Sanokaa jos tulee jotain "kesäbiisejä" mieleen, yritän tässä kasailla semmosta juhannus-levyä viikonlopuksi.. Musiikkia laidasta laitaan,kiitos tässä on joitain, joista ITSELLENI ainakin tulee kesä mieleen ja hyvä fiilis... The sounds - living in america Metallica - whiskey in the jar Garbage - I think I'm paranoid Cypress Hill - Rock superstar Bitch alert - sandy Tehosekoitin - c'mon baby yeah Eminem - superman cmx - silmien takana the hurriganes - get on smashing pumpkins - killer in me neljä baritonia - pop-musiikkia smashing pumpkins - ava adora the misfits - last caress midnight oil - beds are burning therapy? - bad mother ismo alanko säätiö - paratiisin puu the doors - touch me baby the ramones - somebody put something in my drink "You all stare but you'll never see, there's something inside me" |
Quark 24.06.2004 14:52:49 (muokattu 24.06.2004 14:55:11) | |
---|
Mulla sattu tuossa juuri soimaan Bob Marleyn Buffalo Soldier. Mulle ainakin tulee kesä mieleen ja hyvä fiilis. edit: Seuraavaksi sattui koneesta tulemaan Steve Millerin The Joker. Nyt on todella hyvä fiilis... Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset... |
el Bastardo 24.06.2004 15:46:07 (muokattu 24.06.2004 15:57:15) | |
---|
Klamydia - Juhannuksena "Mä tein sen, mä join pullon kossua. Siitä tulee känniin, se on niin hassua. Pullo kourassa me nurmikolla istutaan. Juhannusta me juhlitaan. Turpa kii, mä oon pelti kii!" |
hirvoksi 24.06.2004 15:51:39 | |
---|
Jostain syystä tuli ekana mieleen Lumo: Vesivehmaan jencca Ja sitten Badding: Fiilaten ja Höyläten Sitten olis vielä Klamydia: Juhannuksena - Pete |
hirvoksi 24.06.2004 15:53:29 | |
---|
Oho. Olin hidas. No, samasta biisistä: Mä väärinkö siis tein, kun mä pullon festari-alueelle vein? ÄLÄ MUSSUTA! Turpa kii, mä oon pelti kii Turpa kii, mä oon pelti kii Turpa kii, mä oon pelti kii tänään
- Pete |
Frequency 24.06.2004 15:56:11 | |
---|
Metallica - whiskey in the jar Tästä tulee aina hyvä fiilis. Ahh... tukutäkä. |
Notefix 24.06.2004 16:39:02 | |
---|
Mamba: Vielä on kesää jäljellä My name is Baron, Notefix Baron " |
aivokuolio 24.06.2004 16:45:43 | |
---|
Tästä tulee aina hyvä fiilis. Ahh... alkuperäinen huomattavasti järkevämpi valinta. itse suosittelen tehosekoittimen juhannusheila-biisiä. |
Vanalkar 24.06.2004 18:34:18 | |
---|
alkuperäinen huomattavasti järkevämpi valinta. Heh, kyseessähän lie kansansävelmä. Kenet sanoisit tässä tapauksessa alkuperäiseksi esittäjäksi? Glymur dansur ķ hųll,
Dans slįiš ring
Glašir rķša noregis menn
til Hildar ting. |
aleksi 24.06.2004 19:06:26 (muokattu 24.06.2004 19:07:41) | |
---|
Guns 'N' Roses - Welcome to the jungle Se piristää mukavasti. EDIT: Ja samoin tekee The Blood Brothers:in "Cecilia and the silhouette saloon" "open hands to the wind" |
Sperm Donor 24.06.2004 21:09:40 | |
---|
Jos en nyt ihan väärin muista niin Wouden kesä vasta alussa oli/on hiéno biisi. |
ozz3 24.06.2004 21:12:54 | |
---|
Klamydian kesärallit: jo mainittu Juhannus, Kesäöitä, Vaatteet Pois (ja pylly tänne), muutenkin Klamydia on ässää juhannusmusaa "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Stain 24.06.2004 21:33:28 | |
---|
smashing pumpkins - killer in me
Täytyy sanoa että pumpkinseilla ei ole tuon nimistä biisiä, mutta veikkaanpa että tuossa tarkoitetaan Disarm-biisiä.
