Aihe: Suomikomppimallit 1 | |
---|---|
![]() 29.11.2019 11:31:44 (muokattu 30.11.2019 15:10:15) | |
Moro. Haluaisin asiallisia käyttäjäkommentteja seuraavista kosketinsoitintyypeistä? Korgin PA-500-1000 sarjoista? Yamahan PSR-S650-975?Roland BK-5?Hintaluokat 400€-1000€.Siis malleista. joihin saisi Suomikompit. Minulla on vanha Ketron X1, muuta vikaahan siinä ei ole, kuin että se on aika painava roudattavaksi. Kiitos. Terv. Jukka | |
![]() 08.12.2019 21:09:37 | |
8796: Moro. Haluaisin asiallisia käyttäjäkommentteja seuraavista kosketinsoitintyypeistä? Korgin PA-500-1000 sarjoista? Yamahan PSR-S650-975?Roland BK-5?Hintaluokat 400€-1000€.Siis malleista. joihin saisi Suomikompit. Minulla on vanha Ketron X1, muuta vikaahan siinä ei ole, kuin että se on aika painava roudattavaksi. Kiitos. Terv. Jukka Moi! Mulla oli Yamahan PSR-S910, jossa Suomikompit. Keväällä vaihdoin PSR-S975:een, jossa toimii sama tikku. Kiva lisä on 975:n Vocal Harmony-toiminto, jolla voi laulella stemmoja oman äänen päälle ja vaikka neliäänisesti. Aika kivat urku- ja pianosoundit ja muutkin mallinnukset miun makuun. En ole vielä keksinyt, miten saisin valssien loppuhidastukset toteutettua. Soittelen ja laulelen tanssimusiikkia erilaisissa baccanaaleissa hirvipeijaisista pikkujouluihin. Yamahan MG 10XU-mixeri ja Cromo 12+ aktiivi-PA auttaa hommissa. Vielä en myöskään ole keksinyt, miten saisin VocalHarmony-toiminnon käännettyä mixeriin. | |
![]() 10.12.2019 20:46:45 | |
labrador: Moi! Mulla oli Yamahan PSR-S910, jossa Suomikompit. Keväällä vaihdoin PSR-S975:een, jossa toimii sama tikku. Kiva lisä on 975:n Vocal Harmony-toiminto, jolla voi laulella stemmoja oman äänen päälle ja vaikka neliäänisesti. Aika kivat urku- ja pianosoundit ja muutkin mallinnukset miun makuun. En ole vielä keksinyt, miten saisin valssien loppuhidastukset toteutettua. Soittelen ja laulelen tanssimusiikkia erilaisissa baccanaaleissa hirvipeijaisista pikkujouluihin. Yamahan MG 10XU-mixeri ja Cromo 12+ aktiivi-PA auttaa hommissa. Vielä en myöskään ole keksinyt, miten saisin VocalHarmony-toiminnon käännettyä mixeriin. Moro. Kiitos valaisevasta viestistäsi.Onko sinulla aina tikku silloin, kun käytät Suomikomppeja? vai oletko ladannut ne Yamahan kiintolevylle?Miltä vuodelta tuo 975-malli on?Onhan kiippareissa paljon turhia soundeja maailman joka puolelta.Jossakin vaiheessa niissä oli paljon disco-ja synamallinnoksia.Piano,sähköpiano, vibrafoni, hammond, puhaltimet jouset,.. niillä pärjää aika pitkälle.Rytmipuolella saa olla valikoimaa. | |
![]() 11.12.2019 21:13:41 | |
8796: Moro. Kiitos valaisevasta viestistäsi.Onko sinulla aina tikku silloin, kun käytät Suomikomppeja? vai oletko ladannut ne Yamahan kiintolevylle?Miltä vuodelta tuo 975-malli on?Onhan kiippareissa paljon turhia soundeja maailman joka puolelta.Jossakin vaiheessa niissä oli paljon disco-ja synamallinnoksia.Piano,sähköpiano, vibrafoni, hammond, puhaltimet jouset,.. niillä pärjää aika pitkälle.Rytmipuolella saa olla valikoimaa. Suomikomppeja käytän tikulta, kun en ole vielä keksinyt, miten saisin ne Yamahan kovalevylle. Soittimeni on vuoden 2019 mallia eli muutaman kuukauden olen sen kanssa musisoinut. Onhan tuo aika alkeellista ja riskialtista pelata tuon tikun kanssa. Ottaisin mielelläni neuvoja vastaan Suomikomppien tallentamiseen. | |
![]() 17.12.2019 14:25:27 | |
labrador: Suomikomppeja käytän tikulta, kun en ole vielä keksinyt, miten saisin ne Yamahan kovalevylle. Soittimeni on vuoden 2019 mallia eli muutaman kuukauden olen sen kanssa musisoinut. Onhan tuo aika alkeellista ja riskialtista pelata tuon tikun kanssa. Ottaisin mielelläni neuvoja vastaan Suomikomppien tallentamiseen. Itselläni jo hieman iäkäs Tyros3 ja siinä ainakin toimii kovalevylle kopiointi samaan tapaan kuin tietokoneessa - eli copy/paste.... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)