Aihe: Velvet Revolver
1 2 3
bran
24.06.2004 22:42:36
Mä sain lipun seisomapaikalle netistä varaamalla suunnilleen 9.02...ja 7yli taisivat olla jo kaikki varattu. Nopeaa toimintaa kieltämättä, varsinkin niiltä tyhmiltä jotka hamstrasivat lippuja ihan muussa tarkoituksessa. :@
Be strong and laugh and Shout-shout-shout Shout at the devil..
miscage
25.06.2004 12:50:48
Pakko vielä ilmaista VITUTUS noita saatanan homoäpärä-lipputrokareita kohtaan, saatanan mulkut. Vältän viimeiseen asti tukemasta niitä, mutta hätätapauksessa joudun ehkä nöyrtymään... jos/kun mä saan sellasen kyrvänkantolaukun yhteystiedot kaupantekoa varten niin saatana lähetän aidsilla varustetut tappaja-apinat sen perään. Niin.
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
rockrules
25.06.2004 22:37:52
Olen pahoillani kaikkien puolesta, jotka eivät saaneet lippua VR:n keikalle, etenkin niiden jotka eivät ole aikaisemmin Slashia nähnyt. Mutta lupaan ainakin sanoa sanan tai muutaman niille mulkuille (tappelemaan ei kannata ryhtyä, koska luvassa kova show ja ei pysty missaamaan), jotka kaupittelevat lippuja Kulttuuritalon edessä ylihintaan, joita ei loppujen lopuksi kiinnosta koko bändi...VITUN RUNKUT!
Ja hyvät Jussit kaikille!!!!!!
Trollmama
29.06.2004 17:58:01
Onnistuin kuin onnistuinkin juuri huutamaan itselleni 2 VR lippua hintaan 45€/kpl, eikä kyseinen kauppias ollut edes trokaaja, vaan rehellinen kitaristipoika, joka myi lippunsa ensimmäiselle huutajalle. Toimituskin hoitui saman tien. Nyt on kyllä helpottunut olo! Teille, joilla ei vielä lippua ole: Saatte ne varmasti, kunhan vain jaksatte yrittää! Tsemppiä!
Lenita Airisto Diablosta Levyraadissa: "En halua arvostella tällaista musiikkia, koska en sitä itse kuuntele"
Jusstus
29.06.2004 20:09:16
Onnistuin kuin onnistuinkin juuri huutamaan itselleni 2 VR lippua hintaan 45€/kpl, eikä kyseinen kauppias ollut edes trokaaja, vaan rehellinen kitaristipoika, joka myi lippunsa ensimmäiselle huutajalle. Toimituskin hoitui saman tien. Nyt on kyllä helpottunut olo! Teille, joilla ei vielä lippua ole: Saatte ne varmasti, kunhan vain jaksatte yrittää! Tsemppiä!

Ja toi kaveri ansaitsi just kympin taskurahaa tolla. Älkää hyvät ihmiset ostako niitä lippuja ylihinnalla. Rehelliset myyjät ei ota niistä yhtään enempää kuin ovat ite maksaneet. Ja joka ainoa ylihintaan ostettu lippu edesauttaa tota trokaritoimintaa... Utopiaahan se on, mutta jos niitä ei kukaan ostais ylihintaan, ei trokaritoimintaa olis.

Ärsyttää.
Ostan kaksi lippua Velvet Revolverin keikalle. Tarjoa pikaviestillä!
Trollmama
29.06.2004 21:00:23
Yksi vaihtoehto estää lippujen trokaaminen olisi hyvinkin yksinkertainen: Jokainen hankkikoon lippunsa itse, henkilökohtaisesti lippupalvelusta! Selkeää: 1 lippu/hlö.
Lenita Airisto Diablosta Levyraadissa: "En halua arvostella tällaista musiikkia, koska en sitä itse kuuntele"
-JiiTee-
30.06.2004 10:34:21
Yksi vaihtoehto estää lippujen trokaaminen olisi hyvinkin yksinkertainen: Jokainen hankkikoon lippunsa itse, henkilökohtaisesti lippupalvelusta! Selkeää: 1 lippu/hlö.

Valitettavasti vain jotkut meistä ovat töissä Lippupalvelun toimipisteiden aukioloaikoina, eikä tällöin ole mahdollisuutta hankkia lippua itse. Etenkin näin, jos kyseessä on nopeasti loppuun myyvä artisti (Velvet Revolver 6 min.). Monasti kimppatilauksia tekevät myös kaveriporukat jne. jotka haluavat vierekkäiset paikat. Itselläni onneksi on mahdollisuus nettiyhteyteen töissäkin, joten lipunsaanti ei ollut ongelma.
Angus
30.06.2004 10:50:36

Ja toi kaveri ansaitsi just kympin taskurahaa tolla. Älkää hyvät ihmiset ostako niitä lippuja ylihinnalla. Rehelliset myyjät ei ota niistä yhtään enempää kuin ovat ite maksaneet. Ja joka ainoa ylihintaan ostettu lippu edesauttaa tota trokaritoimintaa... Utopiaahan se on, mutta jos niitä ei kukaan ostais ylihintaan, ei trokaritoimintaa olis.

Pitää vaan ottaa se myös huomioon, että kyllä minä nyt maksaisin paljonkin enemmän jos en onnistuisi lippua saamaan jonnekin keikalle minne kovasti haluaisin. Tuollainen toiminta on kyllä ärsyttävää jos ostetaan lippuja ihan vain myynnin takia.

Joku mainitsi, että ilmeisesti tuo keikka saatetaan siirtää johonkin isompaan paikkaan. Onko kenelläkään mitään lisätietoa? Toivottavasti johonkin paikkaan, missä ikärajaa ei olisi.
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Peoplez
30.06.2004 11:11:55
Mä ostin just liput tonne Tukholman keikalle. Tässä pieni laskutoimitus:

Lippu 38e + laivamatkat tukholmaan ja takas 50e = 88e

toinen vaihtoehto: lippu helsingin keikalle huuto.netistä seisomapaikalle 80e(hinta tällä hetkellä, voi vielä nousta mutta kuka haluaa istumapaikoille? en minä ainakaan)

Eli itse menen mieluummin Tukholmaan. Onko ketään muita lähdössä :)
"With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done"
karkki
07.07.2004 16:59:07

En kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka keikkajärjestäjä soittelisi Jäähallin suunnalle ja kysyisi isompaa areenaa keikkaa varten, kun halukkaita kuulijoita tuntuisi olevan tässä maassa hyvinkin enemmän kuin nuo 1500 päätä.
No, toivossa on hyvä elää...

Hahaa, arvasin oikein! (lainaus on 23.6. lähettämästäni viestistä)
Tarjoa King Crimson -vinyylejä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)