smashing pumpkins - ava adora
Nussitaan nyt pilkkua, mutta tämän biisin nimi on Ava Adore. No niin, nyt niihin kesäbiiseihin. Smashing Pumpkinsin Mellon Collie-levy on hyvää kesäilta/yömusaa. Parempaa saa etsiä. Kinston Wall myös. Sitten kaikki musa jossa on iloinen fiilis toimii hyvin. Vanha rokki, Zeppelin, Beatles, Doors ym. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
MacGyverfan 24.06.2004 22:00:38 | |
---|
Sitten kaikki musa jossa on iloinen fiilis toimii hyvin. Vanha rokki, Zeppelin, Beatles, Doors ym. Zeppeliniltä tulee mieleen vaikka No Quarter kesäILTOIHIN. Beatlesilta vaikka Abbey Road levyltä -Come Together -Here Comes The Sun Wings -London Town -Venus&Mars/RockShow Paul McCartney -Hope Of Deliverance -I Owe It All To You Näitä minä olen huudatellut, London Town soi nyt. Flyygelin kun sais... |
ercciman 24.06.2004 22:02:39 (muokattu 24.06.2004 22:03:19) | |
---|
T. Rexillä on monia kesäisiä biisejä xoxoxoxo |
moderniluuranko 25.06.2004 09:37:00 | |
---|
Täytyy sanoa että pumpkinseilla ei ole tuon nimistä biisiä, mutta veikkaanpa että tuossa tarkoitetaan Disarm-biisiä. ok, sä tiedät varmaan paremmin... Nussitaan nyt pilkkua, mutta tämän biisin nimi on Ava Adore. selvä, tuota levyä kasatessa kopioin vaan suoraan biisilistasta nimet, sillä nimellä se sen mulle lykkäs.mutta en valita. sama tuossa ekassa. "You all stare but you'll never see, there's something inside me" |
Frequency 25.06.2004 11:43:53 (muokattu 25.06.2004 11:44:27) | |
---|
Tossa eilen tuli jo vähän aloteltua niin kyllä koko eilisillan kovin artisti oli Eppu Normaali. Repullinen Hittejä koneeseen pyöriin ja varmaan suurin osa väestä osaa eppuja ja tykkää laulaa mukana. Tän juhannuksen kovin biisi tulee näillä näkymin oleen sitten Murheellisten Laulujen Maa, joka on vielä sopivasti niin suomalainen biisi. Hyvänä kakkosena tulee Lensin Matalalla. tukutäkä. |
Järvihirviö 25.06.2004 14:22:54 | |
---|
Mellon Collie-levy on hyvää kesäilta/yömusaa. Parempaa saa etsiä. Kinston Wall myös.. Nussitaan nyt pilkkua, mutta bändin nimi on Kingston Wall. |
Stain 25.06.2004 17:17:57 | |
---|
Nussitaan nyt pilkkua, mutta bändin nimi on Kingston Wall. Hehe :) Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Swan 25.06.2004 17:43:51 | |
---|
Reggaeta taikka 90-luvun poppista levy vaan täyteen. Myös (surffi)rautalanka ja muu instrumentaali kitaramusiikki käy. Nyt seuraa sairas lista: Inner Circle - Sweet (A la-la-la-la long) Bob Marley - No woman, no cry Ace of Base - Beautiful life Aikakone - Odota Aqua - Barbie girl Haddaway - What is love Lutricia McNeal - Fly away Movetron - Romeo ja Julia Mr. President - Where the sun goes down Paradisio - Bailando Rednex - Cotton eye Joe Sash! - Ecuador Scatman John - Scatman's world Waldo's People - 1000 way's X-perience - Neverending dream The Surfaris - Wipeout The Lively ones - Pipeline The Pixies - Here comes your man The Shadows - Apache Steve Vai - The boy from Seattle "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |