Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Irina
1
Nassu Muunvalo
12.06.2004 11:28:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin katsomassa neidon keikan ja voin sanoa, että meininki oli äärettömän kova. En pitänyt hänen debyyttilevystä juurikaan ja olin kahden vaiheilla, lähdenkö vai enkö lähde, keikkaa katsomaan, mutta hyvä, että lähdin. Odotukseni eivät olleet korkealla, koska olin nähnyt muutaman hänen haastatteluistaan ja niissä oli niin epävarman oloinen laulaja, että ajattelin samanlaisen meiningin jatkuvan lavalla. Mutta voi kuinka väärässä olinkaan! Irina osasi ottaa yleisönsä häikäisevällä lavakarismallaan, että heikompia alkoi ihan hirvittää.
 
Eli jos mietit, pitäisikö vai eikö pitäisi lähteä Irinaa katsomaan, lähde ihmeessä. Minä ainakin sain kymmenen euron pääsylipulle täyden korvauksen ja ehkä hieman enemmänkin.
 
Keskivartalo betonia!
PomppoK
12.06.2004 19:24:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli jos mietit, pitäisikö vai eikö pitäisi lähteä Irinaa katsomaan, lähde ihmeessä. Minä ainakin sain kymmenen euron pääsylipulle täyden korvauksen ja ehkä hieman enemmänkin.
 
Mitähän siellä onkaan tapahtunut keikan jälkeen...
 
Eivais, Irina on ihku. Toukokuun puolessa välissä (?) piti käydä katsastamassa Irina (ja Kemopetrol) Ruma -klubilla, mutta matkaan tuli liian monta mutkaa. Harmi, kai. Kuulin kuitenkin radiosta muutaman live-vedon ja hyvältä kuulosti. Irinan äänikin oli jokseenkin erilainen, tummempi ja voimakin tuli paremmin esiin kuin levyn lauluista.
 
"I've been busier than a one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Nightwish
12.06.2004 23:04:38 (muokattu 12.06.2004 23:30:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Irinahan laulaa cover-bändi Reduxissa.Jos on ikinä mahdollisuus mennä katsomaan heitä niin menkää..loistava bändi.Soittolistalta löytyy niin Madonnaa kuin Rammsteiniakin.
 
Nassu Muunvalo
17.06.2004 18:25:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulin kuitenkin radiosta muutaman live-vedon ja hyvältä kuulosti. Irinan äänikin oli jokseenkin erilainen, tummempi ja voimakin tuli paremmin esiin kuin levyn lauluista.
 
Joo, hänen äänensä oli minustakin parempi livenä kuin levyllä. Kaikki turhat ähinät, puhinat ja ähkimiset oli pois. Ihanaa.
 
Keskivartalo betonia!
MV
25.06.2004 12:04:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On ainakin haastattelun nähtyäni leppoisa ja sympaattinen pimu.
 
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Janus
25.06.2004 12:20:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Odotukseni eivät olleet korkealla, koska olin nähnyt muutaman hänen haastatteluistaan ja niissä oli niin epävarman oloinen laulaja, että ajattelin samanlaisen meiningin jatkuvan lavalla. Mutta voi kuinka väärässä olinkaan! Irina osasi ottaa yleisönsä häikäisevällä lavakarismallaan, että heikompia alkoi ihan hirvittää.
 
Eihän Irinalla ole kuin 'bout 10 vuotta keikkakokemusta solistina yhden Suomen suosituimman bilebändin, Playan riveistä (Reduxin lisäksi)...
 
En ole vielä itse nähnyt bändiä livenä, mutta toivottavasti Kirkastusjuhlilla. Hyviä soittajia siinä ainakin on.
 
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
Nimismies
27.06.2004 20:30:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin Kalajoen juhannuksessa Irinan keikan, ja yllättävän pätevästi se veti. Musiikkihan on semmoista tylsää radiopoppia, mutta ihan hyvin viihdyin koko keikan ajan.
 
Nimmarinkin hain, mutta en faniuttani vaan kovaa humalaani :)
 
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
TurOl
27.06.2004 22:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua taas ei Irinan biisit eikä lavaesiintyminenkään juuri säväytä. Ruma-klubilla esiintyminen oli mielestäni ärsyttävän ylipirteää ja biisitkään eivät vakuuttaneet. Duetto Toni Wirtasen kanssa sai minut viimeistään tekemään päätöksen, että tätä artistia on syytä välttää jatkossa.
 
Mutta makunsa kullakin, jos joku Irinasta pitää niin siitä vain. On niitä paljon huonompiakin artisteja.
 
Nightwish
28.06.2004 14:46:44 (muokattu 28.06.2004 14:47:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Irina on kyllä tosi energinen esiintyjä,mutta nuo sen omat kappaleet on niin apaattisia.Säälittävää,mutta tyttö laulaa paremmin muiden lauluja kuin omia.Toivottavasti sen tulevat laulut olis vähän erilaisia.
Tosin Irinassa olis kyllä ainesta musikaaleihin,yms.
 
oizo
28.06.2004 20:56:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Irinalla on monta hyvää biisiä, erityisesti Kuurupiiloa on ihan loistava. Kaiken lisäksi mimmillä on mukavan persoonallinen aika hot lauluääni. Positiivinen yllätys oli kyllä.
 
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
HaloOfFlies
13.09.2015 20:17:13 (muokattu 13.09.2015 20:28:17)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostanpa tämän, sillä kävin perjantaina katsomassa irinan Ääni iholla-kiertueen Raahen-keikan. Lavalla oli kaksi akustista kitaraa, nainen ja ÄÄNI. Toimi aivan uskomattoman hyvin! Pakko sanoa, että kaiken tuon radiokuorrutuksen alla on kasa helvetin toimivia biisejä. Ja osaahan Irina vetää aivan mielettömän hyvin. Yhteislaulua oli koko keikka alusta loppuun ja tupa oli täynnä.
 
Suosittelen näitä Ääni iholla-keikkoja. Vaikka et Irinan levyistä pitäisikään, niin tämä kiertue on kyllä näkemisen ja kuulemisen arvoinen.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «