![]() 26.09.2019 15:22:47 | |
---|---|
Ihan pätevältä kuulostaa odotuksiin nähden, näinköhän saatais jopa Andy vielä kunnon kiertueelle Suomessa bändin kans. Koska näin on muuten viimeksi tapahtunut, pl. Hanoi- ja Pelle-jutut? | |
![]() 26.09.2019 15:48:29 | |
aivokuolio: Ihan pätevältä kuulostaa odotuksiin nähden, näinköhän saatais jopa Andy vielä kunnon kiertueelle Suomessa bändin kans. Koska näin on muuten viimeksi tapahtunut, pl. Hanoi- ja Pelle-jutut? Kai sen ny pitää Suomessa vähän treenailla ennen Japaniin lähtöö. | |
![]() 26.09.2019 16:09:19 | |
Best known secret of rock'n'roll :) Hillityn tyylikästä menoa on eilinen ollut videoiden perusteella. Undertow oli vitun kova jo Oy:n versiona, hienoa että biisi on uudella levylläkin. | |
![]() 26.09.2019 17:06:03 | |
varmaan toi Up Around The Bend on helppo nostatusbiisi, kuten yleisön reaktiosta voi päätellä. Muuten en kyllä käsitä miksi varsinkin Andy sen valitsi settiinsä. Nasty tietääkseni toi sen Hanoin ohjelmistoon. | |
![]() 26.09.2019 17:42:54 | |
blckgrshill: varmaan toi Up Around The Bend on helppo nostatusbiisi, kuten yleisön reaktiosta voi päätellä. Muuten en kyllä käsitä miksi varsinkin Andy sen valitsi settiinsä. Nasty tietääkseni toi sen Hanoin ohjelmistoon. Niin toi, ja vielä ihan viime minuuteilla niin että se äänitettiin muistaakseni Lontoossa aivan eri olosuhteissa kuin muu levy. Mikä ehkä aavistuksen kuuluu. Todennäköisesti myös levy-yhtiö ollut positiivinen lisäyksen suhteen, sinkkuahan siinä on haettu, kallis videokin tehtiin. Hyvin sjungasi Andy tuolla keikalla, siis suhteessa aikaisempaan. Vanhat Hanoi-biisit ehkä vähän liian korkea rima yhä, mutta soolobiisit menee. Artisti aika selkeästi vaikutti olevan selvin päin, siinä lienee yksi iso syy. | |
![]() 26.09.2019 22:22:02 | |
Andyn sävellyskynä tuntuu olevan hyvässä terässä. Hyviä ralleja ja tarttuvia juttuja jos tämän tyylisestä rokista tykkää. | |
![]() 27.09.2019 12:48:26 | |
Mielestäni erittäin hyvä suoritus tämä uusi levy. Hyviä sävellyksiä ja levy on todella monipuolinen. Soundit myös kohdallaan! Saattaa olla kokonaisuutena jopa miehen paras albumi. Sakke | |
![]() 27.09.2019 13:36:00 | |
Undertow asti kuuntelin, mutta alkoi häiritsemään laulun vonkuva vireenkorjaus. Sanokaa, että olen väärässä. | |
![]() 27.09.2019 13:49:21 | |
Tympee Huttunen: Undertow asti kuuntelin, mutta alkoi häiritsemään laulun vonkuva vireenkorjaus. Sanokaa, että olen väärässä. Ööh, mä oon yrittänyt täällä "puolustaa" Andyn laulua, mutta on on tuo näin äkkiä kuunneltuna vähän..., no sanotaan että menettelee. Ääntämyskään ei ole ehkä enää ihan kohillaan vai mikä tossa on? Vireenkorjausta on varmaan ruuvattu sen verran että vaikuttaa jo soundiinkin muttei mun mielestä niin paljon kuin esim. Ozzyn levyillä. Muuten vaikuttaa oikein hyvältä levyltä, ja on vinyylinäkin tulossa. Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä. | |
![]() 27.09.2019 13:50:44 | |
Varaosvasti lähtisin sanomaan että kyseessä on Andyn paras ei-Hanoi-levy. Ainakin se on hyvällä tavalla tasaisin. Soul Satisfactionia lukuunottamatta levyllä ei ole kokonaisuudessaan tylsiä kappaleita. Muutama kehnompi osa siellä täällä mutta tuota yhtä lukuun ottamatta jokaisesta kappaleesta löytyy jokin hemmetin hyvä koukku. Erityismaininta Love it Loud:n mikä-lieneekään-osalle joka on mielestäni yksi kovimmista melodioista mitä Andy on ikinä tehnyt millekkään levylle. The Hungerin riffin rytmittely on kyllä niin I will stay että hymyilytti ihan tosissaan. Tympee Huttunen: Undertow asti kuuntelin, mutta alkoi häiritsemään laulun vonkuva vireenkorjaus. Sanokaa, että olen väärässä. Nykyisin kun joutuu lasten takia kuuntelemaan kaiken maailman suomiräppiä niin ei kyllä häirinnyt itseä yhtään. Kannattanee antaa enemmän kuin 2 biisiä mahdollisuuksia tai sitten vaan antaa anteeksi. Laulu on kuitenkin parasta Andya ikinä, joten pisteet yrityksestä. | |
![]() 27.09.2019 13:55:00 (muokattu 27.09.2019 13:57:22) | |
