeli pieni combo (Hehku, Dr Z, Rikstone tms.)
-vintage VOX AC10/AC15
-vintage VOX AC30 (tätä olen halunnut jo 20 vuotta)
-Matchless 15W

Nuo vaikka aluksi. Noista millään en silti voi soittaa niiden vaatimalla äänenvoimakkuudella. Kätevä yhtälö.
Krice
18.12.2019 09:51:40

o0o: -5E3 Tweed Deluxe (...mulla on jo yksi modattu, mutta toinen alkuperäisimmillä spekseillä oleva kelpaisi...)
-vintage VOX AC10/AC15
-Matchless 15W

-JCM800 studio.
Kivijalka
18.12.2019 10:11:35 (muokattu 18.12.2019 10:15:00)
GAS on viime aikoina kohdistunut laitteisiin joita omistan jo kaksin-kolmin kappalein eikä uuden hankkimisessa ole yhtikäs mitään järkeä.

Jos jotain pitäisi väkisin kuitenkin hankkia, niin hiilikuituinen akkari kiinnostaisi koeajaa, puu on niin nähty juttu.
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Shredator
18.12.2019 10:18:17

Oon tullut siihen tulokseen että en tarvitse enää kuin Mesan Rectifierin. Joko Dual, Roadster tai Road King. Sitten voin lopettaa soittimien ostelun ja keskittyä soittamiseen :)
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
ibnz
18.12.2019 10:23:50
Shredator: Oon tullut siihen tulokseen että en tarvitse enää kuin Mesan Rectifierin. Joko Dual, Roadster tai Road King. Sitten voin lopettaa soittimien ostelun ja keskittyä soittamiseen :)

Siitä se sotku vasta alkaa:
- Dual? Pre-500? Rev F vai Rev G? 3-kanavainen, vai multi-watt? Roadster vs Road King? Road King I v Road King II ?
...

:D
Huomenna sitten!
Guitarfreak
18.12.2019 10:29:28
Shredator: Oon tullut siihen tulokseen että en tarvitse enää kuin Mesan Rectifierin. Joko Dual, Roadster tai Road King. Sitten voin lopettaa soittimien ostelun ja keskittyä soittamiseen :)

:D reborn recto vaan nii aijjettä...
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Guitarfreak
18.12.2019 10:30:28
Headrush Gigboard puhuttelis. Jotenkin alkais (taas) olemaan kypsä vaihtaan pedaalisalkkunsa multihimmeliin...
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Shredator
18.12.2019 10:38:03

ibnz: Siitä se sotku vasta alkaa:
- Dual? Pre-500? Rev F vai Rev G? 3-kanavainen, vai multi-watt? Roadster vs Road King? Road King I v Road King II ?
...

:D

No tämäpä se. Jos Rev G tulee halvalla vastaan niin se, mutta muuten on 3-ch/Reborn-osastoa. Roadsteri on ehkä miellyttänyt enemmän kuin RK, mutta siinäkin olisi taas puolensa...nää on näitä.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Gary the pine
18.12.2019 17:22:59
Shredator: No tämäpä se. Jos Rev G tulee halvalla vastaan niin se, mutta muuten on 3-ch/Reborn-osastoa. Roadsteri on ehkä miellyttänyt enemmän kuin RK, mutta siinäkin olisi taas puolensa...nää on näitä.

Roadster on kyllä siitä harvinainen monikanavakikotin, että niistä kaikista kanavista saa järkevää soundia pihalle.
Tulin, näin, paskoin housuun.
Sarko
18.12.2019 22:05:58
o0o: GAS on, myönnän.

-5E3 Tweed Deluxe (...mulla on jo yksi modattu, mutta toinen alkuperäisimmillä spekseillä oleva kelpaisi...)
-vintage VOX AC10/AC15
-Matchless 15W

Nuo vaikka aluksi. Noista millään en silti voi soittaa niiden vaatimalla äänenvoimakkuudella. Kätevä yhtälö.

Champin laitat.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)