seppo69 16.08.2019 11:44:27 (muokattu 16.08.2019 11:44:43) | |
---|
Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Bongowing 16.08.2019 11:50:23 | |
---|
seppo69: Ei kannata lukea leffasta mitään etukäteen. Tämä se kyllä ärsyttää netflixissä ja muissa. Esim. The Sinnerin eka jakso spoilataan esittelytekstissä, eikä sitä oikein voi olla lukematta. Suositeltava sarja muuten tuo. But where the heck is magenta? |
Brian May jr. 16.08.2019 12:22:07 | |
---|
seppo69: Sorry to bother you https://www.imdb.com/title/tt5688932/ Tämä oli hyvä. Ei kannata lukea leffasta mitään etukäteen. Mä katsoin tämän hiljattain, aika jännä setti. Ihan hyvä leffa toki. Vettä! |
blckgrshill 16.08.2019 21:22:17 | |
---|
Mindhunterin 2. kausi alkaa lupaavasti. Naked Directorin 1. kausi erittäin (tai erittein) lupaavasti. Orange Is the New Black loppui tyydyttävästi. Toisen "naisten sarjan", GLOWn uusin kausi oli lievä pettymys, pientä saarnaavuutta oli havaittavissa. (Kuten viimeisin Dr Who-kausi opetti, voidaan olla hyvällä asialla mutta esittää se paskasti.) |
LamaAjanElvis 18.08.2019 05:02:04 | |
---|
Mindhuntersia olin juuri tulossa hehkuttamaan. Mahtava sarja. Tarvitsen kuitenkin True Dedectiven netflixiin. t : Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
LamaAjanElvis 18.08.2019 17:21:11 (muokattu 18.08.2019 17:22:36) | |
---|
Bladerunner 2. 2h ja 43min täyttä kultaa. Olen aina uudelleenlämmittyjen vastaisku. Tämä ei kuitenkaan ole uusio, vaan jatko. Tässä ei kaunistella tulevaisuutta. Iihmisille jotka eivät ole idiootteja tulevaisuuden suhteen. Sormet lähtee saundista. "So I say live and let live. That's my motto: Live and let live. Anyone who can't go along with that, take 'em outside and shoot the motherfucker. It's a simple philosophy, but it's always worked in our family." -George Carlin |
Swan 25.08.2019 02:17:18 | |
---|
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
lapio 25.08.2019 14:16:22 (muokattu 25.08.2019 14:16:52) | |
---|
Etenkin jos olette töissä teollisuudessa tai kiinalaisten kanssa tekemisissä niin kannattaa ehdottomasti katsoa Amerikkalainen tehdas niminen dokumentti. Kertoo siitä kuinka kiinalainen firma ostaa suljetun jenkkitehtaan ja laittaa hommat pyörimään omalla tavallaan. Muutenkin mielenkiintoinen dokkari. Piti ihan tarkistaa minkä firman tuulilasi omassa autossa on. |
Henri Henri Olavi 25.08.2019 14:22:07 | |
---|
lapio: Etenkin jos olette töissä teollisuudessa tai kiinalaisten kanssa tekemisissä niin kannattaa ehdottomasti katsoa Amerikkalainen tehdas niminen dokumentti. Kertoo siitä kuinka kiinalainen firma ostaa suljetun jenkkitehtaan ja laittaa hommat pyörimään omalla tavallaan. Muutenkin mielenkiintoinen dokkari. Piti ihan tarkistaa minkä firman tuulilasi omassa autossa on. Kiitos! Ei virhettä. It's always gonna be sour grapes with you boy, until you get right with Jesus! |
blckgrshill 25.08.2019 14:43:39 | |
---|
|
DM 26.08.2019 20:17:51 | |
---|
blckgrshill: GLOWn uusin kausi oli lievä pettymys, pientä saarnaavuutta oli havaittavissa. (Kuten viimeisin Dr Who-kausi opetti, voidaan olla hyvällä asialla mutta esittää se paskasti.) Spoilereita, osittain: Löysin tämän sarjan pari viikkoa sitten. "Wresting" ja "80s" - y not? Olin koukussa kerrasta. Olen nyt katsonut näitä lähes päivittäin, kolmoskautta on viisi jaksoa mennyt ja olen niiiiin pettynyt. Missä hauskuus, missä iskevät one-linerit, joille sai karjua aiemmin, missä paini, joka oli alkanut kulkemaan juuri? Sen sijaan keskinkertaista ihmissuhdesoopaa, tissejä ja itkeskelyä. Ärsyttävää, tämä oli kahden kauden ajan ihan totaalista timanttia. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
blckgrshill 27.08.2019 19:28:06 | |
---|
DM: Spoilereita, osittain: Löysin tämän sarjan pari viikkoa sitten. "Wresting" ja "80s" - y not? Olin koukussa kerrasta. Olen nyt katsonut näitä lähes päivittäin, kolmoskautta on viisi jaksoa mennyt ja olen niiiiin pettynyt. Missä hauskuus, missä iskevät one-linerit, joille sai karjua aiemmin, missä paini, joka oli alkanut kulkemaan juuri? Sen sijaan keskinkertaista ihmissuhdesoopaa, tissejä ja itkeskelyä. Ärsyttävää, tämä oli kahden kauden ajan ihan totaalista timanttia. Ilmaisuni "lievä pettymys" oli lievästi vähättelevä. Pelkäänpä ettei sarja enää kanveesista nouse, toivottavasti olen väärässä. |
KaRa 03.09.2019 17:41:18 | |
---|
LamaAjanElvis: Mindhuntersia olin juuri tulossa hehkuttamaan. Mahtava sarja. Tarvitsen kuitenkin True Dedectiven netflixiin. t : Tokaa kautta odotin ja kun se vihdoin tuli niin maratoonasin kerralla. Ihan hyvä, mutta tuntui että loppui kuin seinään. Vähän kuin oltaisiin kiirehditty loppuratkaisuissa. Olin vasta päässyt alkuun ja sit olikin jo loppuratkasut käsillä. Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |
Swan 13.09.2019 17:34:52 | |
---|
The Dark Crystal: Age of Resistance lunasti kaikki odotukset. Aivan jäätävän kova fantasiaepookki, eikä edes välttämättä vaadi orkkisleffan näkemistä toimiakseen. Kasarifantasian, Jim Hensonin ja satukirjaestetiikan faneille ihan ehdoton suositus, 5/5. Suositukset myös making of -dokkarille The Crystal Calls, joka nosti omalta osaltani arvostusta niin tekijöitä kuin luomustakin kohtaan entisestään. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Doomipappa 14.09.2019 00:54:36 | |
---|
Itse diggailin Dave Chapellen ja Bill Burrin uusista stand up:eista. Suosittelen lämpimästi, miellyttävän rienaavaa menoa molemmat. |
Stone91 14.09.2019 20:21:44 (muokattu 14.09.2019 22:19:09) | |
---|
Tsududuu |
tomaattiorava 15.09.2019 18:30:46 | |
---|
Doomipappa: Itse diggailin Dave Chapellen ja Bill Burrin uusista stand up:eista. Suosittelen lämpimästi, miellyttävän rienaavaa menoa molemmat. Bill Burr kyllä murskas. |
juuso a 16.09.2019 09:38:53 | |
---|
Doomipappa: Itse diggailin Dave Chapellen ja Bill Burrin uusista stand up:eista. Suosittelen lämpimästi, miellyttävän rienaavaa menoa molemmat. Bill Burr on katselematta, mutta Chappellen uusin oli hyvä. Mies on kuitenkin sellainen perus vanhan ajan koomikko, joka haistattaa paskat kaikille, niin kun kunnon koomikon pitääkin. Muutenkin piristävää nähdä jotain muutakin kun sitä ainaista Trump-ulinaa, mihin muut tuntuu olevan juuttuneet. Kattelin muuten Chappelle's Shownkin samaan syssyyn ja sekin oli ihan hauska. |
Vaihtovirta 16.09.2019 12:09:39 (muokattu 16.09.2019 12:10:06) | |
---|
Minisarja nimeltä Spy oli ihan hyvä. Sacha Baron Cohen näyttelee Israelilaista agenttia Syyriassa ja ihan hyvin tuolta näyttää draamakin sujuvan. Löytyhän tuostakin sarjasta kyllä taas jotain pieniä asioita joista vois valittaa (kuten jos kerta on pakko sitä enkkua puhua, niin miksi sitä vedetään aina jollain ihme aksentilla), mutta suositella voi jos ei oo parempaakaan tekemistä. 6 jaksoa meni yllättävän nopeasti. Semmoset 3/5. |
Unbelievable on erittäin viihdyttävä true crime -sarja täynnä kovia näyttelijäsuorituksia, ajankohtainen aihepiiri bonarina. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |