tukse 25.09.2019 20:16:49 | |
---|
Put up or shut up |
Lautuma 25.09.2019 21:53:38 | |
---|
tukse: https://www.youtube.com/watch?v=bf1UErfPdCs uutta musaa, tämä on ihan o.k biisi Carpark Northin alkuperäinen oli parempi. Nostaisivat Cruzit tempoa niin ei olisi tuollaista laiskanpulskeaa lönkyttelyä ja hikihölkkää, jossa itsetyytyväisyys hyllyää joka raosta ulos. Särmää, saatana. Tuon biisin taustalla olisin voinut nähdä keski-ikäisten Jason Biggsin ja Mena Suvarin suutelevan läpällä jossain post-collegerokkareiden hautuumaalla. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Jucciz 26.09.2019 04:37:16 | |
---|
Gypsy: Sinä nyt et ymmärrä rokista yhtään mitään. En ole itse seurannut juuri ollenkaan Santa Cruzin touhuja, mutta oikea meininki esim. tuolla Archiella. Ja se aiempi toinen kitaristi soittaa Juccizin suohon millä tahansa instrumentilla milloin ja tahansa. EDIT: Kuten tekee myös tämä Archie. Mitäköhän aktuaalista hevonkukkua nyt? :D |
Jucciz: Mitäköhän aktuaalista hevonkukkua nyt? :D Suohon soitto on vaikea taiteenlaji, sitäpä harrastamaan kaikki ja heti!!!:) Minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä.... |
seppo69 26.09.2019 10:19:03 | |
---|
Lautuma: Tuon biisin taustalla olisin voinut nähdä keski-ikäisten Jason Biggsin ja Mena Suvarin suutelevan läpällä jossain post-collegerokkareiden hautuumaalla. Haha :D Ei virhettä. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Gypsy 26.09.2019 10:39:07 | |
---|
Jucciz: Mitäköhän aktuaalista hevonkukkua nyt? :D Faktaa, faktaa vain. Aamen |
Boozer 27.09.2019 22:53:30 | |
---|
Minusta oli kyllä niin tiukka bändi, että oksat pois. Tuossapa pari suosikkibiisiäni: Aiming High Lets Get the Party Started Sweet Sensation Nothing Compares to You High on You My Remedy We Are the Ones to Fall Wasted & Wounded Se on siistiä kun pojat yhessä laulaa kertseissä. Let there be rock |
santa 28.09.2019 06:27:27 | |
---|
anskubanskun mielipiteet? |
aslak 28.09.2019 12:07:47 | |
---|
Seba: Musiikissa tärkeintä on suohon soitto. Voiskohan joku soittaa mut suohon, lakat on loppu. Sitten joku tosi kova vois soittaa viidakkoon, banaanitkin on loppu. |
Jucciz 30.09.2019 02:05:02 (muokattu 30.09.2019 02:22:13) | |
---|
Gypsy: Faktaa, faktaa vain. Olen puheeton. e: mutta siis, nyt kun aiheeseen päästiin, oon samalla hyvin otettu siitä, että oot kuitenkin käynyt kuuntelemassa nuo biisit, jotka olen tähän mennessä julkaissut, sillä ethän toki musiikin ammattilaisena laukoisi noin jyrkkiä mielipiteitä pelkästään arvailupohjalta. Missä soittimessa muuten oon mielestäsi kaikista surkein, ja mikä noista kappaleista sen mielestäsi tuo parhaiten esiin? Ja ihan totta: miten voisinkaan ymmärtää rockmusiikista mitään, kun en ole kuunnellut sitä kuin vasta vähän reilut 35 vuotta? Hyvä, että muistutit kaikkia paikalla olevia tästä. Tutustuisin mielelläni myös sun omaan musaasi. Onko linkkiä tarjota? Loppuun vielä erityinen kunniamaininta siitä, että osasit ottaa meikäläisen osaamisen esille juuri oikeassa ketjussa. Harvalla on samanlaista pelisilmää. |
vapari 30.09.2019 22:57:41 | |
---|
Jucciz: Olen puheeton. e: mutta siis, nyt kun aiheeseen päästiin, oon samalla hyvin otettu siitä, että oot kuitenkin käynyt kuuntelemassa nuo biisit, jotka olen tähän mennessä julkaissut, sillä ethän toki musiikin ammattilaisena laukoisi noin jyrkkiä mielipiteitä pelkästään arvailupohjalta. Missä soittimessa muuten oon mielestäsi kaikista surkein, ja mikä noista kappaleista sen mielestäsi tuo parhaiten esiin? Ja ihan totta: miten voisinkaan ymmärtää rockmusiikista mitään, kun en ole kuunnellut sitä kuin vasta vähän reilut 35 vuotta? Hyvä, että muistutit kaikkia paikalla olevia tästä. Tutustuisin mielelläni myös sun omaan musaasi. Onko linkkiä tarjota? Loppuun vielä erityinen kunniamaininta siitä, että osasit ottaa meikäläisen osaamisen esille juuri oikeassa ketjussa. Harvalla on samanlaista pelisilmää. Onhan noi sun biisis ihan onnetonta läpsyttelyä. Soittotaidosta on vaikea sanoa kun biisit on mitä on. |
Jucciz 30.09.2019 22:58:56 | |
---|
vapari: Onhan noi sun biisis ihan onnetonta läpsyttelyä. Soittotaidosta on vaikea sanoa kun biisit on mitä on. Lämmin kiitos. Kiva, että kävit kuuntelemassa! :) |
anskubansku 01.10.2019 19:31:14 | |
---|
santa: anskubanskun mielipiteet? mistä asiasta? (: |
Daagen 01.10.2019 19:36:53 | |
---|
anskubansku: mistä asiasta? (: Varmaan tää uus biisi. |
vvaltsu 01.10.2019 20:25:07 | |
---|
|
Unmasked 01.10.2019 23:52:13 | |
---|
vvaltsu: https://youtu.be/3TDU2bYBrlc All gucci. Tää on varmaan fucking hyvää seuraa jossain bileissä u know, nöyrä ja heittää hyvää shittii. |
Jucciz 02.10.2019 01:47:59 | |
---|
vvaltsu: https://youtu.be/3TDU2bYBrlc All gucci. Vääntäis savoa tai ees rehellistä rallienglantia. Tommonen poser-englanti on raivostuttavaa. |
pehko 02.10.2019 08:50:53 | |
---|
Jucciz: Tommonen poser-englanti on raivostuttavaa. Vähän niinku Alexi Laihon rig rundown. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Boyakasha 02.10.2019 09:10:48 | |
---|
Eikös tuon kaverin pitänyt olla raitis, ainakin kova oli uho kun vanhan kokoonpanon muut jäsenet jättivät yhtyeen laulaja-kitaristin yksin, ilmoittaen yhdeksi syyksi tämän päihdeongelman. Hiljaisempaa onkin ollut, milloin kaveri on ruuvannut korkin taas auki. Tuosta uudesta haastiksesta näkee hyvin, mitä brenkku Archie Cruzille tekee. Ylimielinen hällä väliä -asenne ottaa vallan ja vastaukset ovat täysin sisällötöntä sössötystä. |
seppo69 02.10.2019 10:44:31 | |
---|
Boyakasha: Ylimielinen hällä väliä -asenne ottaa vallan ja vastaukset ovat täysin sisällötöntä sössötystä. Eli siis täysin linjassa musiikin kanssa? Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |