Gary the pine 04.08.2019 13:27:01 | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Shredator 04.08.2019 15:40:12 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Jukka Häikiö 05.08.2019 12:43:36 | |
---|
Gary the pine: Hoppistakeikkaa... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1461773 JMP-mursu 1950e... Voi joutua muutaman vuoden myymään, omani samanlaisen myin pari vuotta sitten 920€....eikä sitäkään kiljuen viety. Eipä siinä, saahan sitä pyydellä... No höh |
otamatone 06.08.2019 22:00:47 | |
---|
|
Jucciz 06.08.2019 22:38:46 (muokattu 06.08.2019 22:41:00) | |
---|
Gary the pine: Hoppistakeikkaa... https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1461773 JMP-mursu 1950e... No itse asiassa näinhän sen pitäisi oikeasti olla, että 70-luvun lopun JMP:t olisivat osapuilleen noissa hinnoissa ja vastaavasti 70-luvun alun koneet karkeasti tonnin enemmän, ja 60-luvun koneet sitten jotain ihan muuta. Ihan uloskantohintaan saa tällä hetkellä huippuvahvistimia. Liekö syynä mallintavien jalansijan vankistuminen? P.s. Näyttäkääpä mulle, mistä saa siistikuntoisen ja alkuperäisen 80-luvun alun pystyinputtisen JCM800:n alle 1500 eurolla. Vielä 20 vuotta sitten 500 euroa oli kova raha noista. |
BulletFace 07.08.2019 08:57:41 | |
---|
Jucciz: No itse asiassa näinhän sen pitäisi oikeasti olla, että 70-luvun lopun JMP:t olisivat osapuilleen noissa hinnoissa ja vastaavasti 70-luvun alun koneet karkeasti tonnin enemmän, ja 60-luvun koneet sitten jotain ihan muuta. Ihan uloskantohintaan saa tällä hetkellä huippuvahvistimia. Liekö syynä mallintavien jalansijan vankistuminen? P.s. Näyttäkääpä mulle, mistä saa siistikuntoisen ja alkuperäisen 80-luvun alun pystyinputtisen JCM800:n alle 1500 eurolla. Vielä 20 vuotta sitten 500 euroa oli kova raha noista. Näinhän se taitaa olla, että porukkaa myy ainakin ns ylimääräisiä putkivehkeitään pois jotka aiemmin kulkenut keikoilla mukana. Livenä mallintavat pääsevät niin lähelle aitoa vehjettä että sitä perkeleen painavaa putkinuppi + 4X12 yhdisltemää ei ole enää oikein järkeä raahata lavoille. Varsinkaan jos sen roudaamisen joutuu tekemään itse. Studiossa putket ovat toki edelleen poikaa. Get the best and fuck the rest. |
Tympee Huttunen 07.08.2019 09:20:03 | |
---|
BulletFace: Näinhän se taitaa olla, että porukkaa myy ainakin ns ylimääräisiä putkivehkeitään pois jotka aiemmin kulkenut keikoilla mukana. Livenä mallintavat pääsevät niin lähelle aitoa vehjettä että sitä perkeleen painavaa putkinuppi + 4X12 yhdisltemää ei ole enää oikein järkeä raahata lavoille. Varsinkaan jos sen roudaamisen joutuu tekemään itse. Studiossa putket ovat toki edelleen poikaa. Itse olen kyllä havainnut sellaisen, ettei vain ole enää niitä keikkoja tai keikkapaikkoja, minne voisi kamoja roudata. |
Shredator 07.08.2019 12:55:24 | |
---|
Jucciz: No itse asiassa näinhän sen pitäisi oikeasti olla, että 70-luvun lopun JMP:t olisivat osapuilleen noissa hinnoissa ja vastaavasti 70-luvun alun koneet karkeasti tonnin enemmän, ja 60-luvun koneet sitten jotain ihan muuta. Ihan uloskantohintaan saa tällä hetkellä huippuvahvistimia. Liekö syynä mallintavien jalansijan vankistuminen? P.s. Näyttäkääpä mulle, mistä saa siistikuntoisen ja alkuperäisen 80-luvun alun pystyinputtisen JCM800:n alle 1500 eurolla. Vielä 20 vuotta sitten 500 euroa oli kova raha noista. Näinpä justiinsa. 70-luvun lopun koneetkin on jo vintagea ja 2203/2204:n hinnat on kovassa nousussa. Plexin hintoja jo hätyytellään. Että jos sellasen haluaa hankkia, niin kantsii nyt ostaa sillä ei nämä enää tästä halpene :D Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Explorer 16.08.2019 12:35:31 | |
---|
I'll get me coat. |
