Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 587 88 89 90 91100 101 102 103 104
aivokuolio
21.08.2019 12:06:45
shuffle: Tuo 80-luvun lopun soundi ihan yleisesti katosi grungen myötä aika totaalisesti, eikä sitä ole sen koommin kovin usein kuultu.

Aikansa kutakin ja kyllä evoluutio hoitaa oman aikansa trendijutut pois kuvioista. Ei tollasia soundeja jaksa levyllistä kuunnella sitten millään, ellei ole joku Whitesnake-fani.
HaloOfFlies
04.09.2019 16:12:33 (muokattu 04.09.2019 16:14:40)

Mike sanoo Facebook-sivuillaan, että huomenna tapahtuu jotain todella jännittävää.

Scratchin names on faded record sleeves, old haunts bring out all those memories
Familiar faces fill empty spaces, the house is packed and the walls start shakin

We promised something pretty damn exciting... keep your eyes peeled tomorrow

*Michael & the Band*
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Hargon
05.09.2019 09:26:03
HaloOfFlies: Mike sanoo Facebook-sivuillaan, että huomenna tapahtuu jotain todella jännittävää.

Scratchin names on faded record sleeves, old haunts bring out all those memories
Familiar faces fill empty spaces, the house is packed and the walls start shakin

*Michael & the Band*

Keikkoja USA:ssa jonkun ison nimen lämppärinä?
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
Boyakasha
05.09.2019 16:28:43
HaloOfFlies: Mike sanoo Facebook-sivuillaan, että huomenna tapahtuu jotain todella jännittävää.

*Michael & the Band*

Uusi video heiiiii, kelatkaa miten vitun siistiä!

https://ultimateclassicrock.com/mic … LDHQdxwzfBYkixX1ub9LWlSRPgUoO59QlxM
kanisteri
05.09.2019 16:44:19
Boyakasha: Uusi video heiiiii, kelatkaa miten vitun siistiä!

https://ultimateclassicrock.com/mic … LDHQdxwzfBYkixX1ub9LWlSRPgUoO59QlxM

Ehkäpä turhin Monroen sinkku koskaan.

One Man Gang ainakin sentään potki ja melodia jäi mieleen.
messalina
05.09.2019 18:29:21
Tylsä renkutus, ei pysty katsomaan loppuun asti. Olisipa jostain not faking it levyn sinkusta tullut video jossa pyöritään alphabet cityssä. Ei olisi ollut noin feikin näköistä biisiä myöten.
Dirtyh
05.09.2019 21:35:58

Äh, mä voisin tykätä tosta biisistä biisinä, varsinkin kertsissä on ihan yritystä. Mutta olipas niin munaton esitys että annetaan olla. Ihan hiton pliisut kitarasaundit ja miksaus oli demomaisen ohut. Jossain Blink 182:n albumilla toi olisi mennyt mukavasti täyteraitana.
Hargon
06.09.2019 07:44:34
Parempihan tämä biisi on kuin se edellinen kaahaus.
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
McLeach
09.09.2019 23:50:26 (muokattu 09.09.2019 23:51:58)
Hargon: Parempihan tämä biisi on kuin se edellinen kaahaus.

On joo. Vähän kyllä kökkö miksaus ja oliko rumpufillissä ekaan kertsiin lähtiessä pieni kämmikin...
HaloOfFlies
22.09.2019 20:17:54

Mike sanoi haastattelussa, ettei Jenkeissä kiertäminen kannata ellet ole ison stadionbändin lämppäri. Hänen mielestään on ajanhaaskausta soittaa muutamalle sadalle ihmiselle jossain keskilännessä.

https://www.soundi.fi/uutiset/micha … tavaa-haaskaat-vain-rahaa-ja-aikaa/
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
McLeach
22.09.2019 20:53:22
HaloOfFlies: Mike sanoi haastattelussa, ettei Jenkeissä kiertäminen kannata ellet ole ison stadionbändin lämppäri. Hänen mielestään on ajanhaaskausta soittaa muutamalle sadalle ihmiselle jossain keskilännessä.

https://www.soundi.fi/uutiset/micha … tavaa-haaskaat-vain-rahaa-ja-aikaa/

Mielenkiintoista. Tartteeko tai pystyykö monroen touhu sen kummemmin tosta enää "etenemään" missään päin? Tietty jos keskijenkkien kierros tuottaa persnettoa, ei se ole järkevää. Mutta kyllä sieltäkin varmaan jengiä löytyis, jotka oikeesti haluis päästä keikalle...
Flash
23.09.2019 08:07:08

Se voi olla tässä vaiheessa aika turhaa hommaa. Olisi pitänyt silloin aikoinaan rundata Jenkeissä niin perhanasti ja luoda sitä myöten muutakin pohjaa kuin pelkän kulttinimen.
Live Music Is Better!
Dirtyh
23.09.2019 08:31:31

Monroe on kohtapuoleen 60 vuotias ja koska on valinnut lajikseen ikinuoren rokkailun niin hän on jo senkin puolesta täysin puhtaasti nostalgia-akti. Se mikä hänet sitten erottaa Mambasta ja Virve Rostista, on se että hänen keikoilleen yleisö ei mene kuuntelemaan biisejä vaan katselemaan kuinka ukko tekee spagaatteja ja kiipeilee lavarakennelmissa.

Tavallaanhan tuo on myös vapauttavaa. Keikoilla saa soittaa ihan mitä itse haluaa ja uusia levyjäkin saa tehdä täysin paineettomasti. Korkeintaan 5 ihmistä muusikoiden.netissä voivottelee ja Österman kirjoittaa johonkin aviisiin kuinka miehen ego estää olemasta mitään muuta kuin best kept secret in rock'n'roll.

