Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5299 300 301 302 303444 445 446 447 448
Alfons Åberg
12.08.2019 07:52:06
Presidentti: En tiedä onko helteen ja loman tuoma ilmiö vai mikä. Nyt olen huomannut muutamaakin kampetta kaupatessa erikoisen ilmiön: otetaan yhteyttä ja kerrotaan, että "voisin tulla kaupoille, jos 3 viikon päästä siitä ohi ajelen ja jos ja jos ja jos".

Kamppeet siis tavaraa, mitkä liikkuvat kyllä postilla. Kyllä se näin on, että jos on motivaatio saada kampe, mutta Lohja on liian kaukana Khellssingistä, niin silloinhan neuvotellaan lähettämisestä halvimman postikulun mukaan, eiks je?

Myyjälle todistelu, että kaupan esteensä on vain muuttuja A ja 2 ja ehkä D:kin on vähän https://media.riemurasia.net/albumi … ia/56/3vz/pm8e/362515/921871842.jpg

Jaa, ei kellekään muulle ole tapahtunut näin kertoja peräjälkeen?
"Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu." -elon arska
LaMotta
14.08.2019 10:51:28

En tiijä mikä maksaa....9 kk olen kaupannut PRS Customia.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Savu
14.08.2019 10:59:24 (muokattu 14.08.2019 10:59:42)
LaMotta: En tiijä mikä maksaa....9 kk olen kaupannut PRS Customia.

Mulla liikahti, kun hinta meni kipurajan alapuolelle. ;)
iec
14.08.2019 11:14:26 (muokattu 14.08.2019 11:17:50)

Tulisin Joensuuhun testaamaan tuota, mikäli olisi tarvetta ostaa. Ei ole vielä käynyt pienessä mielessäkään että myisin nykyisen Prs Santana III:n pois, joten nyt ei vain ole tarvetta PRS:lle.

Hinnan puolesta tuossa sun kamppeessa ei ole ongelmaa, eli ostaisin varmaan tuolla pyyntihinnalla, jos olisin ostamassa ja wide thin kaula olisi omaan käteen passeli.

Nyt pitää vain osua kohdalle kaveri jolla ei vielä ole Pärssistä, mutta on aina himoinnut sellaista. Voisin kuvitella että muistiin merkkaajia löytyy tuon kitaran kohdalla.

Itsekin suunnittelin tosi kauan PRS:n ostamista ja säästin rahaa pitkäjänteisesti siihen tarkoitukseen. Sitten kun oli rahat melkein kasassa, aloin aktiivisesti etsiä sopivaa kitaraa ja sitten se viimein löytyi melko läheltä ja järkevällä hinnalla.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
JuSu
14.08.2019 11:20:19
Presidentti: Jaa, ei kellekään muulle ole tapahtunut näin kertoja peräjälkeen?

Vituttaa se yksi kertakin. Ollaan reissussa, mutta ostolupaus tehdään ja luvataan olla kyllä heti yhteydessä kun palataan matkalta.

Ja sitten ei ees kohteliaaseen kyselyyn kiinnostuksen jatkumisesta vastata.

JuSu
"I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing." -Charles Bukowski
LaMotta
14.08.2019 11:21:27

Savu: Mulla liikahti, kun hinta meni kipurajan alapuolelle. ;)

Hinta on nyt jo kipurajan alapuolella.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
hallu
14.08.2019 13:17:08
LaMotta: Hinta on nyt jo kipurajan alapuolella.

No älä laske hintaa enempää. Ongelma ei ole varmasti hinnasta vaan siitä että ei ole ostajaa. Jos joku haluaa tuollaisen kepin niin se varmaan ostaa sen ja hintasi lienee vähinkäänkin kohtuullinen. Hintaa laskemalla voit ainoastaan yrittää myydä sitä sellaiselle joka ei sitä oikeasti halua, ja siinä ei ole mitään järkeä. Aika kalliin kauppaa....... ole vain kärsivällinen, kyllä noille helmille haluaja löytyy ennemmin tai myöhemmin.
Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-)
Haeroe
14.08.2019 13:30:50

Savu: Mulla liikahti, kun hinta meni kipurajan alapuolelle. ;)

Se oli lopussa niissä hinnoissa, että minäkin jo aloin pöyhiä säkin pohjaa, josko sieltä löytyisi. Onneksi joku toinen ehti.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Haeroe
14.08.2019 13:37:31

hallu: No älä laske hintaa enempää. Ongelma ei ole varmasti hinnasta vaan siitä että ei ole ostajaa. Jos joku haluaa tuollaisen kepin niin se varmaan ostaa sen ja hintasi lienee vähinkäänkin kohtuullinen. Hintaa laskemalla voit ainoastaan yrittää myydä sitä sellaiselle joka ei sitä oikeasti halua, ja siinä ei ole mitään järkeä. Aika kalliin kauppaa....... ole vain kärsivällinen, kyllä noille helmille haluaja löytyy ennemmin tai myöhemmin.

