Aihe: Frank Marino..Siinä vasta kitaristi !
1 2 3 4 5 6 7 8
fausto
17.08.2019 11:00:23 (muokattu 17.08.2019 11:02:41)
Niin. Sillon toi paketin suuruus ei niinkään ole mikään upee juttu. Eli 100 dollaria aivan vitusti. Jos sama matsku mahtuu yhdelle blu raylle.

Onhan siinä kuitenkin sen 6h materiaalia...ja tsekkaa biisilista!!
sirdickyj
18.08.2019 23:35:11
fausto: Onhan siinä kuitenkin sen 6h materiaalia...ja tsekkaa biisilista!!

On on mutga jos blu ray ja DVDt sisältää saman matskun niin mitä merkitystä sillä on paljonno siinä on materiaalia?

Tietty paskaako tota kitisee, ei oo pakko ostaa.

Pelkän blu-rayn voisin hankkia, jos sellanen ois myynnissä.
argus
21.08.2019 08:02:02
olihan tuo pakko laittaa tilaukseen...ainakin tuon kotisivun klipin perusteella tuntuisi hyvänlaatuista matskua olevan...onhan tuota julkaisuakin hierottu jokunen vuosi!
pitk
22.08.2019 21:58:58

Paketti tuli, DVD:n ja Bluerayn lisäksi tollanen 130-sivunen kirja. Tiedän, mitä teen viikonloppuna.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja ThE PhysicistS"
fausto
23.08.2019 05:05:28
Paketti tuli, DVD:n ja Bluerayn lisäksi tollanen 130-sivunen kirja. Tiedän, mitä teen viikonloppuna.
HYVÄ! Omaani en ole vielä saanut ja kuumehan tässä nousee...
Laitahan kommenttia ,kunhan olet pakettiin tutustunut!!
pitk
01.09.2019 22:12:36

Nonnih, viimeinkin sain hankittua Blue Ray -soittimen ja Marino ns. levlautaselle. Ekaa settiä mennään ja todistaminen on sen verran vahvaa, että kysymykset on aika vähissä. Soitto, soundi, biisit, sovitukset, tyyli. Ihan kaikki hallussa. Bändi hoitaa asiansa taustalla (ja nimenomaan taustalla.... Frank on stara tässä touhussa....) erittäin hyvin. Visuaalisesti ei kauheesti katsottavaa, vaikkakin taustalla vanhoja Mahoganu Rush -aiheisia kuvia ja wanhaa kunnon seiskari-hapottelua. Mutta musiikki tässä onkin THE juttu. Mitenköhän saisin suurennettua sanan THE?
fausto
02.09.2019 05:38:01
Visuaalisesti ei kauheesti katsottavaa, vaikkakin taustalla vanhoja Mahoganu Rush -aiheisia kuvia ja wanhaa kunnon seiskari-hapottelua. Mutta musiikki tässä onkin THE juttu. Kuulehan Pitk,Pitkälti olen samaa mieltä kanssasi,eli hyvältä kuulostaa ja näyttää..Eka setti myös tsekattu! (Tullikin kurotti pitkän,karvaisen kouransa,ottaen omansa paketin arvosta)!
argus
02.09.2019 17:38:50
fausto: Tullikin kurotti pitkän,karvaisen kouransa,ottaen omansa paketin arvosta!

Taitaa omakin tilaukseni maata tällä hetkellä tullipostin haavissa perskeles nääs...
pitk
02.09.2019 23:39:13