Dirtyh:Nykyisin kun joutuu lasten takia kuuntelemaan kaiken maailman suomiräppiä niin ei kyllä häirinnyt itseä yhtään. Kannattanee antaa enemmän kuin 2 biisiä mahdollisuuksia tai sitten vaan antaa anteeksi. Laulu on kuitenkin parasta Andya ikinä, joten pisteet yrityksestä. Olen itse onneksi välttynyt suomiräpin kuuntelulta ja korvat on herkillä tollasen suhteen. Epävireisen laulun suhteen taas ei lainkaan! Ja muutenkin Andy mun mielestä on nimenomaan tulkitsija ja tietyllä tapaa täydellien vire on tuolloin vain kuriositeetti jos jotain. Eikä noissa livevedoissakaan mikään häirinnyt. Mutta hyvä jos loppulevyllä ei ihan noin rankkaa korjausta ole. Kyseessä tuntuu olevan hienon melodista ja sopivalla tapaa räkäistä rokkia, eikä se tarvitse kiillottelua. Ozzyn vireenkorjauksesta en tiedä, kun en Ozzmosiksen jälkeisiä levyjä oikein kuuntele. Siihen astihan käytettii haamulaulajia, jotka veti identtisellä äänellä nuotilleen ja Ozzy peesasi. Miksaukseen kai päätyi sitten enemmän tai vähemmän toista osapuolta. Siitä ilmeisesti tietynlainen "chorus"-soundi jossain kohdin. Turbonegro käytti vissiin samaa metodia muuten. | |
![]() 27.09.2019 13:59:36 | |
2randpo: Ääntämyskään ei ole ehkä enää ihan kohillaan vai mikä tossa on? Up Aroundissa kiinnitin tuohon huomiota, Suomessa vietetyt vuodet vaikuttanevat asiaan. Ei sinänsä mikään kuolemansynti. | |
![]() 27.09.2019 16:04:44 | |
Lätty paranee joka kuuntelulla. Eka kierros puhelimen kajarista anto hieman väljän kuvan. Nyt kunnon kuulokkeet käytössä ja volat kovalla. Pitkät lainit vaihtuvilla melodioilla tuottaa Andylle vähän vaikeuksia nuotin suhteen, mutta suht hyväks on laulut kuitenkin saatu korjattua järjestäen joka kipaleessa. Mutta livellä en edelleenkään lähde tätä kokomusta pilaamaan. | |
![]() 27.09.2019 16:11:02 | |
Kuuntelin läpi. Batteram on mun suosikki. Sen kertsissä on sitä vanhaa Hanoita, Clashia. Levyn paras kohta on Batteramissa ne tuplauskitarat hetki ennen viimeistä kertsiä. Laittoi hymyn naamalle. Tuttu soundi :) | |
![]() 27.09.2019 19:48:52 | |
Kerran kuunneltu läpi ja onpahan hyvää musiikkia. Huomasin, että Gimme Timea on vähän sormeiltu EP:n jäljiltä, kun ainakin alun saksofoni on laitettu paremmin taimiin. Itseäni se ei kyllä ois haitannu, vaikka olis jäänykin. Jokainen paistaa omat makkaransa | |
![]() 27.09.2019 20:07:33 | |
Vituttaa kun Posti ei vähemmän yllättäen saanut kiikutettua pakettia perille äksästä. Löytyy toki Spotifysta, mutta kyllä mä haluun tän levyltä kuunnella, kerran se on tullut ostettua. Tässähän alkaa ihan odotukset nousta, kun kehutaan jopa parhaaksi soololevyksi, koska Too much ja Building on perkeleen kovia lättyjä. Ennakkoon ei oikein uskaltanut haaveilla samasta tasosta. | |
![]() 27.09.2019 20:49:19 | |
Hyvän levyn on Andy tehnyt, vaikea sanoa kertakuuntelun jälkeen mikä biiseistä on oma suosikki. Yhtään heikkoa biisiä ei levyllä ole, soundit on hyvät ja varsin maukasta kitarointia on levyllä. Kyllä Andy edelleen osaa kun vaan haluaa. | |
![]() 27.09.2019 23:08:04 (muokattu 27.09.2019 23:15:59) | |
Muutama pyöräytys takana ja onhan tämä järkyttävän paljon yli odotusten. Osansa siinä on tietenkin sillä etten enää uskonut Andyn aktivoituvan näinkin keskittyneeseen suoritukseen. Levyllä ei mielestäni oli kuin yksi heikompi raita ja kokonaisuutena tämä on kirkkaasti Andyn paras soolo. Mukaan saa laskea myös Suicede twinsin, Shooting galleryn, Hanoi 2:n ja Grease helmetin joista tämä menee ohi. Seven seas senkun jatkaa parantumistaan. Undertow, Batteram ja Love it load nousevat myös soololevyjen aivan parhaimmistoon. Ja oikeasti vielä pitää muistaa että Andyn ehkä 2. paras soolobiisi Way I feel puuttuu levyltä. Andyn haastattelu soundissa oli takuu varmaa Andya. Mites se menikään, "mä en oo jätkä joka haukkuu muita ihmisiä" jonka jälkeen haastattelu keskittyi siihen että Andy haukkui muita ihmisiä.. | |
![]() 28.09.2019 12:35:58 | |
Let there be rock | |
![]() 28.09.2019 17:07:35 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)