Ei siinä lähdetä keskilänteen markkinoimaan tuotetta 200:lle ihmiselle vaan asutaan kotona ja haetaan se elanto tekemällä spagaatteja Ikaalisten Kylpylän lavalla 200:n maksukykyisen keski-ikäisen hörppiessä yleisössä Lapin Kultaa. Kelpaa siinä porukalla miettiä että kyllä minäkin silloin nuorena olin kova kaveri.

Ja minä arvostan tuota kaikkea, vaikka sen kovin raadollisesti ilmaisenkin.
Boyakasha
24.09.2019 17:59:51
Dirtyh: Monroe on kohtapuoleen 60 vuotias ja koska on valinnut lajikseen ikinuoren rokkailun niin hän on jo senkin puolesta täysin puhtaasti nostalgia-akti. Se mikä hänet sitten erottaa Mambasta ja Virve Rostista, on se että hänen keikoilleen yleisö ei mene kuuntelemaan biisejä vaan katselemaan kuinka ukko tekee spagaatteja ja kiipeilee lavarakennelmissa.

Tavallaanhan tuo on myös vapauttavaa. Keikoilla saa soittaa ihan mitä itse haluaa ja uusia levyjäkin saa tehdä täysin paineettomasti. Korkeintaan 5 ihmistä muusikoiden.netissä voivottelee ja Österman kirjoittaa johonkin aviisiin kuinka miehen ego estää olemasta mitään muuta kuin best kept secret in rock'n'roll.

Ei siinä lähdetä keskilänteen markkinoimaan tuotetta 200:lle ihmiselle vaan asutaan kotona ja haetaan se elanto tekemällä spagaatteja Ikaalisten Kylpylän lavalla 200:n maksukykyisen keski-ikäisen hörppiessä yleisössä Lapin Kultaa. Kelpaa siinä porukalla miettiä että kyllä minäkin silloin nuorena olin kova kaveri.

Ja minä arvostan tuota kaikkea, vaikka sen kovin raadollisesti ilmaisenkin.

Juuri näin. Kun Solar Filmsiltä vielä jossain vaiheessa tärähtää tulille se Hanoi Rocks -filkka, niin vanhat rokut lähtevät "kerran vielä, pojat" -hengessä nostalgiarundille keräämään vanhoilta diggareilta fyrkat eläkepäiviä varten. Eikä siinäkään ole mitään pahaa.
sirdickyj
24.09.2019 22:17:34
2randpo: Homma oli taputeltu siinä vaiheessa kun Maikkeli muutti Nykistä Suomeen.

Ja esim. Metallica olis hyvinkin saattanut jäädä kulttibändiksi, mutta breikkasivat koska kiersivät keikkailemassa alkuvuosina melkoiseen tahtiin.

Niin no...kyllähän Black Album kuitenkin edesauttoi breikkaamista.

Mutta kyl joo, kaikkailivst, ja se loi pohjaa suosiolle, ja kokemus ksrttui.
Urko
20.10.2019 19:40:23
Ostin perjantaina bändin uuden levyn One Man Gang. Suoraan sanoen ei ollut ennakkoon minkäänlaisia odotuksia, koska edellinen Blackout States -levy meni pahvilaatikkoon muutaman kuuntelun jälkeen. Se oli ylipitkä, tasapaksu ja masteroitu aivan ruvelle. Ei näin.

OMG on aivan toiselta planeetalta kuin Blackout States niin tuotannoltaan kuin biiseiltään. Energiaa riittää, biisit hengittää, sovituksissa on sävyjä ja bändi on tiukassa iskussa. Bändi on tuottanut levyn itse Petri Majurin Sipoon studiossa ja Rich Jonesilla on krediitit kymmenellä levyn 12 biisistä eli uudistumista ja uutta näkökulmaa on tullut selkeästi mukaan. Omat suosikkibiisit tällä hetkellä ovat: Last Train To Tokyo, Junk Planet, The Pitfalls Of Being Outsider, Hollywood Paranoia ja Helsinki Shakedown.
"Noutajan pitäisi saapua vähintään viikon sisällä."
Dirtyh
20.10.2019 21:03:29 (muokattu 20.10.2019 21:04:50)

Huomenna tarvitsee tällekkin levylle antaa pari lisä pyöräytystä, kun katkerana raahaudun toimistotuoliin vaalimaan keski-ikäisen keskiluokkaista keskivartolihavuuttani. Kelpaa siinä kuunnella keskinkertaista poppunkkia. Parista ekasta kiekasta jäi sellainen maku että tässä oli ne biisit jotka eivät mahtuneet Green Day:n Uno, Dos tai Tres levyille.

Itse kun olen Spotify-käyttäjä niin onko Michaelilla ollut biisin tekoon minkäänlaista panosta?
saku92
20.10.2019 22:57:42
Itse kun olen Spotify-käyttäjä niin onko Michaelilla ollut biisin tekoon minkäänlaista panosta?

"Heaven is a free state" -kappale on merkitty Miihkalin sanoittamaksi ja säveltämäksi, muuten biisit on tehnyt Rich Jones ja Steve Conte.
Sakke
Hargon
21.10.2019 09:44:50
Itsellä odotukset levyä kohtaan olivat keskinkertaiset ja ne täyttyivät kohtalaisesti.

Pari hyvää Jonesin kynäilemää biisiä (Low Life in High Places ja In the Tall Grass) ja kivasti potkiva Monroen oma biisi (Heaven Is a Free State). Muuten sitten sitä samaa kaahausta kuin ennenkin. Ja niissä Monroen ääni ei ole ikinä oikein toiminut.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)