HaloOfFlies 13.08.2019 10:23:19 (muokattu 13.08.2019 10:23:33) | |
---|
Roger Daltrey pitää Woodstock-keikkaa huonoimpana, mitä bändi on koskaan tehnyt. "It was a particularly hard one for me, because of the state of the equipment. It was all breaking down. Im standing in the middle of the stage with enormous Marshall 100-watt amps blasting my ears behind me. Keith Moon on the drums in the middle. I could barely hear what I was singing." https://ultimateclassicrock.com/who-woodstock-show/Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
jukkajylli 14.08.2019 00:24:34 | |
---|
HaloOfFlies: Roger Daltrey pitää Woodstock-keikkaa huonoimpana, mitä bändi on koskaan tehnyt. "It was a particularly hard one for me, because of the state of the equipment. It was all breaking down. Im standing in the middle of the stage with enormous Marshall 100-watt amps blasting my ears behind me. Moon on the drums in the middle. I could barely hear what I was singing." https://ultimateclassicrock.com/who-woodstock-show/ Daltrey- kirjassa käy ilmi, että erityisesti Entwistlen järjetön volyymi otti häntä aivoon. Townshend ja Moon yrittivät pärjätä sille ja lopputulos oli, että laulaja jäi kaikkien jalkoihin. Stidi alla. |
Uusi levy sai nimen ja julkaisupäivän. WHO-nimeä totteleva levy ilmestyy 22.11. Siltä julkaistiin tänään ensimmäinen single Ball And Chain. https://youtu.be/qeMn3UiMfPAOut on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 13.09.2019 11:52:53 | |
---|
Vähän turhankin "perinteinen" bluespohjainen biisi. Jotenkin jäi vähän sellainen valju maku... No toivottavasti muut levyn biisit on sitten tuota parempiakin. PS. Katselin yksi päivä Ylen Areenalta dokkaria nuorten syöpäsairaiden hoidosta Briteissä ja siinä paikalle tuleekin itse Roger Daltrey jamittelemaan Johnny Cashia musiikkiterapeutin ja potilaan kanssa. Kuulemma äijä perusti nuorten syöpätutkimusta rahoittavan säätiön jo 25 vuotta sitten. https://areena.yle.fi/1-4599029 |
velipesonen 15.09.2019 22:11:57 | |
---|
Onhan tuo parempaa kamaa kuin Endless Wire. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
jukkajylli 02.10.2019 13:14:42 | |
---|
Dublinin keikalle 18.3. Lippu hallussa. St.Patrick's day siinä etkona. Stidi alla. |
jukkajylli 02.10.2019 13:19:31 | |
---|
Regalis Apertura: Vähän turhankin "perinteinen" bluespohjainen biisi. Jotenkin jäi vähän sellainen valju maku... No toivottavasti muut levyn biisit on sitten tuota parempiakin. Nyt on sen verran iäkkäät sedät asialla, että jos sieltä jotain merkittävää vielä tähän maailmaan ilmestyy kuunneltavaksi, se on jo melkoinen saavutus. Aika usein toki se blues toimii vielä, vaikka paljon muita ideoita ei olisikaan. Stidi alla. |
velipesonen 02.10.2019 13:35:27 | |
---|
"I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
texan 02.10.2019 23:09:10 | |
---|
jukkajylli: Nyt on sen verran iäkkäät sedät asialla, että jos sieltä jotain merkittävää vielä tähän maailmaan ilmestyy kuunneltavaksi, se on jo melkoinen saavutus. Aika usein toki se blues toimii vielä, vaikka paljon muita ideoita ei olisikaan. Näin se on ja aika timangia musaa ovat tehneet silloin nuorempana. Aika vaikea siitä on enää paremmaksi pistää. |
blckgrshill 03.10.2019 18:16:34 | |
---|
|
jelousnou 21.10.2019 20:39:48 | |
---|
Feggy: On kaksi Who:ta : pop-art-who (kokoelma Meaty, Beauty, Big & Bouncy) ja Hard-Who (osta Who's Next tai Quadrophenia). Tietenkin on kokoelmia, jotka kattavat molemmat. Parhaimman kuvan saa varmaan tuosta Kids are alright-leffasta, jonka kaikkien rock-musiikin ystävien pitäisi nähdä. Itse olen koettanut vuodesta toiseen keksiä, mikä on The Who n suosion salaisuus, enkä ole kesinyt. Yhtyeen parhaaksi usein mainitun Who's next albumin taustalla soi koko ajan jonkinlainen pehmeä märkä-saunasieni-pehmuste-rumpu-tunnelma ja koko albumin sävellyksetkin ovat ihan samaa kamaa. Pianojutut ovat ihan tavallista välijuttua nekin. Huono levy. Onko laulaja muka jotenkin erityinen? Ei! Jos Who on jokin maailmatappi rokissa, jonkun mielestä, niin ihmettelen. Woodstock-maine varmaan on periytynyt sukupolvesta toiseen, eikä ns. keisari ilman vaatteita aspektia kukaan tietenkään halua kuulla. Who is The Who? Nobody. Älä usko levymyyjiä ensikädessä. Omasta mielestäni The Who on yliarvostetuin yhtye-listalla aika korkealla. |
jukkajylli 21.10.2019 21:03:39 | |
---|
jelousnou: Itse olen koettanut vuodesta toiseen keksiä, mikä on The Who n suosion salaisuus, enkä ole kesinyt. Yhtyeen parhaaksi usein mainitun Who's next albumin taustalla soi koko ajan jonkinlainen pehmeä märkä-saunasieni-pehmuste-rumpu-tunnelma ja koko albumin sävellyksetkin ovat ihan samaa kamaa. Pianojutut ovat ihan tavallista välijuttua nekin. Huono levy. Onko laulaja muka jotenkin erityinen? Ei! Jos Who on jokin maailmatappi rokissa, jonkun mielestä, niin ihmettelen. Woodstock-maine varmaan on periytynyt sukupolvesta toiseen, eikä ns. keisari ilman vaatteita aspektia kukaan tietenkään halua kuulla. Who is The Who? Nobody. Älä usko levymyyjiä ensikädessä. Omasta mielestäni The Who on yliarvostetuin yhtye-listalla aika korkealla. Mun mielesta ehka kaikkienaikojen paras bandi. Stidi alla. |
StJerky 21.10.2019 21:54:06 | |
---|
jukkajylli: Mun mielesta ehka kaikkienaikojen paras bandi. Aika lähelle kyllä. |
jelousnou 21.10.2019 22:52:22 | |
---|
jukkajylli: Mun mielesta ehka kaikkienaikojen paras bandi. Maailman paras bändi noin niinkuin tuotostensa pohjalta vai ihan vaan bändinä? |
jelousnou 21.10.2019 23:07:33 | |
---|
jukkajylli: Mun mielesta ehka kaikkienaikojen paras bandi. Pidän John Entwistlen Whistle rhymes albumista enemmän kuin mistään The Whon tuotannossa. Ehkä sitten koen, että The Who on liian hyvä bändi ja soittaa liian hyvin yhdessä tai jonkun sopimalla tavalla, jolloin siinä ei ole sitä kaipaamaani särmää. The Who on latteaa tasapaksua, ok sitten maailman parhaan bändin soittamaa tylsää musaa. |
velipesonen 21.10.2019 23:38:51 | |
---|
Miten tehdään laatuero Whon, Beatlesin ja King Crimsonin kesken? "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
jelousnou 21.10.2019 23:49:06 | |
---|
velipesonen: Miten tehdään laatuero Whon, Beatlesin ja King Crimsonin kesken? Helposti! Yksi blantian tasamusaa maailman parhaan bändin soittamana, toinen, niin huh, on kuin sekahedelmäkeitto, paljon lientä ja muutama hyvä sattuma joukossa, ennen kuin keksi soittaa nauhaa takaperin ja tuli hippilegendaksi, kolmas on yliarvostetuio proqebändi naiveine uususkontoisine teksteineen, mutta Fripp sinänsä on kyllä kova jäbä, mutta Sinfield ihan huuhaatyyppi joukossa. |
velipesonen 22.10.2019 00:00:55 | |
---|
jelousnou: Helposti! Yksi blantian tasamusaa maailman parhaan bändin soittamana, toinen, niin huh, on kuin sekahedelmäkeitto, paljon lientä ja muutama hyvä sattuma joukossa, ennen kuin keksi soittaa nauhaa takaperin ja tuli hippilegendaksi, kolmas on yliarvostetuio proqebändi naiveine uususkontoisine teksteineen, mutta Fripp sinänsä on kyllä kova jäbä, mutta Sinfield ihan huuhaatyyppi joukossa. Ei sitä kyllä tämän lausunnon perusteella nähdäkseni synny. Johtuen lähinnä siitä ettei tuossa ole päätä eikä häntää. "I suppose it was really just a matter of being a little offhand about things." |
jelousnou 22.10.2019 00:14:03 | |
---|
velipesonen: Ei sitä kyllä tämän lausunnon perusteella nähdäkseni synny. Johtuen lähinnä siitä ettei tuossa ole päätä eikä häntää. Miten tehdään laatuero joidenkin bändien keskenkö? Omassa päässä ja kuuntelemalla. meinaatko että tämän palstan ns. muusikot laittavat sinulle valmiiksi joitain kriteerejä tai jopa absoluuttisen listan? |
blckgrshill 22.10.2019 12:12:59 | |
---|
The Who ei ole huuhaata. Matsku 1965 vuodesta Live At Leeds-aikoihin innostaa minua enemmän kuin mikään paitsi ehkä alkuvuosien The Damned. Olen siis rämpytyksen ja kolistelun ystävä. |