Tuli tullitta ;-) Älkää kavaltako ;-)
pitk
06.09.2019 23:05:30

Koko eepos tsekattu. Ei paljoa kysyttävää. Uskomatonta, että vaikka homma pyörii pohjalta kuusi tuntia Frankin kitaroinnin ympärillä, ei se puuduta. Soitto on vaan nin ristuksen tyylikästä ja vaihtelee bluestouhusta jazzin kautta melkoiseen avantgardeen ja sreddailuun melkoisen nopeine tilutuksineen. Jos nyt jokin pettymys pitää mainita, niin Strange Dreams ei groovaa ihan niin mahtavasti kuin originaali. Toimii kyllä ihan ok ja jos ei olisi koskaan kuullut alkuperäistä, saattaisi viedä jalat alta. Mut se Tim Bieryn uskomaton rumputoiminta on kyllä kyseisessä biisissä jotain maagista.
argus
11.10.2019 18:13:14 (muokattu 11.10.2019 18:14:29)
nyt jäi niin sanotusti haavi auki! sain viimeinkin katsottua tämän uuden tallenteen, frank the man voi juma...ei sanat nyt riitä!
en tiennyt äijää ihan noin monipuoliseksi kepittäjäksi, ihan fiiliksissä vieläkin mm. finish line:n jamitteluosasta tulee mieleen itse allman brothers band...
DVD/Blurayn lisäksi mukana tulee hieno vihko/kirja, josta voi lukea frankin suhteesta vaikka muusiikkibisnekseen, autoihin, jääkiekkoon, ystäviin ym..
nyt oli kyllä hintansa väärti hankinta ja tätä ei voi kuin suositella kaikille hyvän musiikin ja kitaroinnin ystäville!

niin ja tulihan se tullitta ;) ja frankin nimmarilla varustettuna!
blaekie
12.10.2019 21:52:06 (muokattu 12.10.2019 21:54:57)

Näyttää siltä että Frank on myös kohdannut ilmeisesti vanhuuden sairaudet (etu-ajassa ?) , sillä tämä esitys ei kyllä ole sitä Frankkiä mitä on totuttu kuulemaan -> https://www.youtube.com/watch?v=_TUrndB4vYY , surullista, mutta elämäähän tämä vain on. Kaikille meille ennen pitkää tulenee sama kohtalo

EDIT: Itselleni tämä oli jonkinlainen yllätys, tietääkö joku tästä jotain ?
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Regalis Apertura
15.10.2019 23:12:43 (muokattu 16.10.2019 09:58:18)
Siis onko tuo ihan aikuisten oikeasti SE Frank Marino??? Kuka vahvistaa? Tukkakin vaaleampi kuin mitä ennen kuvissa olen nähnyt...
blaekie
18.10.2019 17:37:47

pitk: Taitaa olla hiukan eri Frank Marino....

Toivottavasti
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
blaekie
18.10.2019 17:43:32

Regalis Apertura: Siis onko tuo ihan aikuisten oikeasti SE Frank Marino??? Kuka vahvistaa? Tukkakin vaaleampi kuin mitä ennen kuvissa olen nähnyt...

Huonosti on tuoreita kuvia netissä, mutta jos kaveri on syntynyt 1954, niin kyllä siinä jo alkaa harmaata tukkaan ilmestyä. Eikös tuo livekin ole 10 vuoden takaa
otamatone
20.10.2019 08:16:43
Heh, ihan eri ukkohan toi on. Siloposki verrattuna aitoon Frankkiin. Aivan erilainen nokka ja ääni.
fausto
20.10.2019 12:08:47
Frank kertoo DVD-tekoprosessista ja vähän tulevaisuudensuunnitelmistaankin tässä haastattelussa.
https://www.youtube.com/watch?v=OUu4eJmOYLs
sagajam
22.10.2019 09:21:52
DVD tsekattu ja on kyllä käsittämättömän hienoa soittoa. Frankin kitara luonnollisesti miksattu pintaan.
Kuullostaako laulu muiden korvaan auto-tunetetulta vai onkos Frank vanhoilla päivillään noin täydellisen vireinen laulaja? Kaikki korkeimmatkin osuudet vetelee ihan nappiin.
Stürcka-vahvareita jo vuodesta 2008!
pitk
26.10.2019 21:16:59

sagajam: DVD tsekattu ja on kyllä käsittämättömän hienoa soittoa. Frankin kitara luonnollisesti miksattu pintaan.
Kuullostaako laulu muiden korvaan auto-tunetetulta vai onkos Frank vanhoilla päivillään noin täydellisen vireinen laulaja? Kaikki korkeimmatkin osuudet vetelee ihan nappiin.

Kertaalleen kattonu DVD:n, eikä kyllä tullu Autotune (tai mikään muukaan korjaaja) mieleen. Fran on aina ollut ihan järjettömän vireinen sekä kitaristina, että laulajana. Väittäisin, että siitä ja käsittämättömän kovasta harmoniantajusta johtuu ylipäätään se sointi, jota diggaan ihan suunnattomasti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)