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Gary the pine 16.08.2019 16:48:20 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Hinta selittyy sillä, että sitä on vaikea soittaa. Ei kai helpposoittoisista tuollaisia kukaan maksa.. "On vaikea soittaa mutta palkitsee kyllä ajastaan." Mitähän tää käytännössä oikein meinaa? Tulin, näin, paskoin housuun. |
iec 16.08.2019 17:53:45 | |
---|
Gary the pine: "On vaikea soittaa mutta palkitsee kyllä ajastaan." Mitähän tää käytännössä oikein meinaa? En tiedä, mutta varmaan myyjä kohta tiputtaa hinnan 400 euroon ja myy vain etukäteismaksulla. Sitten luetaan viikon päästä tuolta huijaukset-threadistä kuinka taas kusetettiin. Aina joku menee kuitenkin retkuun. Veikkaan että seuraavasta ilmoituksesta on kommentointi pois päältä :D Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
Jaketsu 16.08.2019 17:56:37 (muokattu 16.08.2019 17:57:01) | |
---|
Gary the pine: "On vaikea soittaa mutta palkitsee kyllä ajastaan." Mitähän tää käytännössä oikein meinaa? Samantapaista luonnehdintaa voisi käyttää myös ylihintaisesta postimyyntivaimosta: Vaikea luonne, mutta palkitsee kyllä ajastaan. |
iec 19.08.2019 14:42:17 | |
---|
https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1481252 Taisi tyyppi vain nostaa hintaa. Eikös se Gibsonin Studio Tribute ollutkin aiemmin samassa ilmoituksessa 2200 euroa,. Nyt on jo 2600 euroa :D Taitaa olla ihan hupijuttu tuo. Tai sitten psykologinen testi miten ihmiset käyttäytyvät keskustelupalstoilla. Aivan sama - naurattaa silti. Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois... |
VesQ1986 19.08.2019 21:26:21 | |
---|
En tosta tiedä sen enempää mitä maksaa ja pitäisi maksaa, mutta etenkin autojen kanssa tuppaa olemaan että jos liian halvalla yrität jotain myydä niin ei sitten millään, ei kyselyn kyselyä. Pistä hintaa vähän yli keskimääräisen tai jopa reilusti yli niin alkaa kiinnostaa, lopullinen hinta taas voi olla mitä vain mutta ylihalpa tappaa kiinnostuksen jostain syystä :) |
hallu 19.08.2019 22:26:49 | |
---|
VesQ1986: En tosta tiedä sen enempää mitä maksaa ja pitäisi maksaa, mutta etenkin autojen kanssa tuppaa olemaan että jos liian halvalla yrität jotain myydä niin ei sitten millään, ei kyselyn kyselyä. Pistä hintaa vähän yli keskimääräisen tai jopa reilusti yli niin alkaa kiinnostaa, lopullinen hinta taas voi olla mitä vain mutta ylihalpa tappaa kiinnostuksen jostain syystä :) Ylihalpa kielii epätoivosta ja siitä haluaa moni pitää näppinsä erossa. Tai sitten ylihalpa on vähän epäilyttävä, siinä on oltava jotain vikaa jos myyjä yrittää siitä väkisin eroon. Jos joskus huomaat tivaavasi typeryksen kanssa, niin pidä huoli ettei se toinen tee samoin :-) |
mikki73 21.08.2019 18:58:50 | |
---|
hallu: Ylihalpa kielii epätoivosta ja siitä haluaa moni pitää näppinsä erossa. Tai sitten ylihalpa on vähän epäilyttävä, siinä on oltava jotain vikaa jos myyjä yrittää siitä väkisin eroon. Ennemmin ylihalpa kuin ylikallis ainakin mulle, en tiedä muista sitten,ilmankos niitä välillä saa.Johtuu ilmeisesti siitä et kukaan muu ei osta niitä kuin mä? Ei se nyt aina niin mene et niissä on vikaa, failua,rikosta tai muuta. jotkut vaan yksinkertaisesti haluaa kamoistaan eroon. Ja voihan sitä käydä kepukan koittamassa niin näkee onko ollut joku syy hinnalle ja tinkiä vielä lisää ;) |
tuskiz 01.09.2019 14:24:31 (muokattu 01.09.2019 14:25:20) | |
---|
Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. |
B-tone-flat 01.09.2019 16:09:03 | |
---|
"If it wasn't for the bad luck, I wouldn't have no luck at all" -W.Bell |
Twinkle 03.09.2019 10:24:14 | |
---|
B-tone-flat: Ja mukaan saa näköjään vielä paksun kirjekuoren. Mitähän varten se on? :) meikä on saanut paksuissa kirjekuorissa lähinnä rahaa. Ehkä se selittää tuota hintaa. |