Funkånaut 18.10.2019 18:56:27 | |
---|
santakasa: Nauratti muuten se Männistön Venlan vedenhakureissu, kun veljekset suurin piirtein sai orgasmin Venlaa kattellessa. Tää oli mun psyykeelle jo vähän liikaa. "What do you think the next happen now?" - Sporde |
Vessajono 18.10.2019 21:10:01 | |
---|
Funkånaut: Tää oli mun psyykeelle jo vähän liikaa. Meinasin nauraa itseni kuoliaaksi sen jälkeen kun keksin, että sehän näyttää justiin samalta kuin se, että joku nainen tulis kirjottamaan yleiselle. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Lunnu 18.10.2019 23:05:32 | |
---|
Tässä tuotannossa on nähdäkseni kaksi vaihtoehtoa 1 tekotaiteellista paskaa 2 komediaa joka aukeaa vasta kossupullon jälkeen Nostalgy is not what it used to be |
Prophet 18.10.2019 23:12:02 | |
---|
santakasa: Paljaan perseen osalta tuut nauttimaan neljännestä jaksosta. En viiti sen enempää paljastaa x) Montakohan slaagia piippukohtauskin aiheutti vanhemmille tv-katsojille silloin aikoinaan? |
santakasa 18.10.2019 23:19:50 | |
---|
Prophet: Montakohan slaagia piippukohtauskin aiheutti vanhemmille tv-katsojille silloin aikoinaan? Mahto olla maukkaan makusta x ) Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Henri Henri Olavi 19.10.2019 15:56:08 | |
---|
Lunnu: Tässä tuotannossa on nähdäkseni kaksi vaihtoehtoa 1 tekotaiteellista paskaa 2 tekotaiteellista paskaa joka aukeaa vasta kossupullon jälkeen vastaus on 2. Tekotaiteellinen paska on parasta. It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus! |
LaMotta 20.10.2019 10:28:33 | |
---|
Kyllä tämä on ohjaajansa oma kuva. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
santakasa 20.10.2019 13:37:04 | |
---|
Oi voi, enää kolme jaksoa! Mitä sitten teen? Elämä tuntuu kovin tyhjältä tämän kokemuksen jälkeen. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Prophet 20.10.2019 15:53:07 | |
---|
santakasa: Oi voi, enää kolme jaksoa! Mitä sitten teen? Elämä tuntuu kovin tyhjältä tämän kokemuksen jälkeen. Katso Kiimaiset poliisit -dvd. |
Prophet 20.10.2019 20:28:46 | |
---|
Tavoitteliko Turkka tällä sarjalla Venla- ja Telvis -palkintoja? |
Kefiiri 20.10.2019 21:46:54 | |
---|
Mitä muita syitä ohjelmien tekemiselle voi olla? En ole musiikin asiantuntija. |
Jäärä 21.10.2019 10:02:11 | |
---|
Eniten tässä häiritsee kameratyöskentely. Kaikki kuvattu liian läheltä, välillä ei saa selvää mitä kuvassa edes on tai tulee mieleen, että se mitä piti kuvata ei näy siinä kuvassa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Alfons Åberg 21.10.2019 13:19:04 (muokattu 21.10.2019 13:19:30) | |
---|
Jäärä: Eniten tässä häiritsee kameratyöskentely. Kaikki kuvattu liian läheltä, välillä ei saa selvää mitä kuvassa edes on tai tulee mieleen, että se mitä piti kuvata ei näy siinä kuvassa. Järjestään valittu väärät linssit vääriin kohtauksiin. Vessajono: Meinasin nauraa itseni kuoliaaksi sen jälkeen kun keksin, että sehän näyttää justiin samalta kuin se, että joku nainen tulis kirjottamaan yleiselle. Pamautin plussalla. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
santakasa 24.10.2019 00:44:02 | |
---|
Tää on kyllä paras krapulasarja. Kolme vikaa jaksoa katsottu tänään risteilyn aiheuttaman krapulan poistamiseksi. Olen valaistunut. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Prophet 25.10.2019 22:25:22 | |
---|
Edwin "SE ON Aaa!" Laine, lukukinkereiden katu-uskottava lukkari. |
Prophet 28.10.2019 23:16:28 | |
---|
santakasa:Oliko Turkalla joku suu- ja käsifetissi? Nauratti muuten se Männistön Venlan vedenhakureissu, kun veljekset suurin piirtein sai orgasmin Venlaa kattellessa. Entäs Venlan irstas ilme, kun hän on poiminut maasta veljesten heittämän kivenmurikan ja alkaa sitä kiimahoureissaan nuoleskelemaan. |
santakasa 29.10.2019 09:23:03 | |
---|
Prophet: Entäs Venlan irstas ilme, kun hän on poiminut maasta veljesten heittämän kivenmurikan ja alkaa sitä kiimahoureissaan nuoleskelemaan. Jota kuvataan muutaman minuutin verran. : D Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
santakasa: Jota kuvataan muutaman minuutin verran. : D Juuri tähän kohtaukseen sopii tunnetu slogan "taitaa tyttö tietää, että olis seinän takana patukkaa tarjolla". |
Jormaz 01.11.2019 21:31:15 | |
---|
Eka jakso katottu. Saatana että on raskasta paskaa, jo ihan kuvauksesta lähtien. Tais olla 29 minuuttia takana kun ekat vuorosanat lausuttiin. Jossain vaiheessa fantasioin suunnitelmalla katsoa koko sarja yhteen putkeen mutta nyt voi sanoa että onneksi en lähtenyt toteuttamaan. En myöskään tajua miksi se yksi jatkuvasti imee kukkoa, onko tässä joku piiloviesti? No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
santakasa 01.11.2019 22:45:29 | |
---|
Jormaz: Eka jakso katottu. Saatana että on raskasta paskaa, jo ihan kuvauksesta lähtien. Tais olla 29 minuuttia takana kun ekat vuorosanat lausuttiin. Jossain vaiheessa fantasioin suunnitelmalla katsoa koko sarja yhteen putkeen mutta nyt voi sanoa että onneksi en lähtenyt toteuttamaan. En myöskään tajua miksi se yksi jatkuvasti imee kukkoa, onko tässä joku piiloviesti? Koko sarjan sanoma on suufetissin ilosanoma. x ) Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |