vanttera 29.05.2004 00:26:22 | |
---|
Kunhan nyt laitan omia kommentteja väliin silloin kun joku alkaa vittuilemaan musiikkimaustani. Sivusta katsoin, huolestuneena. Älkää hyvät spasistiveljet noin turhista asioista riidelkö. Minä olen musiikkimakuni kanssa enempi samoilla linjoilla Samin kanssa, mutta silti "ymmärrän" myös Basismin kannan. Perustin tänään uuden pändin, jossa kaksi spasistia, rupnut ja hamondi. Minä olen meistä kahdesta se tumppu ja rauhallisempi versio, se toinen on erittäin släp-täp-pop-jne. Hyvin toimi yhteen, ja hauskaakin oli. Hirveen nopiasti se toinen soitti, ja levottomasti kans. Mutta silti, kun on tyylitaju kohillaan, kaikki natsaa. Mä join sen aikaa Jalua kun se sekos. Siinä vaiheessa kun se toinen rauhottu, mä liityin mukaan. Hianoo oli, ja rifit jytäs. Älkää jaksako ainakaan tosissaan, jos on henkilökemioissa eroja, hoitakaa ne pikaviesteillä. Hmph.
Käy kattoon Poirot/Poiertin uuret sivuut. Viaraskirija kans. |
Karlsson 29.05.2004 12:18:22 | |
---|
Älkää jaksako ainakaan tosissaan, jos on henkilökemioissa eroja, hoitakaa ne pikaviesteillä. Hmph. Niin, tosiaan. Jos tosiaan ottaa niin paljon minun kirjoitteluni päähän, että pitää oikein ruveta omakuvauksestani etsimään jotain pilkattavaa, niin saapi pistää ihan pikaviestillä kommenttia. Ei näistä kukaan muu kostu suuntaan tai toiseen. "Siis Cmaj7 sisältää sävelet C, E, G, Bb.
Tuossa Ylä E on G:ssä, siinä aiemmassa se oli vapaana E." -KMT |
Keny 29.05.2004 13:02:32 | |
---|
Ois muuten jännä tietää et missä se tiluttamisen raja menee niku bassossa.Jotenki kitaroinnissa sen erottaa helpommin mut bassossa en oikeen tiä. Kun esim Vooten on munsta tiluttaja ja taasen Miller ei koska se soittaa groovemmalla otteella ja vähempi nootteja. Mikähän ois hyvä tilu esimerkki ja sille sit sen vastakohta.? Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
chief 29.05.2004 13:34:28 | |
---|
Tilusta tuli mieleen Victor Wootenin Classical Thump. C.H.I.E.F
Chaplinmaisen Hempeä ja Ivallisen Etuileva Folklaulaja |
Karlsson 29.05.2004 13:40:17 | |
---|
Tilusta tuli mieleen Victor Wootenin Classical Thump. Olsiko vastakohtana mitä vaan mitä Mitja Tuurala on soittanu? "Siis Cmaj7 sisältää sävelet C, E, G, Bb.
Tuossa Ylä E on G:ssä, siinä aiemmassa se oli vapaana E." -KMT |
rattledad 30.05.2004 01:09:40 | |
---|
Olsiko vastakohtana mitä vaan mitä Mitja Tuurala on soittanu? Eihän kontran läpsyttelyä lasketa tilutukseksi? "Sometimes you're the windshield, sometimes you're a bug." |
Keny 30.05.2004 13:49:36 | |
---|
Eihän kontran läpsyttelyä lasketa tilutukseksi? Njaa ei kai ,tai toisaalta jusella saa kyllä aika nopeita juttuja. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Keny 31.05.2004 09:09:39 | |
---|
Olsiko vastakohtana mitä vaan mitä Mitja Tuurala on soittanu? Taitaa olla aika lähellä ku se on kyllä tumppujen kingi se.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Karlsson 31.05.2004 09:12:16 | |
---|
Taitaa olla aika lähellä ku se on kyllä tumppujen kingi se.;-) Ja minimalismin. Soittaa uskomattoman vähän ja toimii kuin häkä (virtanen). Excuse me while I kiss my bass... |
rattledad 31.05.2004 09:37:04 | |
---|
Ja minimalismin. Soittaa uskomattoman vähän ja toimii ... Muistan kuulleeni takavuosina MT:n släppäävän ahkerasti kontraa - tyylinmukaisesti tosin - ja siksi tulin ajatelleeksi mitä kontralla tiluttaminen voisi olla. Kontrahan on siitä kiva soitin, että sillä mielellään soittaa vain mitä tarvitaan. "Sometimes you're the windshield, sometimes you're a bug." |
Teme007 31.05.2004 10:11:01 | |
---|
Ja minimalismin. Soittaa uskomattoman vähän ja toimii kuin häkä (virtanen). Kyllä, se jätkä on kyllä tehny minimalismismistä (oho, vaikee sana) täyttä taidetta. "Nöyryys, nöyryys, ei leijuta!!!" u´re never good enough" |
hörhö 05.06.2004 12:04:08 (muokattu 05.06.2004 12:04:33) | |
---|
Ei mitn. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara |
minun mielestä bassolla ei voi tiluttaa mutta saattaa sitä voidakki...mutta siinä pitää olla aika AMMATTILAINEN jos meinaa tiluttaa bassolla... |
Niskamies 24.06.2004 22:39:33 | |
---|
minun mielestä bassolla ei voi tiluttaa mutta saattaa sitä voidakki...mutta siinä pitää olla aika AMMATTILAINEN jos meinaa tiluttaa bassolla... En käsitä. Miks sun pitäis olla ammattilainen että sä voisit tiluttaa? Sehän on sama että sanois ettei voi soittaa plekulla/sormilla jos ei ole ammattilainen... Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
DarkFace 24.06.2004 22:59:08 (muokattu 24.06.2004 23:00:06) | |
---|
no ihan sama kunhan sanoin vaan...mutta minun mielestä siihen tarvitaan ammattilainen... muista:kaikilla on oma mielipide asioista... |
Juzam 24.06.2004 23:11:18 | |
---|
Kai sitä voi kuka tahansa tiluttaa, mutta kyllä siihen aika paljon taitoa tarvitaan että sen saa kuullostamaan hyvälle. Kyllähän se on tosi hienon kuullosta, jos vain asialla on hommansa osaava basisti, joka kuitenkin pysyy tietyissä rajoissa. |
Niskamies 24.06.2004 23:28:10 | |
---|
no ihan sama kunhan sanoin vaan...mutta minun mielestä siihen tarvitaan ammattilainen... muista:kaikilla on oma mielipide asioista... Helvetti, heti kun saan koneen pelaamaan ensi viikolla niin äänitän sulle tunteellista bassotilutusta, ja mä en oo läheskään ammattilainen. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Leper Messiah 24.06.2004 23:48:48 | |
---|
Soita mieluummin Progea. Eiköhän Rushin YYZ:ssa ole tarpeeksi haastetta näin alkuun Kaikki on suurta illuusiota |
Niskamies 25.06.2004 00:34:21 | |
---|
Soita mieluummin Progea. Eiköhän Rushin YYZ:ssa ole tarpeeksi haastetta näin alkuun Ei se loppuenlopuksi ole edes kovin vaikea biisi. Sii teknisesti, musikaalisesti soittaminen on taas aivan eri asia. Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita. |
Incarnation 25.06.2004 00:35:35 | |
---|
Helvetti, heti kun saan koneen pelaamaan ensi viikolla niin äänitän sulle tunteellista bassotilutusta, ja mä en oo läheskään ammattilainen. Uu... I'm so scared. Äläs nyt Mr. Niskamies ala uhittelemaan. Tyyppi jonka kanssa nyt vänkäät on kuitenkin aloittelija. "Tää on tää perkeleen levyraati-asetelma: Ai se oli kotimaista, no sitten vielä vähän kovemmalle!"
-Marko Annala (Tavastia 7.4.2004) |