Juu, jos oikein halvalla Pärssisen saa, voisin minäkin ostaa ihan kokeilumielellä. Minkäänlaista GAS:iä mulla ei niihin ole, mutta sen verran olen minäkin Sulo Vilen.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
LaMotta
14.08.2019 13:53:27

hallu: No älä laske hintaa enempää.

Nostin. Lällällälläää.
Thyvon
14.08.2019 14:19:28
Haeroe: Juu, jos oikein halvalla Pärssisen saa, voisin minäkin ostaa ihan kokeilumielellä. Minkäänlaista GAS:iä mulla ei niihin ole, mutta sen verran olen minäkin Sulo Vilen.

Kuulinko täältä kutsun? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1480693
Gary the pine
15.08.2019 12:50:11
Meidän rouva lähetti terveisiä, että laita se akka vaihtoon!

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1480876

Marsuja myynnissä kun pitää saada vaimolle toyota...
Tulin, näin, paskoin housuun.
pnorman
15.08.2019 21:40:28
Gary the pine: Meidän rouva lähetti terveisiä, että laita se akka vaihtoon!

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1480876

Marsuja myynnissä kun pitää saada vaimolle toyota...

Tirsk :) Onhan tuossakin tosin pyörät alla.
Boltsa
16.08.2019 09:03:04
Shredator: Asian; torilla liikahti vissiin aika nopeasti RG3120TW pilkkahintaan? Meinasi jo hiki tulla ohimolle ja piti kravattia pistää löysemmälle, mutta onneksi joku sen nappasi ennen kuin otin luurin kouraan :P

Tänne tuli eli ole hyvä vain ku säästin sut ostokselta :)

Hintaan nähden on paljon kitaraa tuohon rahaan ja helpposoittoinen kun mikä. Toki ei se parempaa kitaristia tee mut se on taas eri asia :D
Boltsa
TTV
18.08.2019 20:00:39
Härskiä omaa mainostamista, mutta siitä viis: joku vois myydä mulle Diezel Hagen nuppinsa, saataisiin siten taas torikauppaan säpinää :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
G1265
19.08.2019 13:00:06

Tunnen tuskasi, valtakunnan markkina on valitettavan ohut Core PRS:ille. Nätti GreyBlack väri btw.

Jos ongelma pilkotaan palasiin, kaupat on kiinni kolmesta seikasta: tuote, hinta ja sijainti. Näistä kahta voit muuttaa, tuote on mikä se on, ellet esim vielä vaihda mikit joihinkin erityisen kiinnostaviin tässä ajassa. Hinta on täysin myyjän ja ostajan välinen asia, joten siitä ei sen enempää.

Jos et lähde ebay:hin tms. globaaliin saittiin myymään, auttaisiko jos tämä olisi testattavana pääkaupunkiseudulla? Vaikea järjestää tietenkin jos Cu on pääasiallinen skitta.
Laulava Kylätohtori
20.08.2019 10:10:24
Jaahas, ei mitään kiinnostusta. Liekö hinnat sitten taas kovasti korkeat, vai eikö vaan muuten tarjotut paskat kiinnosta..

Alkoikin taas myyntihommat vituttaa..
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Sjömanni
20.08.2019 10:27:27
Minä sain myydyksi nurkista kuusi pedaalia, kun en tiristänyt hintoja tappiin. Asiallisia ostajia vielä kaikki.
"Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki
Laulava Kylätohtori
20.08.2019 10:56:43 (muokattu 20.08.2019 11:37:10)
Sjömanni: Minä sain myydyksi nurkista kuusi pedaalia, kun en tiristänyt hintoja tappiin. Asiallisia ostajia vielä kaikki.

Olisikos nämä sitten tappiin tiristettyjä hintoja. Taitavat ne nykypäivänä olla.

Itsekin myin enemmänkin speduja samalla hinnoittelulogiikalla, mutta ne taisivat vaan olla halutumpia speduja...

e. hinnat päivitetty. Katsotaan, käykö kauppa..

e2. no auttoihan se, puolet meni jo. :D
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)