Aihe: Guitar Rig 5 latency ongelma
1
Miska1995
23.08.2019 12:17:55
Moro, mulla menee kitara Scarlett 2i2 kautta koneeseen ja ääni tulee koneen kaiuttimista ulos. Vaikka kaikkeni olen yrittänyt vähentää latencya niin se on silti jossain 13-15 hujakoilla. Onko mitään vinkkejä millä sen saisi pienemmäksi? Voiko johtua siitä että mulla tulee PC:n kaiuttimista ulos ääni? Kiitos etukäteen :-)
ÄrGee
28.08.2019 18:21:21 (muokattu 28.08.2019 18:22:43)
Asetat Windowsin ohjauspaneelin ääniasetuksista Scarlettin ensisijaiseksi ääniohjaimeksi. Kai sulla on sen ajurit asennettuna ja paneeli mistä pääsee säätämään bufferin koon? 64-128 samplea tai pienemmäksikin jos koneessa riittää vääntö, 44.1kHz/24 bittiä näytteenottotaajuudeksi on aika standardit asetukset näissä edelleen.

Tuollainen latenssi tuntuu täysin erilaiselta signaaliketjun alkupäässä, kuin ilmassa etäisyyden takia. Tämän takia se olisi hyvä saada mahdollisimman pieneksi.

Niin ja kaiuttimet kiinni Scarlettiin, siitä suoramonitorointi käyttöön, sekä softapuolelta sama juttu.
TO THE STARS!!! "Mieshän veteli puikoissa kuin taikuri Disneyn fantasiassa piiskaten koko orkesterin ihan pirun kovaan vireeseen." -Mescalero
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)