jelousnou 21.10.2019 19:03:34 | |
---|
Tietokilpailunomainen kysymys, johon ensiksi nettiä selaamatta oikein vastannut saa minun arvaamattoman arvostukseni Tietäjänä: Kuka on Zappan Uncle Meat? Hänen kaksi ekaa albumiaan ovat omasta mielestäni huomionarvoisia teoksia. Toinen valittiin jopa taannoin Rolling Stone -lehdessä 25 parhaan albumin ever joukkoon. |
Meat Loaf. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
jelousnou 21.10.2019 19:34:05 | |
---|
Lautuma: Meat Loaf. Höh! tosissasi? |
Lautuma 21.10.2019 19:41:59 | |
---|
jelousnou: Höh! tosissasi? Onkos Marvinissa jotain vikaa sitten? Färssirockin tulenpalava ja mustapippurinen legenda. No, jos ei ollut Meat Loaf niin ei sitten. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
jelousnou 21.10.2019 19:48:28 | |
---|
Lautuma: Onkos Marvinissa jotain vikaa sitten? Färssirockin tulenpalava ja mustapippurinen legenda. No, jos ei ollut Meat Loaf niin ei sitten. Sori ei ole vikaa missään kenenkään lempimusassa. Tämä menee vähän eri suuntaan tosin. Eihän tämä ole mikään Hard rokista paljon Purplen yli hardrock+++ palsta. Tulin nimittäin tänne juuri enkä missään Fingerpori-mielessä |
Lautuma 21.10.2019 19:51:42 | |
---|
jelousnou: Sori ei ole vikaa missään kenenkään lempimusassa. Tämä menee vähän eri suuntaan tosin. Eihän tämä ole mikään Hard rokista paljon Purplen yli hardrock+++ palsta. Tulin nimittäin tänne juuri enkä missään Fingerpori-mielessä Heh, taisin pöllöillä hiukan. Joku tietäjä tämän varmaan tietää, itse siis en. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
jelousnou 21.10.2019 20:01:02 | |
---|
Lautuma: Heh, taisin pöllöillä hiukan. Joku tietäjä tämän varmaan tietää, itse siis en. Et ainakaan lähtenyt nettiä selaamaan. Siitä pisteet sinulle. |
vanha_pieru 21.10.2019 23:12:32 | |
---|
Olikos Captain Beefheartilla jokin yhteys Frank Zappaan? Kavereita, jonkinlaista yhteistyötä tai jotain? En selaillut nettiä tähän. |
jelousnou 21.10.2019 23:18:07 | |
---|
vanha_pieru: Olikos Captain Beefheartilla jokin yhteys Frank Zappaan? Kavereita, jonkinlaista yhteistyötä tai jotain? En selaillut nettiä tähän. Captain Beeheart olin toki Zappan kavereita ja tekivät yhdessä ainakin yhden levyn Bongo Fury. Valitettavasti vastaus on kuitenkin väärä. |
jelousnou 26.10.2019 17:58:30 | |
---|
jelousnou: Captain Beeheart olin toki Zappan kavereita ja tekivät yhdessä ainakin yhden levyn Bongo Fury. Valitettavasti vastaus on kuitenkin väärä. Oikea vastaus on Sandy Hurvitz a.k.a Essra Mohawk. Zappan piti tuottaa Sandyn (17v.) albumi "Sandy's album is here at last" vuonna -67 tai -68, mutta Zappa oli juuri lähdössä kiertueelle ja tehtävän sai muutama Zappan muusikkokaveri. Kyseinen albumi on omasta mielestäni kerta kaikkiaan hieno, nainen - piano yhdistelmä hänen omia kappaleitaan. Myöhemmin hän teki nimellä Essra Mohawk mm. albumin "Primordial lovers", minkä Rolling Stones -lehti nosti lähes tuntemattomuudesta maailman parhaiden albumien listalle aika korkeallekin, jopa. Miksi Zappa antoi Sandylle tuon kummallisen lempinimen, niin mitään moraalisesti arvelluttavaa siihen ei käsittääkseni liity. |