artope 18.08.2019 08:52:53 | |
---|
mollittaja: Artope Juu laitetaan Terv. Mollittaja Kiitos, perille kopsahti! "Siwa-stemma - yllättävän lähellä" |
mollittaja 21.08.2019 19:40:36 | |
---|
kari97: Löytyykö keltään Nacke Johanssonin säveltämän ja Reino Helismaan sanoittaman Kesän muisto valssin nuottia? karirautkoski@gmail.com Kari löytyy kyseinen nuotti Kesän muisto Laitan s-postilla tulemaan Terv. Mollittaja |
uusiipe 24.08.2019 12:29:38 | |
---|
Rantakoivun alla - valssi. Mielellään nuotti, jossa kaikki välisoitot myös. Uusiipe(ät)gmail.com P = U * I |
ilimari 25.08.2019 10:31:08 (muokattu 26.08.2019 17:19:24) | |
---|
Onko kellään Veikko Lavin Tangokuningas nuottia ? |
outolintu 26.08.2019 15:07:17 | |
---|
Kotkan poikii ilman siipii -nuotille tarvetta. Löytyykö keltään? kiirus. |
ilimari 26.08.2019 17:20:56 | |
---|
Tangokuningas saatu |
WanhaWetäjä 26.08.2019 17:23:03 (muokattu 28.08.2019 22:04:43) | |
---|
outolintu: Kotkan poikii ilman siipii -nuotille tarvetta. Löytyykö keltään? kiirus. Tossahan noi ois koneella mutta kun ei prkl ole osotetta mihin lähtettää! EDIT laita pikavistillä mail-osoite jos et kehtaa julkisesti sitä laittaa. EDIT 2. Näillle pitäisi keksiä jotain...erittäin ärsyttävvä kun hommat jää roikkumaan ilmaan, tarvitaanko sitä lappua vai ei ja miten sen saisi toimitettua. Ja on kiirus??? En minä ala pikaviesteillä kyselemään keltään missä mennään, kyllä se on nuotin tarvitsijan homma infota tilanteesta. Näyttää menevän siihen että nämä "outulinnut" ja muut randomityypit saavat jäädä tästäedes ilman lappuja kun homma on näinkin hankalaa. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
outolintu 01.09.2019 12:03:05 | |
---|
Sorry. Nuotti löytyi, kiitos palautteesta WanhaWetäjä. |
WanhaWetäjä 01.09.2019 12:27:19 | |
---|
outolintu: Sorry. Nuotti löytyi, kiitos palautteesta WanhaWetäjä. Homma kunnossa, vastaisuuden varalle @ näkyviin tai pikaviestillä. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
mollittaja 06.09.2019 12:13:12 | |
---|
Moikka Löytyykö nuottia " Kellä kulta" ja lähettää voi koskiset47@live.fi Kiitos |
mollittaja 06.09.2019 12:20:04 | |
---|
mollittaja: Oisko jollakin nuotti Tähtien kertomaa tämä on 60luvulta Vieno Kekkosen levyttämä Kiitokset lähettäjälle näin etukäteen koskiset47@live.fi Terv. Mollittaja PS: Tein sen eikä se varmaan kovin taiteellinen ole mutta on sen kanssa pärjätty |
WanhaWetäjä 06.09.2019 13:28:56 (muokattu 06.09.2019 14:10:24) | |
---|
mollittaja: Moikka Löytyykö nuottia " Kellä kulta" ja lähettää voi koskiset47@live.fi Kiitos Parikin versiota löytyy, toinen löytyy koneelta, voin laitella myöhemmin ip. EDIT 1. versio laitettu. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
gartza 07.09.2019 15:15:08 | |
---|
Mahtaisko keltään löytyä nuotteja kappaleeseen Vesipisaroiden Laulu? Jamppa Tuominen, Eija Kantola ym. Kirjastoista ei tunnu löytyvän (tsekkasin lähialueen kirjastojen verkkohaut), paitsi stadissa jossain ihme Kansalliskirjastossa. Googlen kuvahaulla löytyi mieskuoroversio jossa vain melodiat. Soinnut sain kyllä siitä blokattua. Ihme juttu ettei tästä aika tunnetusta kappaleesta löydy nuottia... Jos Jelppikerhosta ei löydy apua niin joko naputtelen itse "partituurin" (=työlästä ja hidasta meikäläisen puukorvilla) tai lähden sinne Kansalliskirjastoon sitten kun mulla on tsadiin seuraavan kerran asiaa. Käteisellä |
EP 07.09.2019 16:47:53 | |
---|
gartza: Mahtaisko keltään löytyä nuotteja kappaleeseen Vesipisaroiden Laulu? Jamppa Tuominen, Eija Kantola ym. Kirjastoista ei tunnu löytyvän (tsekkasin lähialueen kirjastojen verkkohaut), paitsi stadissa jossain ihme Kansalliskirjastossa. Googlen kuvahaulla löytyi mieskuoroversio jossa vain melodiat. Soinnut sain kyllä siitä blokattua. Ihme juttu ettei tästä aika tunnetusta kappaleesta löydy nuottia... Jos Jelppikerhosta ei löydy apua niin joko naputtelen itse "partituurin" (=työlästä ja hidasta meikäläisen puukorvilla) tai lähden sinne Kansalliskirjastoon sitten kun mulla on tsadiin seuraavan kerran asiaa. Öh, mitäs tuohon sitten vielä tarvii, jos melodia ja soinnut on? Sovitusta kehiin.. Ettei olis jossain kokoelmassa kuitenkin, itsellä muistikuva? Mutta mistäs sitä tuolta omista kätköistä lähtis kaiveleen. Veikko Juntusen säv. Ueitakin sovituksia, joten pitäisi löytyä heiltä ainakin: Kari Kuusamo Seppo Leino Kaj Westerlund Jari Puhakka Ei tuokaan kyllä ole kovin ihmeellinen, ihan mukava semmonen wanha kunnon melodinen biisi. |
gartza 07.09.2019 18:33:54 | |
---|
EP: Öh, mitäs tuohon sitten vielä tarvii, jos melodia ja soinnut on? Sovitusta kehiin.. No joo, sointulapuillahan sitä usein mennäänkin. Tässä biisissä on eri levyversioissa erilaisia introja ja lopetuksia. Enköhän niistä saa jonkinlaisen rustattua ihan ite, tai sitten se normaali juttu: intro on 8 tahtia lopusta... Käteisellä |
Eläkeläissoittaja 07.09.2019 18:50:35 | |
---|
gartza: Mahtaisko keltään löytyä nuotteja kappaleeseen Vesipisaroiden Laulu? Jamppa Tuominen, Eija Kantola ym. Kirjastoista ei tunnu löytyvän (tsekkasin lähialueen kirjastojen verkkohaut), paitsi stadissa jossain ihme Kansalliskirjastossa. Googlen kuvahaulla löytyi mieskuoroversio jossa vain melodiat. Soinnut sain kyllä siitä blokattua. Ihme juttu ettei tästä aika tunnetusta kappaleesta löydy nuottia... Jos Jelppikerhosta ei löydy apua niin joko naputtelen itse "partituurin" (=työlästä ja hidasta meikäläisen puukorvilla) tai lähden sinne Kansalliskirjastoon sitten kun mulla on tsadiin seuraavan kerran asiaa. Mulla Veikko Juntusen sävellyksiä-nuottialbumi, josta ko. nuotti löytyy bassolinjoineen. Sitä en tekijäinoikeussyistä viitsisi kopioida Teoston jäsenenä. Koko albumin voin myydä ja lähettää vaikka postissa kohtuuhinnalla postikuluineen. |
gartza: Mahtaisko keltään löytyä nuotteja kappaleeseen Vesipisaroiden Laulu? Jamppa Tuominen, Eija Kantola ym. Kirjastoista ei tunnu löytyvän (tsekkasin lähialueen kirjastojen verkkohaut), paitsi stadissa jossain ihme Kansalliskirjastossa. Googlen kuvahaulla löytyi mieskuoroversio jossa vain melodiat. Soinnut sain kyllä siitä blokattua. Ihme juttu ettei tästä aika tunnetusta kappaleesta löydy nuottia... Jos Jelppikerhosta ei löydy apua niin joko naputtelen itse "partituurin" (=työlästä ja hidasta meikäläisen puukorvilla) tai lähden sinne Kansalliskirjastoon sitten kun mulla on tsadiin seuraavan kerran asiaa. OULUSSA OUTI KIRJASTOSSA NÄYTTÄISI OLEVAN KO. NUOTTI |
gartza 08.09.2019 12:55:03 | |
---|
Eläkeläissoittaja: Mulla Veikko Juntusen sävellyksiä-nuottialbumi, josta ko. nuotti löytyy bassolinjoineen. Sitä en tekijäinoikeussyistä viitsisi kopioida Teoston jäsenenä. Koko albumin voin myydä ja lähettää vaikka postissa kohtuuhinnalla postikuluineen. No niin, kaupat tehty Eläkeläissoittajan kanssa, asevelihintaan! Albuumissa lienee muutakin tanssibändille sopivaa materiaalia. Kiitokset Eläkeläiselle, tästä on hyvä jatkaa. Käteisellä |
Eläkeläissoittaja 08.09.2019 13:04:22 | |
---|
gartza: No niin, kaupat tehty Eläkeläissoittajan kanssa, asevelihintaan! Albuumissa lienee muutakin tanssibändille sopivaa materiaalia. Kiitokset Eläkeläiselle, tästä on hyvä jatkaa. Ole hyvä! Aina autetaan, jos vain voidaan.:) |
HotWheels 08.09.2019 21:41:38 | |
---|
gartza: Mahtaisko keltään löytyä nuotteja kappaleeseen Vesipisaroiden Laulu? Jamppa Tuominen, Eija Kantola ym. Kirjastoista ei tunnu löytyvän (tsekkasin lähialueen kirjastojen verkkohaut), paitsi stadissa jossain ihme Kansalliskirjastossa. Googlen kuvahaulla löytyi mieskuoroversio jossa vain melodiat. Soinnut sain kyllä siitä blokattua. Ihme juttu ettei tästä aika tunnetusta kappaleesta löydy nuottia... Jos Jelppikerhosta ei löydy apua niin joko naputtelen itse "partituurin" (=työlästä ja hidasta meikäläisen puukorvilla) tai lähden sinne Kansalliskirjastoon sitten kun mulla on tsadiin seuraavan kerran asiaa. http://kirjastolinkit.ouka.fi/juntu … mpanlaulut/Vesipisaroiden_laulu.pdf |