kyseinen 16.06.2011 20:14:58 | |
---|
Rio on eräs maailman parhaista levyistä. Kävin just kääntymässä Kööpenhaminassa ja Göteborgissa. Turhaan. War, come with us home! |
Karwin 18.06.2011 20:00:10 | |
---|
|
jigsore 19.06.2011 11:39:32 | |
---|
Erittäin hyvä levy tuo All You Need Is Now. Pitänee ottaa vanhempaakin tuotantoa kuunteluun, lähinnä jotain hittibiisejä vain kuullut. |
slowdive 15.07.2011 18:14:29 | |
---|
jigsore: Erittäin hyvä levy tuo All You Need Is Now. Tätä olin tulossa itsekin kertomaan. Mainio levy kertakaikkiaan, kuulostaa paikoin erittäin kasari-DD:ltä, mutta silti (tai juuri siksi) tuoreelta. Toki ylipitkä, mutta se nyt on aika usein nykyään homman nimi. "one good thing about music, when it hits you feel no pain" (bob marley) |
HaloOfFlies 19.03.2012 10:56:04 | |
---|
Ilmeisesti Duran Duranin Suomen-keikasta neuvotellaan nyt ensi syksylle ajankohtaa, kun kesän Kaisafest ei toteudu. Näin ainakin tiedotettiin KaisaFestin Facebook-sivuilla. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Basismi 26.11.2012 13:27:34 | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |
Timitzii 26.11.2012 13:40:18 (muokattu 26.11.2012 13:41:08) | |
---|
Onhan nuo edellämainitut levytykset kovia (ja "A View to a Kill" lukeutuu kaikista parhaimpien Bond-teemojen joukkoon), mutta annankin erityismaininnan 'Rion' lisäksi 'The Wedding Albumille'. Levyn jälkipuolisko käy hieman uuvuttavaksi kertakuuntelulla, mutta levyltä löytyy kovia ralleja kuten "Love Voodoo" tai klassinen "Ordinary World". Siinä levyllä iskee kai myös se soundimaailma. Levyn raidat tuovat vahvasti mieleen INXS'n 'Welcome to Wherever You Are'-levytyksen, jota itse rakastan. |
HaloOfFlies 27.03.2015 23:55:03 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Bartolo 25.08.2015 21:07:04 | |
---|
HaloOfFlies: Duran Duran julkaisee uuden levyn syyskuussa. http://gigwise.com/news/99292/duran … m-with-john-frusciante-nile-rodgers Olen kuullut maistiaisia jo nelisen kipaletta kyseiseltä platalta. Hienoa kamaa! Itse diggasin Duraneista kasarina ja kaverit aina ihmetteli kun samalla maistui myös Motörhead, Hurriganes jne. Mutta hyvä musa on hyvää musaa. Kasarin jälkeen olen fanittanut myös, että ei se siihen suinkaan jäänyt. Kannattaa muuten tutustua niihin vähän rokimpiin/kokeellisimpiin juttuihin mitä tekivät Frank Zappan bändissä ennen soitelleen Warren Cuccurullon kanssa. Cuccurullohan oli bändissä pitempään kuin alkuperäinen Andy Taylor. Kaikkihan nyt tietää toki Ordinary Worldin mutta löytyy sieltä paljon muutakin, esim.Medazzaland ja Pop Trash-levyt sisältää melko kokeellista kamaa ja mielenkiintoista kitaramaisemaa, ainakin näin kitaristin silmin/korvin ajateltuna. Mielenkiinnolla odotan uutta levyä! |
HaloOfFlies 04.11.2019 16:40:56 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
kanisteri 04.11.2019 19:41:16 | |
---|
romeorok: Olen kuullut maistiaisia jo nelisen kipaletta kyseiseltä platalta. Hienoa kamaa! Itse diggasin Duraneista kasarina ja kaverit aina ihmetteli kun samalla maistui myös Motörhead, Hurriganes jne. Mutta hyvä musa on hyvää musaa. Kasarin jälkeen olen fanittanut myös, että ei se siihen suinkaan jäänyt. Kannattaa muuten tutustua niihin vähän rokimpiin/kokeellisimpiin juttuihin mitä tekivät Frank Zappan bändissä ennen soitelleen Warren Cuccurullon kanssa. Cuccurullohan oli bändissä pitempään kuin alkuperäinen Andy Taylor. Kaikkihan nyt tietää toki Ordinary Worldin mutta löytyy sieltä paljon muutakin, esim.Medazzaland ja Pop Trash-levyt sisältää melko kokeellista kamaa ja mielenkiintoista kitaramaisemaa, ainakin näin kitaristin silmin/korvin ajateltuna. Mielenkiinnolla odotan uutta levyä! Tämä herättää kiinnostusta. Cuccurollohan vaikutti kasarilla myös loisteliaassa Missing Personsissa Dale ja Terry Bozzion kanssa. |
Epämuusikko 05.11.2019 00:21:58 | |
---|
kanisteri: Tämä herättää kiinnostusta. Cuccurollohan vaikutti kasarilla myös loisteliaassa Missing Personsissa Dale ja Terry Bozzion kanssa. Cuccurullon nimellä myös löytyy mielenkiintoista kuvamateriaalia. Duran Duranista oon aina tykänny. Ei tuu umpihuonoa biisiä mieleen. Toki tietyt jutut toistuu, ja vanhojen levyjen soundimaailma ei oo yhtä puleerattua kuin mitä se todnäk ois jos olisivat jenkkibändi, mutta meneehän tuo näinkin. So smooth you can hear the beard. |
kyseinen 06.11.2019 11:31:49 (muokattu 06.11.2019 12:31:15) | |
---|
Epämuusikko: Duran Duranista oon aina tykänny. Ei tuu umpihuonoa biisiä mieleen. Toki tietyt jutut toistuu, ja vanhojen levyjen soundimaailma ei oo yhtä puleerattua kuin mitä se todnäk ois jos olisivat jenkkibändi, mutta meneehän tuo näinkin. Siis ei yhtään umpihuonoa... mistä alkaen tai mihin loppuen? Onhan noilla katalookissa kuitenkin aivan surkeita kokonaisia levyjäkin, uskallan väittää. Mutta kaikki neljää ekaa on kyllä timanttia, terveisin lapsuuteni. Vanhojen levyn sounditkin kuulostaa nykyään ihan kivan omintakeisilta. Siitä etenkin hattua päästä, että hädin tuskin 20-vuotiaat poikaset olivat Le Bonia lukuun ottamatta itseoppineita "muusikoita" ja saivat tollaista matskua aikaan. Rhodes tuskin osaisi vieläkään soittaa pianoballadia vaikka henkensä riippuisi siitä. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
StJerky 06.11.2019 12:25:05 | |
---|
Epämuusikko: vanhojen levyjen soundimaailma ei oo yhtä puleerattua kuin mitä se todnäk ois jos olisivat jenkkibändi, mutta meneehän tuo näinkin. Sehän siinä juuri parasta onkin. |
kyseinen 06.11.2019 12:31:51 | |
---|
StJerky: Sehän siinä juuri parasta onkin. Jenkkipuleerauksesta mulla tulee ekana mieleen Toto ja suuhun tulee vähän oksennusta. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Epämuusikko 06.11.2019 13:34:55 (muokattu 06.11.2019 13:35:36) | |
---|
kyseinen: Jenkkipuleerauksesta mulla tulee ekana mieleen Toto ja suuhun tulee vähän oksennusta. Duran Duranilla on paremmat sanoitukset ja meininki. Nou hätä. Ehkä tämä on makuasia, itse en pidemmän päälle jaksa nukkavieruilua. Top dollar or GTFO. Ja joo, puhun kasarimatskusta. Thank Youta en laske vaikka siinäkin on hetkensä koska coverit. So smooth you can hear the beard. |
kyseinen 06.11.2019 14:07:32 | |
---|
Epämuusikko: Ehkä tämä on makuasia, itse en pidemmän päälle jaksa nukkavieruilua. Top dollar or GTFO. En tiedä, onko dollari paras mittari. DD:kin teki joitakin kasarilevyjään isolla rahalla. Seven and the Ragged Tigeria väännettiin kuukausikaupalla Ranskassa, Karibialla ja Australiassa. Taisi vaan raha ja aika mennä naisiin, skumppaan ja kokaiiniin. Hyvä muistaa myös, että panostivat videoihinsa melko lailla. Jostain kumman syystä. YouTubesta loput. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
HaloOfFlies 09.11.2019 16:26:12 | |
---|
Tänään muuten tulee Teemalta tuo aiemmin linkittämäni dokkari. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
slowdive 11.11.2019 10:16:13 | |
---|
HaloOfFlies: Tänään muuten tulee Teemalta tuo aiemmin linkittämäni dokkari. Tuli Areenasta tsekattua, ihan jees - vaikka toki aika pintaraapaisu. Miksiköhän tuo muutamien vuosien takainen "All You Need is Now" levy on niin vaiettu tapaus? Se poistui Spotifystakin jo muutama vuosi sitten ja vinyylinä ei saa mistään (ellei lyö satasia/tonneja pöytään)? Sai muistaakseni positiivisia arvioita ja oli mun mielestä yksi parhaimmista levykokonaisuuksista ko. bändiltä. "The Man Who Stole a Leopard" on bändin paras biisi. Knobs to the southeast. |
Outoa, että A View to a Kill kipaletta ei mainittu sanallakaan tuossa dokkarissa. Kuitenkin jotkut artistit pitävät jonkunlaisena "merkkipaaluna" saadessaan nimibiisin Bondiin. Ja wikipediaa lainatakseni, "one of the band's biggest hits". Mutta ei mahtunut dokkariin silti. Vai menikö mulla vaan ohi? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |