Aihe: guitar24.de pistää miettimään
1 2
Lonesome
24.06.2004 12:40:22
Toimituskulut olivat mulla jostain syystä vain 30e, en tiedä miksi - ehkä tilauksen loppusumma ylitti jonkun rajan jonka jälkeen toimitus halpenee... mutta en siis tiedä, enkä valitakaan :-)

Eikös nuo kulut ole lähetyksen painon mukaan. Siis 30e näyttäis olevan kulut, kun paino on 5-10kg.

http://guitar24.de/de/versandkosten.html

Hinnat tuolla on kyllä kilpailukykyiset ja valikoimakin poikkeaa T-kaupasta. Taas iskee gas...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
Ston3Cold
03.09.2004 12:50:04
Ketään pannut mietityttämään koskaan tuo 'tavarat postiin vasta kun rahat tilillä'-toimitusehto?
Tuskin noiden kanssa on ongelmia ilmaantunut, vai?
Jos idea on tarpeeksi hullu, se voidaan toteuttaa joko kokonaan, osittain tai ei ollenkaan.
Chemo
03.09.2004 13:22:34

Ketään pannut mietityttämään koskaan tuo 'tavarat postiin vasta kun rahat tilillä'-toimitusehto?
Tuskin noiden kanssa on ongelmia ilmaantunut, vai?

Riippuu tapauksesta - esim. yksityishenkilöiden kanssa voisin olla skeptinen, jos kyse olisi isommasta rahasummasta.

Mua ei huolettanut toimia tuohon malliin Guitar24:n kanssa; yksi kaveri oli tilannut sieltä jo pari vuotta aikaisemmin vahvistimen, ja hyviä kokemuksia oli ihmisillä täälläkin. Eikä tuosta mitään pettymystä tullutkaan. Homma pelasi hienosti. Ja kitara myös :-)
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
tervori
28.10.2004 00:29:04
Varokaa GUITAR24.DE:tä.
Se ottaa asiakkailta ilmaista lainaa!!!

Tilasin sieltä Line6-kamaa, ne kun lupasivat niin edullisesti.
Hinta muuttui 'hovissa' ja eivät kä he pystyneet kuitenkaan toimittamaan...

Piti maksaa etukäteen Ibas/Swift=bic-tunnuksia käyttäen, ja niin tein. Tavaran piti lähteä heti varastosta, mutta selvisikin etteivät he varastoi oikeastaan mitään vaan se on sellainen autotalli-yritys, ilmeisesti työn ohessa, koska vastaavat posteihinkin iltaisin.

Nyt olen kolmatta viikkoa yritänyt saada jo maksamiani rahoja takaisin, kun he vain siirtelivät toimituspäivää, niin peruin ko tilauksen.

Music-town.de on yhtä paska putiikki!!!

Jos ostan ulkomailta niin joitain tavaroita Thomannilta..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)